AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #61 Skrevet 29. juni 2022 Det er lov å klage på vinter ser det ut som men gud forby om man klager på sommern! Er lov å være forsjellige vel? Noen sliter med varmen og har fysiske jobber som gjør at det er svett. Og ikke alle liker å sole seg eller sitte å brenne seg svette på verandaen. For meg er det sommer nok når det ikke er snø, trenger ikke 30 grader til min sommer. Anonymkode: aed81...760
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #62 Skrevet 29. juni 2022 Du får flytte til Svalbard da ts, du er vel ikke et tre antar jeg så du har jo mulighet til å flytte til et kaldere sted. Finværsdager og temperatur får en ikke gjort så mye med da er det er enklere å gjøre noe med tankesettet Anonymkode: 9b7e6...599 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 29. juni 2022 #63 Skrevet 29. juni 2022 Jeg bor på Østlandet og synes knapt det har vært sommer. Kan i alle fall telle dagene det har vært noenlunde varmt på én hånd. Jeg elsker sommer og varme, fryser stort sett døgnet rundt fra september til mai
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #64 Skrevet 30. juni 2022 Mufasa90 skrev (12 timer siden): Kor e de forbanna 12 gradene og regn? Jeg bor ikke i Stavanger, men her kommer de vel tilbake til helgen med mer regn. Jeg håper bare ikke sommervarmen er brukt opp. Anonymkode: 5650b...938 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #65 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 22.01): Jeg er lei av sommer og varme. Har aldri likt denne årstiden og synes den er slitsom. Jeg vil ha vinter, mørke og kulde. Heldigvis består mesteparten av året her i landet av nettopp det. Mai, juni og juli er slitsomme måneder 🥵 Flere som savner vinter og snø nå? Anonymkode: 09fb8...8f7 nei. Min første sommer med varmepumpe, som kjøler ned når det er ille.. Ja det er varmt og trykkende ute men deilig når det er kjølig inne. Anonymkode: b1cf4...14a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #66 Skrevet 30. juni 2022 Er du av typen som aldri blir brun, Og som aldri heller prøver noe særlig på å bli det? Er du ansett som en kjedelig kujon, Fordi du stort sett ikke gidder å bade? Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk? Du ække aleine, vi er mange som har det sånn Er du av typen som liker å sitte, Sitte inne å pimpe når sola skinner? Er du av typen som er svak for sport, Men bare på skjermer og bare når vi vinner? Da har du problemer i følge peanøtthjerneforbundet Men du ække aleine, vi er mange som har det sånn Folkens jeg kommer med nyheter Jeg må be om absolutt stillhet Ventetida er over Det kommer til å falle snø i natt Her kommer vinteren Her kommer den kalde fine tida Her kommer vinteren Endelig fred å få Lailailailailailailailailailailailai Lailailailailailailailailailai Er du av typen som lar deg irritere, Av folk som alltid skal imponere? Har du et kjøleskap, Har du en TV, Har du alt du trenger for å leve, for... Her kommer vinteren Her kommer den kalde fine tida Her kommer vinteren Endelig fred å få Jokke og deg 🤣 Anonymkode: e5944...72b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå