Gå til innhold

Er lei av sommeren allerede

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror det har vært fem dager med sol siden mai. Resten av tiden har det vært kaldt, grått og regn. Så føler meg ikke helt ferdig med sommeren. Men mulig den bare var på fem dager i år. 

Anonymkode: 8abc7...8ea

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg 

• Liker 1
Skrevet

Sommer? 12 grader og regn. Fyrte i ovnen i kveld. Bor i Trondheim nå. Flytter sørover neste mnd. Håper på mere stabilt vær. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sommer? Hva er det? 

Hilsen Bergenser 💦💦

Anonymkode: ab36a...f7e

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

"Åååå buu huuuu, vi har hatt 3 dager med temperaturer på over 15 grader:cry3:  jizzzes, jeg vil vekk fra denne lidelsen, jeg brenner, jeg brenner... Det er så veldig varmt og jeg får sol i øynene innimellom regnskyene, livet mitt er sååååå tøft og vondt og buu huuu, få vekk denne grusomme lidelsen også kalt norsk sommer":sur:

Nei helt ærlig talt...

Det er mørkt og kaldt og jævlig i minst 11 måneder i året, en må kle på seg som en ser ut som en stuffet snømann bare en skal hente posten en dag i januar, så de muligens 15 dagene i året vi har noenlunde gode værforhold og gode temperaturer bør "jeg liker ikke sommer" folkene fint klare å holde ut uten å syte som en brælunge... 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Varme...

Sommer?

Når begynner den?

Her på midten ventes det i spenning!

Anonymkode: 6a8c1...070

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Godt det finnes likesinnede og godt folk er forskjellige😊

Jeg liker også best høst, vinter og mørketid. Samtidig som jeg liker best natten fremfor dag (med sol;). Skal jeg først være oppe fra morgenen trives jeg best på en grå dag.

Aner ikke hva slags tilstand/fenomen dette er, men har vært slik det meste av livet. Så jeg jobber nattevakter og holder meg generelt unna sol og strand;) Passer på å få i meg nok d-vitaminer;)

Anonymkode: 34929...a93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel rundt 11 grader og overskyet her, snart begynner det vel å regne igjen. Jeg lengter etter høyere temperaturer .

Anonymkode: 5650b...938

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (7 timer siden):

"Åååå buu huuuu, vi har hatt 3 dager med temperaturer på over 15 grader:cry3:  jizzzes, jeg vil vekk fra denne lidelsen, jeg brenner, jeg brenner... Det er så veldig varmt og jeg får sol i øynene innimellom regnskyene, livet mitt er sååååå tøft og vondt og buu huuu, få vekk denne grusomme lidelsen også kalt norsk sommer":sur:

Nei helt ærlig talt...

Det er mørkt og kaldt og jævlig i minst 11 måneder i året, en må kle på seg som en ser ut som en stuffet snømann bare en skal hente posten en dag i januar, så de muligens 15 dagene i året vi har noenlunde gode værforhold og gode temperaturer bør "jeg liker ikke sommer" folkene fint klare å holde ut uten å syte som en brælunge... 

Dette er så typisk svar fra sommerfolk. I Norge er det i følge dere ikke lov å si at man synes det er varmt. Men om vinteren,da skal man klage daglig da. Noen mennesker er veldig varme av seg og liker vinter best, sånn som meg. Det er ikke vi som må kle på oss en haug med klær om vinteren som klager på sommer skjønner du vel. Om vinteren går jeg med åpen vinterjakke med kun t-skjorte under, vanlige bukser og har på vintersko. Bruker ikke skjerf,lue, votter eller strømpebukse. Sånn er det for oss varmblodsfolk. Så når sommeren kommer,er det helt jævlig. 

Anonymkode: 09fb8...8f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker sommeren, bortsett fra at jeg sover dårlig med så lyse kvelder (og varme, liker å ha det iskaldt på soverommet).

Anonymkode: 9ef11...68f

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å klage over været? Det er en ting en ikke får gjort noe med. Om noen få dager med litt varme er så utrolig plagsomt, så får en vel flytte dit en er garantert kaldere og mindre varme. Er ingen som er grodd fast i bakken. 

En får ta det været en får, som sagt ingenting å gjøre med.

Anonymkode: 6348f...f93

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er veldig varm av meg. Kan finne på å gå i t-skjorte ute på vinteren om det ikke er under 10 minus grader,så synes det er varmt nå.

Samme her! Har grilla mye og tilbrakt mye tid i hage og på terrasse. Perfekt sommervær nå. 

Anonymkode: aed81...760

Skrevet

Fryse, fyre konstant, skrape bil, måke, slaps og isete veier, kle på seg mye, elektrisk hår, knusktørr hud, være blek og trett, alt styret i jula.  Fatter ikke hvordan folk kan savne vinter.  Helt utrolig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo på sommeren man lever… Beste tida. 

Anonymkode: a75d3...fe2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Godt det finnes likesinnede og godt folk er forskjellige😊

Jeg liker også best høst, vinter og mørketid. Samtidig som jeg liker best natten fremfor dag (med sol;). Skal jeg først være oppe fra morgenen trives jeg best på en grå dag.

Aner ikke hva slags tilstand/fenomen dette er, men har vært slik det meste av livet. Så jeg jobber nattevakter og holder meg generelt unna sol og strand;) Passer på å få i meg nok d-vitaminer;)

Anonymkode: 34929...a93

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette er så typisk svar fra sommerfolk. I Norge er det i følge dere ikke lov å si at man synes det er varmt. Men om vinteren,da skal man klage daglig da. Noen mennesker er veldig varme av seg og liker vinter best, sånn som meg. Det er ikke vi som må kle på oss en haug med klær om vinteren som klager på sommer skjønner du vel. Om vinteren går jeg med åpen vinterjakke med kun t-skjorte under, vanlige bukser og har på vintersko. Bruker ikke skjerf,lue, votter eller strømpebukse. Sånn er det for oss varmblodsfolk. Så når sommeren kommer,er det helt jævlig. 

En til her :hallo:

Jeg gleder meg skikkelig til høsten og klager aldri over regn, kulde eller mørke.

Når barna blir store nok satser jeg på å gå over til nattevakter.

Anonymkode: 6e931...388

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns april-september er grusomme😫😫 hater varme, insekter, å være i sola, bading osv.

ELSKER å gå tur i pøsregn, komme hjem og ta på seg tørre klær og kose meg med ei bok eller en god serie. Elsker å være ute å kjenne kulden som biter i kinnene. Elsker snø (selv om vi sjeldent har det her på Sørvestlandet). Elsker å være inne å høre på vinden ute. Syns fargene ute er helt fantastiske på høsten. Elsker hvor stille det er ute når det er kaldt ute. 

Anonymkode: 6ad76...5ee

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (18 timer siden):

Nei helt ærlig talt...

Liker mange av postene dine, men her er jeg helt uenig med deg :P Jeg har depresjoner som blir verre om våren og sommeren, det er ikke noe jeg velger mer enn andre velger å bli vinterdeprimert.

Og noen av oss får langt mer enn 15 lyse/varme dager. Skulle gjerne ha byttet!

Anonymkode: 7cd52...b08

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg klager aldri på vinteren, synes det får være nok å klage over en årstid. 

Anonymkode: 7cd52...b08

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er lei av sommer og varme. Har aldri likt denne årstiden og synes den er slitsom. Jeg vil ha vinter, mørke og kulde. Heldigvis består mesteparten av året her i landet av nettopp det. Mai, juni og juli er slitsomme måneder 🥵 Flere som savner vinter og snø nå?

Ikke faen... 

• Liker 3
Skrevet

Ta deg et år i nord-Norge da. Har vel vært snart 3 hele uker med tosifret på graderstokken. 
Er også varm av meg, men velger å heller gjøre de tiltak som er mulig å gjøre i stedet for å ønske at sommeren var over snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...