Gå til innhold

Noen som husker dette barne tv programmet ?


robert90

Anbefalte innlegg

Ghostface skrev (1 minutt siden):

Jeg likte ikke konseptet helt, husker jeg og likte mørke programmer bedre. :)

Hehe okey det er en ærlig sak det 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Warrior skrev (2 minutter siden):

Ja husker det godt. Barndomsminner🤩Var det ikke hver lørdags morgen det gikk? 

Ja det stemmer. Det gikk hver lørdag. Det ble laget ca 90 episoder. Kan jeg spørre, Hva likte du best med programmet ? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler

Dæven,det var virre virre vapp det het ja. Har ofte tenkt på det, men husket ikke navnet på programmet. Jeg er 90-tallsbarn, hvis jeg ikke husker feil så gikk dette på søndager. Kykkelikokos gikk ihvertfall på lørdag ,og dette på søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
robert90 skrev (2 minutter siden):

Ja det stemmer. Det gikk hver lørdag. Det ble laget ca 90 episoder. Kan jeg spørre, Hva likte du best med programmet ? 😃

Likte alt med det, men det beste var i slutten når de ble dynket i det ekle vannet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (1 minutt siden):

Likte alt med det, men det beste var i slutten når de ble dynket i det ekle vannet😂

Hahaha ja det var alltid gøy å se på 😁 og det var alltid stor spenning i vår familie til hvem det skulle bli 😜😂 vi hadde ofte veddemål og sånn 😂😂😂 hvem pleide dere å heie på foresten ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natterangler skrev (21 minutter siden):

Dæven,det var virre virre vapp det het ja. Har ofte tenkt på det, men husket ikke navnet på programmet. Jeg er 90-tallsbarn, hvis jeg ikke husker feil så gikk dette på søndager. Kykkelikokos gikk ihvertfall på lørdag ,og dette på søndag?

Hehe så gøy at du kom på det nå 😃 jeg skulle i grunn ønske at det var tilfelle, fordi begge to var veldig gode programmer men de gikk samtidig på hver sin kanal 😞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler
robert90 skrev (2 minutter siden):

Hehe så gøy at du kom på det nå 😃 jeg skulle i grunn ønske at det var tilfelle, fordi begge to var veldig gode programmer men de gikk samtidig på hver sin kanal 😞

Å ,var det sånn det var.. Gikk virre virre vapp noen år lenger enn kykkelikokos da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterangler skrev (Akkurat nå):

Å ,var det sånn det var.. Gikk virre virre vapp noen år lenger enn kykkelikokos da? 

Ja det tror jeg faktisk virre virre vapp ble en stor suksess for tv 2 og varte hele veien inn i 2000 tallet tror de ga seg i 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler
robert90 skrev (Akkurat nå):

Ja det tror jeg faktisk virre virre vapp ble en stor suksess for tv 2 og varte hele veien inn i 2000 tallet tror de ga seg i 2001

Ah,da er det derfor jeg har koblet det slik at det gikk på søndager da. Begynte vel å se på det istedenfor NRK 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterangler skrev (Akkurat nå):

Ah,da er det derfor jeg har koblet det slik at det gikk på søndager da. Begynte vel å se på det istedenfor NRK 😆

Fornuftig spør du meg 😅 nei altså jeg ser selv at jeg er en stor nerd på dette programmet men det var noe med det som festet seg hos meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det, er født i 88.

Anonymkode: d7e44...66f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg husker det, er født i 88.

Anonymkode: d7e44...66f

Så gøy 😁 hva husker du best fra virre virre vapp ? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

robert90 skrev (På 28.6.2022 den 19.04):

Så gøy 🤩 hvilken sesong var favoritten din ? 😜

Er ikke helt sikker, men likte under vann i u-skipet. 

Anonymkode: 836fd...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke helt sikker, men likte under vann i u-skipet. 

Anonymkode: 836fd...7be

Ah ja det var siste sesongen det. Jeg likte definetivt jungelen best 😜 det var så godt laget med de forskjellige konkurransene, og veldig gøy å se på når taperlaget fikk sin benk senket ned i gørra 😜😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født i 96.

Husker introsangen veldig godt. Jeg husker også litt av selve programmet, for eksempel at deltagerne brukte grønne og oransje t-skjorter. I tillegg ble ulike fagfolk intervjua. 

Det var ikke det mest spennende programmet som gikk på TV. Masse snakking og litt for lite handling. Men de visuelle effektene var veldig kule da. 

Lillys Butikk var mye mer koselig og spennende, men det var en annerledes serie. Jeg tror ikke dagens barn hadde likt den serien. Den introsangen er meget nostalgisk og jeg får nesten tårer i øynene om jeg hører den sangen, haha. Ironisk nok var det ei voksen dame som snakka i hele den serien også, men det var likevel mer hverdagslig og harmonisk. Husker veldig godt han gamle mannen som hang etter 😂 Og det pengeskapet 😂 Og barna lekte utendørs på egenhånd, noe som ikke er like vanlig blant dagens barn. Og fraværet av teknologien i serien er nostalgisk. 

Huset med det rare i + Sesam Stasjon + Asgeir var veldig koselig og morsomt. Flukten fra Dyreskogen var også innafor, til tross for den tilgjorte nynorsken. 

Anonymkode: ac591...b94

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er født i 96.

Husker introsangen veldig godt. Jeg husker også litt av selve programmet, for eksempel at deltagerne brukte grønne og oransje t-skjorter. I tillegg ble ulike fagfolk intervjua. 

Det var ikke det mest spennende programmet som gikk på TV. Masse snakking og litt for lite handling. Men de visuelle effektene var veldig kule da. 

Lillys Butikk var mye mer koselig og spennende, men det var en annerledes serie. Jeg tror ikke dagens barn hadde likt den serien. Den introsangen er meget nostalgisk og jeg får nesten tårer i øynene om jeg hører den sangen, haha. Ironisk nok var det ei voksen dame som snakka i hele den serien også, men det var likevel mer hverdagslig og harmonisk. Husker veldig godt han gamle mannen som hang etter 😂 Og det pengeskapet 😂 Og barna lekte utendørs på egenhånd, noe som ikke er like vanlig blant dagens barn. Og fraværet av teknologien i serien er nostalgisk. 

Huset med det rare i + Sesam Stasjon + Asgeir var veldig koselig og morsomt. Flukten fra Dyreskogen var også innafor, til tross for den tilgjorte nynorsken. 

Anonymkode: ac591...b94

Ja ikke alle likte virre virre vapp, for meg var virre virre Vapp det kuleste programmet og det som har festet seg, altså det jeg husker best den dag i dag. Så det forteller vel litt om hvor forskjellig man er 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
robert90 skrev (På 30.6.2022 den 23.04):

Ah ja det var siste sesongen det. Jeg likte definetivt jungelen best 😜 det var så godt laget med de forskjellige konkurransene, og veldig gøy å se på når taperlaget fikk sin benk senket ned i gørra 😜😂

Dette var det deltakerene fryktet og det som landet i hodet på taperlaget 😜 så det var vel ikke uten grunn at de sa: det viktigste er ikke å vinne, men å ikke tape 😜😂

EDE5C469-E3BF-4A3A-B768-9C2FBAF7A3DF.png

FFAA331B-2BDE-4A45-A607-051820BD8C32.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Galen King skrev (På 26.7.2022 den 23.19):

Ja, var artig med all gørra hehe. Jo mer jo bedre.

Hehe helt enig 😆 hvem pleide du å heie på foresten ? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...