Gå til innhold

Noen som husker dette barne tv programmet ?


robert90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha så gøy!! Jeg har prøvd å spørre venninner om de husker det samme som meg, men ingen har skjønt hva jeg mener! Det eneste jeg husker er det grønne slimet, for jeg syntes det var så skummelt og ekkelt 😂 gjorde skikkelig inntrykk på meg

Jeg er født i 91 😜 Når gikk dette på tv?

Anonymkode: be567...71e

Haha det gjorde virkelig intrykk på meg og, så godt at jeg den dag i dag husker så og si alle detaljer 😂🙈 virre virre vapp tror jeg gikk fra 97-2001 det var ulike sesonger men den i jungelen var vel den mest populære. Det var som sagt to lag som konkurrerte jentene mot guttene. Konkurransen var delt i 3 deler, først måtte lagene løse en oppgave for å komme inn hovedporten til jungelen, klarte de ikke det måtte de krabbe igjennom en edderkopphule fult av spindelvev og edderkopper. Så var det ordleken hvor hvert lag måtte vinne til seg bokstavbrikker som senere skulle settes sammen til flest mulig ord. Det laget som fikk flest ord vant og fikk en cd hver. Så til slutt var det musikkonkurransen, hvor hvert lag satt på hver sin huskebenk som til en hver tid hang over et hull i bakken som var fylt med masse ekkelt gørr, og over dem hang det et karr med masse slim og biller og snegler. Hvert lag måtte gjette på de sangene som ble spilt på piano for å få poeng. Det laget som hadde minst poeng når konkurransen var over, hadde tapt og fikk sin huske senket ned i gørra og deretter veltet karret med slim og biller og snegler over dem 😁😂 det var veldig gøy. 
 

det var så og si ALLTID jentene som vant 😜😳🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (12 minutter siden):

Gutter og jenter som konkurrerte og taperen måtte få gørr på seg.

Jaaa 😁 gørra var på en måte høydepunktet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når hun ene sa at noe lukter muffens og så trodde han andre at det var snakk om faktisk muffins lol, blir som når mamma sa vi skulle besøke noen med et etternavn som lignet på bacon så jeg som 6 åring misforsto og spurte om vi skulle ha bacon 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det var veldig mange artige sitater fra dette programmet. Jeg bet meg merke i var: det viktigste er ikke å vinne men å IKKE tape 😜

forsåvidt sant 🤷‍♂️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert90 skrev (22 minutter siden):

Haha det gjorde virkelig intrykk på meg og, så godt at jeg den dag i dag husker så og si alle detaljer 😂🙈 virre virre vapp tror jeg gikk fra 97-2001 det var ulike sesonger men den i jungelen var vel den mest populære. Det var som sagt to lag som konkurrerte jentene mot guttene. Konkurransen var delt i 3 deler, først måtte lagene løse en oppgave for å komme inn hovedporten til jungelen, klarte de ikke det måtte de krabbe igjennom en edderkopphule fult av spindelvev og edderkopper. Så var det ordleken hvor hvert lag måtte vinne til seg bokstavbrikker som senere skulle settes sammen til flest mulig ord. Det laget som fikk flest ord vant og fikk en cd hver. Så til slutt var det musikkonkurransen, hvor hvert lag satt på hver sin huskebenk som til en hver tid hang over et hull i bakken som var fylt med masse ekkelt gørr, og over dem hang det et karr med masse slim og biller og snegler. Hvert lag måtte gjette på de sangene som ble spilt på piano for å få poeng. Det laget som hadde minst poeng når konkurransen var over, hadde tapt og fikk sin huske senket ned i gørra og deretter veltet karret med slim og biller og snegler over dem 😁😂 det var veldig gøy. 
 

det var så og si ALLTID jentene som vant 😜😳🙈

Haha 😄 girl power! 

Etter at du nevnte det nå, så husker jeg den skumle hula!!

i 97 så var jeg 6 år 😅 og i 2001 var jeg 10 år 😜 men da var jeg mer opptattsignal filmer, så jeg så sikkert på programmet da jeg var 6 år🙈

Anonymkode: be567...71e

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha 😄 girl power! 

Etter at du nevnte det nå, så husker jeg den skumle hula!!

i 97 så var jeg 6 år 😅 og i 2001 var jeg 10 år 😜 men da var jeg mer opptattsignal filmer, så jeg så sikkert på programmet da jeg var 6 år🙈

Anonymkode: be567...71e

Hihi oh yes 😁 Girl power!  Vi var alltid en gjeng som så på dette sammen ca 50/50 gutter og jenter, og vi guttene fikk alltid høre det fra jentegjengen i det gutta ble senket i gugga 😳🙈 det de ikke viste var at jeg heiet på jentene, og det gjør jeg enda den dag i dag 🙈🙈🙈 (tilståelse😳🙈)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mordi9 skrev (Akkurat nå):

"Det viktigste er ikke å vinne, men å ikke tape!"

Husker det godt. Født i 1991. 

Sykt kult at det er så mange som husker det 😁🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mordi9 skrev (2 minutter siden):

"Det viktigste er ikke å vinne, men å ikke tape!"

Husker det godt. Født i 1991. 

Samme her 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det også. Tror det var en "knapp" med 6 hull i en plass, og det ble tredd en rød tråd i i knappen. Programleder var Sturla Berg Johansen? 

Kanskje det var Anna Banana som gikk etterpå, etterfulgt av Jungeldyret Hugo og spøkelsene Ho? 😅🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vafle skrev (Akkurat nå):

Jeg husker det også. Tror det var en "knapp" med 6 hull i en plass, og det ble tredd en rød tråd i i knappen. Programleder var Sturla Berg Johansen? 

Kanskje det var Anna Banana som gikk etterpå, etterfulgt av Jungeldyret Hugo og spøkelsene Ho? 😅🤩

Hehe logoen var en Knapp som ble tredd en råd tråd i. Programlederne het Pia og per, spilt av Berit boman og Christian nordahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Født i 95, husker det ikke. Ikke hørt om det engang🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 06c1e...101

Nei det er mange som ikke husker det😅 det gikk parallelt med kykkelikokos som gikk på nrk (virre virre vapp gikk på tv 2) men tror virre virre vapp hadde sin storhetstid mellom 96 og 98 en gang så om du var født i 95 så er det kanskje ikke så rart 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert90 skrev (16 timer siden):

Hihi oh yes 😁 Girl power!  Vi var alltid en gjeng som så på dette sammen ca 50/50 gutter og jenter, og vi guttene fikk alltid høre det fra jentegjengen i det gutta ble senket i gugga 😳🙈 det de ikke viste var at jeg heiet på jentene, og det gjør jeg enda den dag i dag 🙈🙈🙈 (tilståelse😳🙈)

 

 

673C7A73-7119-49B2-9079-F7718423D9A2.gif

78ED1409-2578-4EFE-99BB-40598322FD86.gif

5B2480EA-2E8A-46FD-ABE5-41057CCF631F.gif

Endret av robert90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker det også, er født i 90. Grunnen til at mange ikke husker dette, er fordi det gikk samtidig som Kykkelikokos, så de ble nok litt utkonkurrert der. Jeg så i hovedsak på Kykkelikokos selv, men switchet over til Virre Virre Vapp innimellom. 

Anonymkode: 96348...bdb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det godt. Så flere av jungelepisodene, de i verdensrommet og under vann i uskipet. Synes det var artig med alle oppfinnelsene og konkurransene som fungerte forskjellig for hver sesong.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg husker det også, er født i 90. Grunnen til at mange ikke husker dette, er fordi det gikk samtidig som Kykkelikokos, så de ble nok litt utkonkurrert der. Jeg så i hovedsak på Kykkelikokos selv, men switchet over til Virre Virre Vapp innimellom. 

Anonymkode: 96348...bdb

Hehe jeg var motsatt 🙈 så i hovedsak på virre virre vapp, men switchet over til kykkelikokos når virre virre vapp hadde pause fra konkurransen i form av tegnefilm 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Galen King skrev (23 minutter siden):

Husker det godt. Så flere av jungelepisodene, de i verdensrommet og under vann i uskipet. Synes det var artig med alle oppfinnelsene og konkurransene som fungerte forskjellig for hver sesong.

Så gøy 🤩 hvilken sesong var favoritten din ? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostface skrev (1 minutt siden):

Jeg husker det, men det var ingen favorittprogram for min del.

Okey, gøy at du husker det da 😊 vi har alle forskjellig smak, og av en eller annen grunn er det dette programmet som har festet seg hos meg, men tror nok det er fordi at det var noe som samlet venner og familie, hvor vi så på og heiet på våre respektive lag osv 😜🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
robert90 skrev (27 minutter siden):

Okey, gøy at du husker det da 😊 vi har alle forskjellig smak, og av en eller annen grunn er det dette programmet som har festet seg hos meg, men tror nok det er fordi at det var noe som samlet venner og familie, hvor vi så på og heiet på våre respektive lag osv 😜🙈

Jeg likte ikke konseptet helt, husker jeg og likte mørke programmer bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...