Gå til innhold

Noen som husker dette barne tv programmet ?


robert90

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Neeei? Når gikk dette? :o🤷🏼‍♀️ Det ser ikke veldig gammelt ut. Er 95’er, men husker virkelig ikke det programmet..

Anonymkode: 06c1e...101

Hvis du er 95er så er det nok ikke så rart at du ikke husker virre virre vapp. Det var et meget populært show som gikk på tv 2 i helgene. Det startet vel så tidlig som i 95 og varte hele veien til 2001 det ble laget ulike sessonger med ulike temaer men de mest populære sesongene var vel da de var i jungelen. Det ble totalt laget 90 episoder. Dette programmet har brent seg fast på minnet mitt og den dag i dag husker jeg de fleste detaljer fra det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Tror mange av episodene som gikk etterhvert var repriser. Var det ikke i 1999 de hadde laget de siste episodene? Det var vel flest episoder i jungelen?

Anonymkode: 836fd...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 28.6.2022 den 0.25):

Noen her som husker snøbarna?

 

Når jeg tenker meg om ja :) dette er jo snart 23 år sia :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Tror mange av episodene som gikk etterhvert var repriser. Var det ikke i 1999 de hadde laget de siste episodene? Det var vel flest episoder i jungelen?

Anonymkode: 836fd...7be

Det ble laget 4 ulike sessonger med ulike temaer og ulike former for avstraffelse for det tapende laget 😜😂 først var de på en bussholdeplass, hvor lagene satt på noen sånne busseter, og det tapende laget fikk på seg noen hjelmer med en slange koblet til seg som førte gørr på innsiden av hjelmen til de som hadde den på seg. Så var det første sessong av jungelen, hvor det hang et karr fylt med gørr over lagene som satt på noen huske benker. Det laget som tapte, fikk karret tømt over seg. Så var det neste sessong av jungelen hvor de videreutviklet avstraffelsen, hvor det tapende laget nå fikk sin huske senket ned i et hull i bakken som var fylt med gørr og deretter dumpet et karr med enda mer gørr over hodet. Så var de i verdensrommet hvor lagene satt på noen sånne stålrør ovenfor hverandre. Her måtte det tapende lage stille seg i kø foran en luke og vente på at en rutsjebane skulle komme ut og så måtte de en etter en rutsje ned i gørra og deretter ble det dumpet mer over hodet på dem. Den siste sessongen gikk i en ubåt under vann. Dette var ganske likt som romskipet men her måtte det tapende laget gå bort til en sluse i veggen å stille seg under hvor det etterhvert datt masse gørr nedpå dem 😜😂 det ble vel laget totalt 90 episoder men årstallet dette sluttet på husker jeg ikke nøyaktig. Jeg mener det var så sent som i 2001 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Husker sesongen med u-skipet gikk på våren 1999, så de sluttet vel å lage episoder etter det, og heller sendte repriser?

Anonymkode: 836fd...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Husker sesongen med u-skipet gikk på våren 1999, så de sluttet vel å lage episoder etter det, og heller sendte repriser?

Anonymkode: 836fd...7be

Det kan godt hende du har rett i det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert90 skrev (1 time siden):

Det kan godt hende du har rett i det 😊

Hva husker du best fra selve programmet foresten ? Og hvem pleide du å heie på ? 😜🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Dette programmet husker jeg 😁🤩 det var kjempe gøy å se på 😁 jeg husker at de måtte løse en sånn oppgave for å komme inn i jungelen med å kombinere noen ord på en steintavle 😜 og hvis de ikke klarte det så måtte de krabbe igjennom en sånn edderkopphule full av edderkopper og spindelvev. Så var det en sånn ordlek konkurranse hvor lagene måtte vinne til seg bokstavbrikker som skulle settes sammen til flest mulig ord. Så til slutt var det en musikkonkurranse hvor det laget som tapte ble dynket ned i masse ekkelt slim 😜 hahaha 😂😂😂 var det ikke alltid jentene mot guttene også ? 🤔

Anonymkode: 9c4be...761

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette programmet husker jeg 😁🤩 det var kjempe gøy å se på 😁 jeg husker at de måtte løse en sånn oppgave for å komme inn i jungelen med å kombinere noen ord på en steintavle 😜 og hvis de ikke klarte det så måtte de krabbe igjennom en sånn edderkopphule full av edderkopper og spindelvev. Så var det en sånn ordlek konkurranse hvor lagene måtte vinne til seg bokstavbrikker som skulle settes sammen til flest mulig ord. Så til slutt var det en musikkonkurranse hvor det laget som tapte ble dynket ned i masse ekkelt slim 😜 hahaha 😂😂😂 var det ikke alltid jentene mot guttene også ? 🤔

Anonymkode: 9c4be...761

Jaaaa 🤩 du husker det jo 😜 så gøy 😊 alt dette stemmer. Kan også legge til at de siste sesongene foregikk oppe i et romskip, men personlig likte jeg jungelsessongen best. Det stemmer også at det var guttene mot jentene. Det var alltid Stort konkurranseinstinkt i flokken vår når vi så på dette om hvem som kom til å vinne 😜 vi var vel ca 50/50 gutter og jenter som pleide å se på dette sammen. Jeg husker at det stort sett ALLTID var jentene som vant 😜🙈 og det fikk vi guttene i familien høre 😳🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette programmet husker jeg 😁🤩 det var kjempe gøy å se på 😁 jeg husker at de måtte løse en sånn oppgave for å komme inn i jungelen med å kombinere noen ord på en steintavle 😜 og hvis de ikke klarte det så måtte de krabbe igjennom en sånn edderkopphule full av edderkopper og spindelvev. Så var det en sånn ordlek konkurranse hvor lagene måtte vinne til seg bokstavbrikker som skulle settes sammen til flest mulig ord. Så til slutt var det en musikkonkurranse hvor det laget som tapte ble dynket ned i masse ekkelt slim 😜 hahaha 😂😂😂 var det ikke alltid jentene mot guttene også ? 🤔

Anonymkode: 9c4be...761

Denne?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnå skrev (7 minutter siden):

Denne?

 

Ja det stemmer 😊 husker du programmet selv ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert90 skrev (4 minutter siden):

Ja det stemmer 😊 husker du programmet selv ? 

Om jeg gjør! Særlig den sangen. Og at de fikk sånn "gjørme" over seg hvis de svarte feil (eller tapte?). Også husker jeg at det en gang var ei på besøk der som dansen flamenco :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gnå skrev (1 minutt siden):

Om jeg gjør! Særlig den sangen. Og at de fikk sånn "gjørme" over seg hvis de svarte feil (eller tapte?). Også husker jeg at det en gang var ei på besøk der som dansen flamenco :D 

Så gøy 😁 ja gørra som taperlaget ble dynket i var på mange måter høydepunktet 😜😂 hvem pleide du å heie på foresten ? 😜🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert90 skrev (1 time siden):

Jaaaa 🤩 du husker det jo 😜 så gøy 😊 alt dette stemmer. Kan også legge til at de siste sesongene foregikk oppe i et romskip, men personlig likte jeg jungelsessongen best. Det stemmer også at det var guttene mot jentene. Det var alltid Stort konkurranseinstinkt i flokken vår når vi så på dette om hvem som kom til å vinne 😜 vi var vel ca 50/50 gutter og jenter som pleide å se på dette sammen. Jeg husker at det stort sett ALLTID var jentene som vant 😜🙈 og det fikk vi guttene i familien høre 😳🙈

Haha 😂 woho girlpower 💃💪🏻 selvfølgelig vant jentene 🤪 jentene er jo best 🤩 det så sykt ekkelt ut å havne i gørra da 🤪 først bli senket med føttene ned i et karr med gørr og så få tømt mer slim og andre ekkle ting nedover hodet etterpå 🤪🙈😂 best å ikke tape da 😂

Anonymkode: 9c4be...761

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha 😂 woho girlpower 💃💪🏻 selvfølgelig vant jentene 🤪 jentene er jo best 🤩 det så sykt ekkelt ut å havne i gørra da 🤪 først bli senket med føttene ned i et karr med gørr og så få tømt mer slim og andre ekkle ting nedover hodet etterpå 🤪🙈😂 best å ikke tape da 😂

Anonymkode: 9c4be...761

Hehe, ja det skal jeg være helt enig med deg i 😃 når vi så på dette fikk vi gutta i familien ofte høre det fra jentene i familien når guttene tapte, men det de ikke viste var at jeg heiet på jentene, og det gjør jeg også den dag i dag 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...