AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #81 Del Skrevet 6. august 2022 robert90 skrev (5 minutter siden): Okey, ikke så rart det er jo lenge siden det gikk nå, men det var veldig gøy. Det var to lag som konkurrerte mot hverandre (guttene mot jentene) guttene i grønne t skjorter og jentene i oransje t skjorter. De konkurrerte mot hverandre i ulike konkurranser, og det var ulike temaer i de forskjellige sesongene, og det laget som tapte ble alltid dynket ned i masse ekkelt gørr 😜😂 i vår familie var spenningen alltid stor på hvilket lag som skulle vinne. Vi var ca 50/50 splittet på hvem som heiet på jentene og hvem som heiet på guttene 😜 det var stortsett alltid jentene som vant og da fikk som regel vi guttene i familien høre det når guttelaget ble dynket i gørra 😜🙈 husker det når du forklarer det Anonymkode: eb4e3...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter #82 Del Skrevet 15. oktober 2022 tenkte jeg skulle legge ut en episode til her, for litt mer mimring. Det hadde virkelig vært gøy å høre fra noen som var med på programmet, og så er jeg veldig nysgjerrig på hvilket lag folk heiet på 😄 kommenter gjerne under. Jeg heiet selv på jentene 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. oktober 2022 #83 Del Skrevet 15. oktober 2022 Sommer2464 skrev (På 28.7.2022 den 20.52): Man er aldri for gammel. tenåringer syns alt er barnslig... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #84 Del Skrevet 16. oktober 2022 Maleficenta skrev (19 timer siden): tenåringer syns alt er barnslig... Neida. Viktig å være litt barnslig i blant 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. oktober 2022 #85 Del Skrevet 17. oktober 2022 robert90 skrev (20 timer siden): Neida. Viktig å være litt barnslig i blant 😊 har du glemt å være 14 år? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #86 Del Skrevet 17. oktober 2022 Hahaha, dette programmet hadde jeg glemt! Nostalgi.... Og han mannlige programlederen var jo ganske deilig ser jeg nå 😏. 7 år gamle meg husker han bare som en random voksen mann haha Anonymkode: 98fc4...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 17. oktober 2022 Forfatter #87 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hahaha, dette programmet hadde jeg glemt! Nostalgi.... Og han mannlige programlederen var jo ganske deilig ser jeg nå 😏. 7 år gamle meg husker han bare som en random voksen mann haha Anonymkode: 98fc4...85d Hehehe per var morsom han. Han fant på mye rart, men jeg husker han best som mannen som hadde ansvaret for å senke taperlaget ned i gørra 😜😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 17. oktober 2022 Forfatter #88 Del Skrevet 17. oktober 2022 Maleficenta skrev (8 timer siden): har du glemt å være 14 år? Hehehe når jeg var 14 så var dette programmet over 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #89 Del Skrevet 19. oktober 2022 robert90 skrev (På 17.10.2022 den 17.25): Hehehe per var morsom han. Han fant på mye rart, men jeg husker han best som mannen som hadde ansvaret for å senke taperlaget ned i gørra 😜😂🙈 Haha, han drømte seg alltid bort i hvert program og grublet og filosoferte. Håper flere episoder kommer på youtube. Anonymkode: 836fd...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter #90 Del Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha, han drømte seg alltid bort i hvert program og grublet og filosoferte. Håper flere episoder kommer på youtube. Anonymkode: 836fd...7be Haha, ja Per hadde også det innslaget hvor han laget mat fra forskjellige verdensdeler, og han var også ivrig på forskjellige oppfinnelser. Han var vel ikke alltid like heldig med de 😅haha 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #91 Del Skrevet 28. oktober 2022 robert90 skrev (På 19.10.2022 den 16.50): Haha, ja Per hadde også det innslaget hvor han laget mat fra forskjellige verdensdeler, og han var også ivrig på forskjellige oppfinnelser. Han var vel ikke alltid like heldig med de 😅haha 😂 Ja, var alltid hyggelig og morsomt når han lagde mat og lærte folk om hvor maten var fra. Ja, han hadde mye rart å finne opp, som ofte endte i krise, hehe. Anonymkode: 836fd...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter #92 Del Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 6.41): Ja, var alltid hyggelig og morsomt når han lagde mat og lærte folk om hvor maten var fra. Ja, han hadde mye rart å finne opp, som ofte endte i krise, hehe. Anonymkode: 836fd...7be Ja, per hadde også mimeleken i konkurransen, hvor han mimet ting lagene måtte gjette på 😁😂 hvem pleide du å heie på foresten ? 😜🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #93 Del Skrevet 22. november 2022 robert90 skrev (På 29.10.2022 den 21.59): Ja, per hadde også mimeleken i konkurransen, hvor han mimet ting lagene måtte gjette på 😁😂 hvem pleide du å heie på foresten ? 😜🙈 Heiet vel mest på guttene. Siden jeg er gutt selv. Skulle likt å sett en full oversikt over hvor mange ganger hvert lag vant. Anonymkode: 836fd...7be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #94 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 6.44): Jeg er født i 87 og mitt søsken 84, vi begge husker det 😁 Anonymkode: ce78b...425 Jeg er født i 81 og husker det godt. Jeg var nok kanskje barnlig og umoden av meg, og da jeg fikk en lillesøster i 91 forsatte jeg å se på barnetv med henne. Syns det var koselig. Anonymkode: b39a4...345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #95 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 4.26): Født i 83. Husker det ikke, så det var nok noe for 90-talls kullene kanskje? Anonymkode: 528f3...0de Jeg er født i 1981, men fikk en lillesøster i 1991, så så mye på barnetv med henne. Så var jeg kanskje litt barnslig av meg i tenårene. Anonymkode: b39a4...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 23. november 2022 Forfatter #96 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Heiet vel mest på guttene. Siden jeg er gutt selv. Skulle likt å sett en full oversikt over hvor mange ganger hvert lag vant. Anonymkode: 836fd...7be Hehe okey, jeg også er gutt, men jeg heiet på jentene. Jeg så på dette sammen med mine kusiner og de fikk meg til å heie på jentene. Jeg er helt enig det hadde vært gøy å sett en oversikt over hvor mange ganger hvert lag vant 🤪 men jeg er nokså sikker på at den oversikten hadde vist ganske knusende tall for guttene 😜🙈 jentene vant ganske ofte og guttene fikk seg som regel en fin liten badetur i gørra 😜😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #97 Del Skrevet 28. november 2022 Husker at denne musikkvideoen ble spilt i Virre Virre Vapp på Virrekloden i verdensrommet. Anonymkode: 836fd...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. november 2022 #98 Del Skrevet 28. november 2022 Født i 92. Jeg så mye på Powerpuff jentene, dextets laboratorium, pokemon (innimellom Digimon), Tapper den pysete hunden(som faktisk var drit skummelt og se på), Hamtaro(den hamsteren ❤️) Hun musen som danset ballerina, Franklin, Thomas Toget, Sesam Stasjon, Flykten fra dyreskogen, Lillis butikk, MUMMITROLLET❤️, UhUu, min helt: sjefen over alle sjefer ASGEIR(så show med han i Bø Sommerland et år, var helt frelst resten av dem sommeren) Den verste heksa som gikk typ på Påskemorgen og Sommermorgen. Og MUMFIE. Og og Noddy ❤️ Og den opera greia med alle grønnsakene og sånn. Og de der pudding greiene som og vandra rundt og forma seg til ting. Bumpibjørnene. Carebears. Og Disney og Astrid Lindgren filmene. Og Mr.Hickup, Albert Aalberg. Fragglene. Ble litt eldre igjen Så var det jo Lizzie McGuire, Braceface, Thats so Raven, de tvillingguttene (zack and Cody?) Under samme tak, Step by Step, Olsen tvillingene var i vinden med filmer og serier, French prince of bail air. Åå, hun med stemmen/latteren og svære håret. Nå sto det bom stilt hos meg. Grøsserne. Åååh nostalgisk og mimre ❤️ Unger idag vet ikke hva dem gikk glipp av 😂❤️ Og at ting gikk på faste tider. Nå er jo alt tilgjengelig 24/7. Veldig greit, men savner slik det var før. Og at man sjekket avisa om hva som gikk på TV ❤️ og onsdagsfilmene. Send meg gjerne tilbake til tiden før 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 28. november 2022 Forfatter #99 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Husker at denne musikkvideoen ble spilt i Virre Virre Vapp på Virrekloden i verdensrommet. Anonymkode: 836fd...7be Haha så gøy 😜 dette må jeg si at jeg ikke husker selv 😜men jeg husker at de hadde innspill med musikkvideoer. Husker du noe annet fra selve programmet ? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #100 Del Skrevet 29. november 2022 Maestro skrev (23 timer siden): Født i 92. Jeg så mye på Powerpuff jentene, dextets laboratorium, pokemon (innimellom Digimon), Tapper den pysete hunden(som faktisk var drit skummelt og se på), Hamtaro(den hamsteren ❤️) Hun musen som danset ballerina, Franklin, Thomas Toget, Sesam Stasjon, Flykten fra dyreskogen, Lillis butikk, MUMMITROLLET❤️, UhUu, min helt: sjefen over alle sjefer ASGEIR(så show med han i Bø Sommerland et år, var helt frelst resten av dem sommeren) Den verste heksa som gikk typ på Påskemorgen og Sommermorgen. Og MUMFIE. Og og Noddy ❤️ Og den opera greia med alle grønnsakene og sånn. Og de der pudding greiene som og vandra rundt og forma seg til ting. Bumpibjørnene. Carebears. Og Disney og Astrid Lindgren filmene. Og Mr.Hickup, Albert Aalberg. Fragglene. Ble litt eldre igjen Så var det jo Lizzie McGuire, Braceface, Thats so Raven, de tvillingguttene (zack and Cody?) Under samme tak, Step by Step, Olsen tvillingene var i vinden med filmer og serier, French prince of bail air. Åå, hun med stemmen/latteren og svære håret. Nå sto det bom stilt hos meg. Grøsserne. Åååh nostalgisk og mimre ❤️ Unger idag vet ikke hva dem gikk glipp av 😂❤️ Og at ting gikk på faste tider. Nå er jo alt tilgjengelig 24/7. Veldig greit, men savner slik det var før. Og at man sjekket avisa om hva som gikk på TV ❤️ og onsdagsfilmene. Send meg gjerne tilbake til tiden før 2010. Så du på Fox Kids? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå