Gå til innhold

Emilie Voe Nereng

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er i overkant patetisk og sutrete å sitte her og klage over en kvinne som lykkes så godt som Emilie Nereng har gjort, uten at hun har tråkket noen ned på veien. Hun har jo ikke gjort noe vondt mot noen?! Det er 100% frivillig å følge henne, om du synes hun er så fæl tenker jeg du kan blokke henne i alle kanaler og leve "lykkelig" alle dine dager. 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Volvoaz1991 skrev (57 minutter siden):

Han spøkte og hun ble trigget sånt er barnslig, hun snakket om og være rotete av og til. Og han spøkte om det hun må tåle slikt :P

Tar man ting ut av kontekst og gjengir det i en ny for sine 100.000 følgere så kan man kanskje si at det er vel så ille? 🤗

• Liker 2
Skrevet (endret)
åhokj skrev (23 timer siden):

Hva tenker vi om opptredenen på Rikets Roast? 

Jeg synes at hun kunne ha spart seg for den kleine sangen hn dreiv med. Utrolig moro at de parodiere kjæresten hennes som ønsker å bli kjendis, der traff de spikeren på huet 🤣

Endret av Potetjinta
  • Liker 5
Skrevet
Ninjafrøken skrev (1 time siden):

Det er i overkant patetisk og sutrete å sitte her og klage over en kvinne som lykkes så godt som Emilie Nereng har gjort, uten at hun har tråkket noen ned på veien. Hun har jo ikke gjort noe vondt mot noen?! Det er 100% frivillig å følge henne, om du synes hun er så fæl tenker jeg du kan blokke henne i alle kanaler og leve "lykkelig" alle dine dager. 

Ojsann, at hun ikke har tråkket på noen er dessverre feil

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Ninjafrøken skrev (9 timer siden):

Hvis du leste alt jeg skrev så ser du at jeg hadde stor respekt for henne i flere år, jeg var der ifra hun startet og fulgte bloggen og youtuben. Hun trigget mange med kommentaren til Henrik Troy, ydmykheten forsvant når hun beskyldte han for og utnytte henne for likes det er patetiskt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Orly skrev (8 timer siden):

Ojsann, at hun ikke har tråkket på noen er dessverre feil

Er noen som har skjønt det 💅

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• 4 uker senere...
Skrevet

Driver hun med mat fortsatt eller har hun gått tilbake til det generelle hun drev med da hun var veldig ung? 

• Liker 1
Skrevet
Justlooking skrev (9 minutter siden):

Driver hun med mat fortsatt eller har hun gått tilbake til det generelle hun drev med da hun var veldig ung? 

Gått tilbake til beauty verdenen 

• Liker 1
Skrevet
Volvoaz1991 skrev (23 timer siden):

Gått tilbake til beauty verdenen 

Javel, er vel det som gir mest penger i kassa antagelig ….

• Hjerte 1
Skrevet
Badgald0pest2 skrev (11 timer siden):

Dette hadde jeg ikke lagt merke til en gang… man ser mannlige brystvorter hele tiden, trodde vi var lenger i 2026.

Har menn pupper?

Skrevet
Volvoaz1991 skrev (3 minutter siden):

Har menn pupper?

De har nå i det minste brystvorter.. 

• Liker 5
Gjest Badgald0pest2
Skrevet
Volvoaz1991 skrev (2 timer siden):

Har menn pupper?

De har bryst og brystvorter, ja…

Skrevet
Badgald0pest2 skrev (På 4.3.2026 den 10.08):

De har bryst og brystvorter, ja…

Det er noe annet med menn som viser frem brystet, VOE har store pupper. 

• Liker 2
Gjest Badgald0pest2
Skrevet
Volvoaz1991 skrev (12 minutter siden):

Det er noe annet med menn som viser frem brystet, VOE har store pupper. 

Bare fordi du seksualiserer de.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvorfor er det så veldig «meg» og «jeg» fokus på snappen hennes nå? Hun bor vel sammen med Mike, eller har det skjedd noe? «Terrassen min» «30 minutter fra meg» «Jeg var i bursdag» 

• Liker 2
Skrevet
solfred skrev (6 timer siden):

Hvorfor er det så veldig «meg» og «jeg» fokus på snappen hennes nå? Hun bor vel sammen med Mike, eller har det skjedd noe? «Terrassen min» «30 minutter fra meg» «Jeg var i bursdag» 

Det er jo hennes leilighet, så ikke veldig rart at hun kaller det terrassen sin. De har nettopp kjøpt leilighet sammen, og hun skal selge den de bor i nå.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...