Gå til innhold

GrønnNellik's hverdager med opp og nedturer.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Frihelg og det er godt. Har tatt livet med ro idag. Vært ute å sittet litt i sola var sykt godt å kjenne den varme i ansiktet igjen. Det ser ut som vi får litt mer stabilt fint vær nå da fremover. Det trengs nå visst. 

Fossblødde neseblod før idag. Det var heftige greier som kom helt plutselig... så ut som noen hadde blitt drept her så måtte vaske både golv og fleece pledd som fikk blod flekker på seg. Sjelden jeg blør så mye ja. 

Nå har jeg nettopp spist taco i pitabrød. Været har vært veldig ustabilt siste ukene... og mye snø og glatte... så nå er det godt at det blir litt opphold. 

Ellers ikke så mye nytt som skjer her da. Hei då. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

.

 

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Tenkte bare å skrive ned ting jeg har hørt faren min som døde i 2021 si når jeg treffer han i drømmene mine. 

Første gang var i går. Det gir ikke mening det han sier det han sa var:

Du vet at ferja er forsinka ja? Så spurte jeg om å få en klem og det fikk jeg og så våkna jeg. 

I natt drømte jeg og om han og da kom han full fart inn i stua til mamma og satte seg i stolen sin og jeg spurte hvor har du vært? Jeg har vært i Brønnøysund en tur, er en kar som tok meg med som er så snill... 

Det var så ekte at jeg tenkte at dette kan ikke være en drøm jeg kan jo ta på han og kjenne at han er der... og så skulle jeg snakke videre og så poff var jeg over i en annen drøm igjen. Men nå har jeg tenkt å prøve å ta vare på det han sier da etterhvert. 

31.7.23 1. Du vet ferja er forsinka ja?

 01.08.23  2. Bare vært en tur i Brønnøysund, er en kar jeg syns er fint å være med på tur dit. 
 

2.08.23 så faren min i drømmen i natt og men ingenting ble sagt.

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ja da skriver vi Oktober. Første frostdagen kom forrige uke  ..19.10. 

Har vært fantastisk vær de siste dagene. Vakre høstfarger og bare helt nydelig ute. 

Lakker og lir til jeg skal reise sørover. Men er litt bekymret for krigen i midtøsten. 

Men håper det går bra og at det ikke sprer seg. 

Hva var det jeg leste .. at 2000 barn har blitt drept av israel siden 7 oktober. Det begynner å bli et anseling antall drepte. Tragisk hele greia. 

Men ser man på hele historien så er jeg på palestinsk side. Det må opprettes ordentlig 2 stats området og begge sider må få konsekvenser ved brudd på internasjonale lover. Slik er det ikke idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...