Gå til innhold

Dermed er vi sikker på at Kina er på lag med Russland


Egenskap

Anbefalte innlegg

Dermed har vi fått bekreftelse at Kina holder lag med Russland og deres kriminalitet og masse drap på mennesker og ved å krenke annet land. 

Bekreftelsen kom vi regi Russlands statsleders tale. 

Spørsmålet er om Norge vil avvise Kina fullt og helt?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå):

Var det noensinne noen tvil om det?

ja, fordi Kina har ikke opptrådt nøytral i hele perioden, men nå takket Kinas president i ærefrykt for Russlands statsleders invitasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (21 timer siden):

ja, fordi Kina har ikke opptrådt nøytral i hele perioden, men nå takket Kinas president i ærefrykt for Russlands statsleders invitasjon. 

Kina og Russland har samarbeidet i så mange år på div deriblant overvåkning av egne innbyggere, de er relativt like men Kina gjør det bedre

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland er så pissredd Ukraina at de invaderer.  Rart de ikke frykter Kina: Tenk om Kina plutselig får lyst på Sibir?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (18 minutter siden):

Rart de ikke frykter Kina: Tenk om Kina plutselig får lyst på Sibir?

Sjansen er nok liten for at Kina tråkker sin eneste stormakt-alliert på tærne.  Maktsystemer har ingen insentiver til å redusere egen inflytelse/makt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chomsky89 skrev (6 timer siden):

Sjansen er nok liten for at Kina tråkker sin eneste stormakt-alliert på tærne.  Maktsystemer har ingen insentiver til å redusere egen inflytelse/makt

Mulig du har rett. Jeg vet ikke hvor store og sterke disse stormaktene er, og så tenker jeg at når størrelsesforholdet endres så kan den største spise av den minste. På øyemål fra min sofa er Russland i en selvsvekkende trend mens Kina blir mektigere. Akkurat nå tror jeg Russland ikke har særlig stor kapasitet til å forsvare enorme områder og lange grenser i Sibir.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kina er på lag med Kina, men ser fordelen med å Holde Russland som bikkja si.

Så lenge Russland skaper støy kan Kina jobbe med sin stille imperialisme. Da er det i Kina sin interesse at russisk støy vedvarer.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...