AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #21 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 17.6.2022 den 13.10): Jeg tror utseende er veldig viktig for høystatuskvinner ja, men jeg tenker også at å være sosial intelligens betyr noe, det samme med omsorgsevne og litt humor. Helt enig i at høystatuskvinne ikke har samme kvaltitetene som en høystatusmann. Jeg tenker de fleste tenker på høy status for en mann som god lønn, god i jobben, høy, sosialt intelligent, intelligent, spennende partner og god far. Anonymkode: 91efd...310 Tja, du kan se attraktive kvinner ilag med ganske slitne, eldre karer så lenge de har nok ressurser og penger. Det er bare å ta en titt på Hollywood og sugardaddy fenomenet. Du ser sjelden omvendt. At en ung mann er sammen med en eldre, rik kvinne. Anonymkode: 7187c...edf 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #22 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tja, du kan se attraktive kvinner ilag med ganske slitne, eldre karer så lenge de har nok ressurser og penger. Det er bare å ta en titt på Hollywood og sugardaddy fenomenet. Du ser sjelden omvendt. At en ung mann er med en eldre, rik kvinne. Anonymkode: 7187c...edf Hørt om Lilly Bendriss? Anonymkode: 83e4c...e00 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #23 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hørt om Lilly Bendriss? Anonymkode: 83e4c...e00 Og hvilken ung hingst dater henne? Anonymkode: 7187c...edf
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #24 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Og hvilken ung hingst dater henne? Anonymkode: 7187c...edf Hun har en 28 år yngre kjæreste. Anonymkode: 83e4c...e00
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #25 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hun har en 28 år yngre kjæreste. Anonymkode: 83e4c...e00 Ja, det bekrefter ingenting. Det er fremdeles slik at du sjelden ser en ung mann med en eldre rik kvinne. Et unntak bekrefter ikke normen. Anonymkode: 7187c...edf 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #26 Skrevet 18. juni 2022 AprilRyan skrev (4 timer siden): Nei, og det var da voldsomt. Hva med å heller lese det jeg har skrevet, hva den andre anonyme skriver før du hopper til slike konklusjoner. Det var mer det å ta til takke med noen jeg ikke ønsket. Hvorfor angripe meg? Folk har tydeligvis en dårlig dag når du og den andre anonyme angriper noen som aldri har gått etter slike "høystatusmenn", men som heller ikke vil ta til takke med noen. Lurer litt på hva dere får ut av det? Når angrep jeg deg? Seriøst skjerp deg Anonymkode: 06c76...690
Trolltunge Skrevet 18. juni 2022 #27 Skrevet 18. juni 2022 Jeg ville ha en mann jeg fikk følelser for, og at det var gjensidig. Uten det var det totalt likegyldig for meg hvilken status mannen hadde. Ingen var noe for meg, uten de rette følelser. Som pen kvinne, med flott kropp, og dessuten utadvendt, smilende og smart nok til å være interessant for menn var jeg vel høystatus- kvinne. Jeg kunne iallefall velge og vrake mellom menn, og ble behandlet seriøst. Mannen jeg fikk de rette følelser for var morsom og sjarmerende. Det har også mine ekser vært, så det er antagelig min greie. Ikke status. (PS! Nå er jeg en avdanket skjønnhet, så da er det vel lov å innrømme at jeg VAR pen. En gang i tiden. 😄) 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #28 Skrevet 19. juni 2022 Uenig i at høystatus-kvinne bare er utseende, selv om det betyr en del og gir deg en stor fordel. Men for å få en høystatus-mann som kan velge og vrake i kvinner - og da mener jeg ikke bare få til sengs, men få som kjæreste - så må du faktisk ha litt personlighet og driv som kvinne også. En intelligent mann er vanligvis ikke sammen med en dust, uansett hvor veldreid hun er. Jeg har en høystatus-mann som kjæreste nå, og jeg merker jeg nok ikke kan gå tilbake på det. Det er jo personligheten som er grunnen til at vi har fått et dypt bånd, men jeg elsker at han er høy, kjekk, karismatisk, tjener godt og har en veldig kul stilling. Jeg blir litt tent av å se han jobbe, når han holder foredrag og slikt. Anonymkode: 7f7bf...0b8 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #29 Skrevet 19. juni 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det bekrefter ingenting. Det er fremdeles slik at du sjelden ser en ung mann med en eldre rik kvinne. Et unntak bekrefter ikke normen. Anonymkode: 7187c...edf Presidenten i Frankrike. Dog er hun kanskje ikke spesielt rik Anonymkode: b8921...796
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #30 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, det bekrefter ingenting. Det er fremdeles slik at du sjelden ser en ung mann med en eldre rik kvinne. Et unntak bekrefter ikke normen. Anonymkode: 7187c...edf Det stemmer. Men det skjer også kun unntaksvis at unge, vakre kvinner er sammen med gamle, rike menn. Anonymkode: 81343...94d 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #31 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 20.22): Hørt om Lilly Bendriss? Anonymkode: 83e4c...e00 Når ble hun rik? Anonymkode: 0a63e...504
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #32 Skrevet 19. juni 2022 Ghostface skrev (På 18.6.2022 den 19.42): Nei, jeg har sluttet å se etter noen som helst og har skjønt at jeg må leve livet alene. Samme her. Gruer meg til fremtiden. Virker som at det har blitt normen med psykisk sykdom. Anonymkode: 9f911...05d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #33 Skrevet 19. juni 2022 Nei, bryr meg ikke noe særlig om status. Anonymkode: d1588...ff6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #35 Skrevet 19. juni 2022 Status, penger og holdning gjelder for begge kjønn. Er en klar fordel om en er vakker fra naturens side, men mye kan fiksest med sminke/hår/klær. Må holde seg i form og ha en interessant jobb. Se bare på Tinder-svindleren; egentlig en tynn og liten fyr, men klær, briller og holdning endret han fra 0 til å vasse i damer…. Anonymkode: 04016...fcd
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #36 Skrevet 19. juni 2022 1) Utseende. Sosial intelligens (Som kvinne må man være pen, men samfunnet forventer også at du skal kunne spille rollen "kvinne". Altså, ikke ta opp for mye plass, ikke ha sterke meninger, kle seg riktig, alltid være blid). Fra en god familie. 2) God jobb. God lønn. God utdannelse. 3) Viktigste for meg er kjemi og trygghet. Så lenge fyren er oppegående og har trygg jobb, så er det viktigste at den lille ekstra kvaliteten mellom oss er der. Anonymkode: 8d445...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #37 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 17.6.2022 den 12.27): Noen spørsmål 1) Hva gir kvinner høy status som partner fra samfunnets side? 2) Hva gir menn høy status som partner fra samfunnets side? 3) Hvordan skiller dette seg fra hvordan du eventuelt velger partner og hva du ser etter? Anonymkode: 91efd...310 Høystatus for kvinner og menn er to vidt forskjellige ting. For menn er det status, ressurser, til dels fysikk og utseende og økonomi. For kvinner er det først og fremst utseende. Er hun attraktiv, tar vare på seg selv og er feminin er hun høystatus i mine øyne. Menn er visuelle skapninger. Menn bryr seg ikke om type jobb og økonomien til en kvinne. Mannen vil føle seg som han som bidrar mest her uansett. Mange kvinner feiltolker det slik at mannen er ute etter det samme som en kvinne søker i en mann. For og si det slik om hun er attraktiv nok spiller det ikke rolle om dama har endt utdanningen på vgs. og jobber på Kiwi. Kort og brutalt. Anonymkode: 7187c...edf
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #38 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høystatus for kvinner og menn er to vidt forskjellige ting. For menn er det status, ressurser, til dels fysikk og utseende og økonomi. For kvinner er det først og fremst utseende. Er hun attraktiv, tar vare på seg selv og er feminin er hun høystatus i mine øyne. Menn er visuelle skapninger. Menn bryr seg ikke om type jobb og økonomien til en kvinne. Mannen vil føle seg som han som bidrar mest her uansett. Mange kvinner feiltolker det slik at mannen er ute etter det samme som en kvinne søker i en mann. For og si det slik om hun er attraktiv nok spiller det ikke rolle om dama har endt utdanningen på vgs. og jobber på Kiwi. Kort og brutalt. Anonymkode: 7187c...edf Som kvinne: Er ganske visuell av meg, jeg også. Et vakkert ansikt og en slank og lekker kropp trumfer når som helst en feit lommebok😊 Muskler også, for den saks skyld Anonymkode: eeaf6...a83 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #39 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Som kvinne: Er ganske visuell av meg, jeg også. Et vakkert ansikt og en slank og lekker kropp trumfer når som helst en feit lommebok😊 Muskler også, for den saks skyld Anonymkode: eeaf6...a83 Ja, det er sant. Viktig å presisere at dette selvfølgelig ikke er den universelle sannheten for alle kvinner. Det vil alltid finnes unntak. Dette var mer generelt hva den gjengse kvinne vs. mann definerer som høystatus. Jeg har selv vært sammen med kvinner på tross av at jeg verken er millionær, eller høy og mørk😉 Anonymkode: 7187c...edf
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #40 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det er sant. Viktig å presisere at dette selvfølgelig ikke er den universelle sannheten for alle kvinner. Det vil alltid finnes unntak. Dette var mer generelt hva den gjengse kvinne vs. mann definerer som høystatus. Jeg har selv vært sammen med kvinner på tross av at jeg verken er millionær, eller høy og mørk😉 Anonymkode: 7187c...edf Tror egentlig de fleste kvinner er mer opptatt av intelligens (egentlig kulturell og sosial kompetanse), utseende og trivelighet enn av lønn og muskler Anonymkode: eeaf6...a83 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå