AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Noen spørsmål 1) Hva gir kvinner høy status som partner fra samfunnets side? 2) Hva gir menn høy status som partner fra samfunnets side? 3) Hvordan skiller dette seg fra hvordan du eventuelt velger partner og hva du ser etter? Anonymkode: 91efd...310
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 1) Utseende. Jeg er kvinne som har dårlig utseende, så jeg har ikke sjans på noen høystatusmann og ser derfor heller ikke etter en sånn. Anonymkode: 05b8f...04a 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Høystatuskvinne er bare en pen kvinne. Anonymkode: b99b6...f59 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Aner ikke hva som gir status. Kommer jo helt an på hvem du spør. Hva en mann jobber med, hva han tjener og den type ting er i hvert fall helt uinteressant. Jeg ser ikke etter noen konkrete ting, og har ingen kriterier jeg velger ut i fra. Det jeg faller for/tiltrekkes av er personlighet og «kjemi». Alle jeg har hatt en relasjon med er menn jeg har møtt i ulike sammenhenger og hatt en tiltrekking mot/fått en kjemi med. Ingen rød tråd i eksterne faktorer. Anonymkode: 3f631...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Høystatuskvinne er bare en pen kvinne. Anonymkode: b99b6...f59 Jeg tror utseende er veldig viktig for høystatuskvinner ja, men jeg tenker også at å være sosial intelligens betyr noe, det samme med omsorgsevne og litt humor. Helt enig i at høystatuskvinne ikke har samme kvaltitetene som en høystatusmann. Jeg tenker de fleste tenker på høy status for en mann som god lønn, god i jobben, høy, sosialt intelligent, intelligent, spennende partner og god far. Anonymkode: 91efd...310 2
umAxa Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 Satt på spissen: 1) Utseende, både på godt og vondt. Med 10/10 utseende kan kvinne komme mektig langt i livet. Det er hennes portal til høy ettertraktet menn, penger, forbindelser og til og med karrière. Nedsiden er man stiger og synker alene på utseende og er man virkelig uattraktiv er det dessverre lite som kan gjøres. 2) Menn har flere områder de kan gi høy status: Mye penger, solide forbindelser, mestring, sosial kjekkas osv. Mangler han noe i ett område, kan han veie det opp med å bli sterk i andre og tilegne sin høye status. Nedsiden er at menn må legge inn arbeidet og å bli noe. Gjennomsnitt er ikke lenger bra nok. Å bli noe er ikke lett. 3) Som en mann velger jeg kvinner basert på utseende først, så personlighet. Hennes karrière spiller egentlig ingen rolle for meg fra et økonomisk perspektiv, men jeg håper selvsagt at hun jobber på et sted hun trives og kan blomstre, og ikke et sted som gir hodepine som hun tar med seg hjem. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg tror utseende er veldig viktig for høystatuskvinner ja, men jeg tenker også at å være sosial intelligens betyr noe, det samme med omsorgsevne og litt humor. Helt enig i at høystatuskvinne ikke har samme kvaltitetene som en høystatusmann. Jeg tenker de fleste tenker på høy status for en mann som god lønn, god i jobben, høy, sosialt intelligent, intelligent, spennende partner og god far. Anonymkode: 91efd...310 Alt som karakteriserer en mann med høy status, vil gjelde en kvinne også. Bare å bytte ut far med mor. Mulig høyde ikke er så viktig da. En mann med høy status må forresten være pen også Anonymkode: eeaf6...a83 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 Ettertraktet for menn: Høy Kraftig bygd. Kroppsfett og pappamage er ikke et minus, heller motsatt. Høy selvtillit Store hender og underarmer Populær. Mange venner og litt midtpunkt. Maskulint ansikt, gjerne bra skjeggvekst. Jobb, men her er Norge litt annerledes enn resten av verden. Det er gjerne håndverkere som er mest ettertraktet her. Anonymkode: a7cc3...12b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 Pappamage er ekkelt, og likeså lavt utdanna menn. Mer sexy med akademikere enn håndverkere. Snillhet, klokhet og skjønnhet er god valuta for begge kjønn. Og slank og smekker og grasiøs kropp. Anonymkode: eeaf6...a83 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 Høystatus for kvinner er utsende. høystatus for menn er jobb, utsende, oppførsel, selvtillit Anonymkode: 06c76...690
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 Høystatusmann: god utdannelse, god lønn, glad i mat og vin, slank, men muskuløs, humor, intelligens, raus, omsorgsfull overfor partner og eventuelle barn. Aller helst komme fra et møblert hjem Jeg kan få en slik fordi jeg er: 1. pen 2. har høyere utdannelse og en jobb jeg liker 3. har humor 4. er omsorgsfull 5. er fra en god familie Anonymkode: 0a63e...504 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 Har aldri tenkt at noen er for bra for meg eller at jeg ikke er bra nok for noen. Det viktige er at man kan le sammen og ha lidenskap! Og at man gjør hverandre bedre. Anonymkode: dc28e...730 1
Gjest AprilRyan Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 1) Utseendet og alder (ung). 2) Utseendet, sosial intelligens, god selvtillit, god utdannelse og høy lønn, aktiv og gode interesser. 3) Jeg er verken pen eller ung, men har egentlig aldri tenkt at jeg må ha eller ønsker meg en av de som mange kvinner liker. Har ikke gått rundt og sutret om at jeg ikke får visse typer menn eller drømt om at de skal velge meg. Jeg har sett etter andre ting i en mann utfra det som er viktig for meg. Ikke alle passer inn i en mal der de liker akkurat de samme og ønsker seg de samme tingene.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #14 Skrevet 18. juni 2022 AprilRyan skrev (20 timer siden): 1) Utseendet og alder (ung). 2) Utseendet, sosial intelligens, god selvtillit, god utdannelse og høy lønn, aktiv og gode interesser. 3) Jeg er verken pen eller ung, men har egentlig aldri tenkt at jeg må ha eller ønsker meg en av de som mange kvinner liker. Har ikke gått rundt og sutret om at jeg ikke får visse typer menn eller drømt om at de skal velge meg. Jeg har sett etter andre ting i en mann utfra det som er viktig for meg. Ikke alle passer inn i en mal der de liker akkurat de samme og ønsker seg de samme tingene. Men om du hadde vært pen og ung da hadde du selvfølgelig hatt de standardene også, du må bare tilpasse deg situasjonen du er i å ta til takke med en mann av et lavere kaliber. Anonymkode: 06c76...690 1
Gjest AprilRyan Skrevet 18. juni 2022 #15 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men om du hadde vært pen og ung da hadde du selvfølgelig hatt de standardene også, du må bare tilpasse deg situasjonen du er i å ta til takke med en mann av et lavere kaliber. Anonymkode: 06c76...690 Jeg må ingenting og jeg kommer ikke til å ta til takke med noen som helst. Da er jeg heller singel enn å ta til takke med noen. Beklager, men så desperat er jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #16 Skrevet 18. juni 2022 AprilRyan skrev (2 minutter siden): Jeg må ingenting og jeg kommer ikke til å ta til takke med noen som helst. Da er jeg heller singel enn å ta til takke med noen. Beklager, men så desperat er jeg ikke. Ja, det hadde jeg også vært om jeg var i din posisjon. Anonymkode: 06c76...690
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #17 Skrevet 18. juni 2022 On 6/17/2022 at 12:34 PM, AnonymBruker said: 1) Utseende. Jeg er kvinne som har dårlig utseende, så jeg har ikke sjans på noen høystatusmann og ser derfor heller ikke etter en sånn. Anonymkode: 05b8f...04a Kan vi få pinnet denne posten på forsiden av KG slik at de andre kvinnene her endelig kan lære seg dette? Anonymkode: 999f3...9ad
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #18 Skrevet 18. juni 2022 1 hour ago, AprilRyan said: Jeg må ingenting og jeg kommer ikke til å ta til takke med noen som helst. Da er jeg heller singel enn å ta til takke med noen. Beklager, men så desperat er jeg ikke. Så det å bli sammen med noen som er slik som deg selv. Da er du desperat? Med det elendige synet du har på folk så tenker jeg det er best at du bare forblir singel. Anonymkode: 999f3...9ad
Gjest Ghostface Skrevet 18. juni 2022 #19 Skrevet 18. juni 2022 Nei, jeg har sluttet å se etter noen som helst og har skjønt at jeg må leve livet alene.
Gjest AprilRyan Skrevet 18. juni 2022 #20 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så det å bli sammen med noen som er slik som deg selv. Da er du desperat? Med det elendige synet du har på folk så tenker jeg det er best at du bare forblir singel. Anonymkode: 999f3...9ad Nei, og det var da voldsomt. Hva med å heller lese det jeg har skrevet, hva den andre anonyme skriver før du hopper til slike konklusjoner. Det var mer det å ta til takke med noen jeg ikke ønsket. Hvorfor angripe meg? Folk har tydeligvis en dårlig dag når du og den andre anonyme angriper noen som aldri har gått etter slike "høystatusmenn", men som heller ikke vil ta til takke med noen. Lurer litt på hva dere får ut av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå