Gå til innhold

hva ønsker DU


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Spacegirl

-Høytalere til pc'en

-En sånn vannfontene til kattene

-Strykebrett (er det virkelig mulig å være så kjedelig :roll: )

-Massevis av dvd'er (bl.a. Farscape, Alias, Charmed)

-Joggesko

-Kamerastativ

-Større minnekort til kameraet

-Ekstern blitz til kameraet

-Støvsuger (også kjedelig, men nå er jeg lei av å gå rundt med kost og feiebrett, så jeg trenger det virkelig)

-Den nye Nemi-boka og Nemi-årskalender

-Ski

-Bøker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får si som jeg sa til 15åringen i går: At vi fortsatt kan ha et så åpent og uproblematisk forhold som vi har nå.

Av mer materielle ting så er faktisk det jeg kommer på en sånn silikonkost til å pensle rundstykker med og en skikkelig koffert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tingene jeg ønsker meg mest, er det ingen som kan kjøpe til meg, så jeg får smøre meg med tålmodighet. Ellers ønsker jeg meg gavekort på klesbutikker og parfymeri, bøker (spesielt kokebøker av ymse slag), fine hvitvinsglass, sengetøy til dobbeldyne, ny vinterjakke, treningstøy, ny klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år synes jeg virkelig jeg har satt opp en grei ønskeliste, noe for enhver liksom:

Parfyme

Radio til kjøkkenet

Superundertøy

Turdress

Pianokrakk

Gode bøker

Nye DVD'er

Digital kjøkkenvekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Kommer faktisk ikke på en eneste ting jeg....har alt jeg trenger jeg.....Klart jeg ønsker meg store dyre ting, men de passer ikke på en ønskeliste til jul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mobil, penger.. og eventuelt noe tøy og undertøy (men d er best å kjøpe selv) og kanskje noen ting til hjemmet..sengetøy,såper,rammer...osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egen leilighet som er bare min... Har valgt å være litt beskjeden i år... ;)

Ooooog;

Sengetøy

Mobil

Vaffeljern

DVD-bokser med Friends og Sex and the City

Penger

Gavekort

Men mest av alt skulle jeg ønske jeg kunne fått muligheten til å gå tilbake til onsdag morgen og tatt en telefon litt før halv syv... :tristbla: Men det kan jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mest av alt skulle jeg ønske jeg kunne fått muligheten til å gå tilbake til onsdag morgen og tatt en telefon litt før halv syv...  :tristbla:  Men det kan jeg ikke

:troest:

Jeg ønsker meg:

En skikkelig wokpanne

Gavekort på spa

Frityrkoker

Bøker

Tepper til stuegulvet mitt

Og sikkert mye annet jeg ikke kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, etter å ha flyttet hit og dit har jeg skjønt at jeg er blitt så voksen at jeg har det jeg trenger, og mer til... Ønsker meg en ting, som er umulig for andre enn meg selv å gjennomføre, og et piano og noen dyre skausko...

Så, i år har jeg vært så voksen at jeg har satt stopp for julegaver fra foreldre og besteforeldre... Vil mye heller ha en blomst og en klem sånn ellers i året! Men bursdagene skal vi fortsatt ha som før, så får jeg nevne at jeg har bursdag nærme jul :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...