Gå til innhold

Folkens jeg trenger hjelp


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nå håper jeg at så mange som mulig legger hjernecellene i bløtt slik at dere skummer over av gode julegaveforslag.

Ofrene: Et vennepar i 20 årene.

Gave: Noe totalt bisarrt, snodig og fullstendig tullete så lenge det ikke er farlig eller går på bekostning av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_trådstarter_*

....Bør vel nevne at det skal være en ordentlig ting og ikke typen "Michael Jackson brent inn i toasten" "Britney Spears tyggegummi" som jeg ser endel forsøker å selge på Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matchende utfordrende undertøy :ler:

Ikke så veldig snodig eller bissart, men ramme inn et bilde av de to, i en fin ramme.

Sengetøy, mye lekkert på den fronten i år.

Var kanskje litt traust, men de skal jo ha nytte av gavene også..

Jeg synes venner er vanskelige, de har som regel alt, og vet sin smak, i år blir det vin på mine venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Matchende utfordrende undertøy  :ler:

:sjarmor: Excellent. Vet du hvor de kan ha noen sånt? Har sett på Kondomeriet og lignende, men fant ingen "hans og hennes sett". ( Det er nemlig tid for hevneaksjon etter at jeg fikk et par vaginakuler for et par år siden. Prøv å forklare hva det er til en gutt på 4 år som også vil ha "sprettballer")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skal til Svinesund innen jul... På det nye senteret på Nordy så finnes det en liten butikk med mye rare dekorting. Det særeste var en litt kinky serie med skjeletter som gjør grove ting med storbarmede damer. Men de hadde også noen "nyttige" ting der, som vinholdere. En mannsfigur i SM-harness støtter flasken, med en dominatrix-dame sitter overskrevs på flasketuten... Den må oppleves. ;)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

I en sånn reklamekatalog som det komemr drøssevis av i posten, så jeg et sett med kjøkkenforkler med plasttrekk (sånn stivt vet du). På hennes ver det "babekropp" og på hans "machokropp". Sånn at det ser ut som de har sånne kropper liksom..

Men hvilken katlog var det...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en sånn reklamekatalog som det komemr drøssevis av i posten, så jeg et sett med kjøkkenforkler med plasttrekk (sånn stivt vet du). På hennes ver det "babekropp" og på hans "machokropp". Sånn at det ser ut som de har sånne kropper liksom..

Men hvilken katlog var det...? :klø:

Den eminente Nytt og Nyttig-katalogen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...