Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #61 Del Skrevet 13. november 2005 Lurer på om det faktisk kommer til å legges ut noe nå i kveld, eller om de venter til i morgen... skulle ikke forundre meg om det ikke skjer noe som helst kl 00:00. Det er veldig typisk Norge. ← Passe idiotisk kommentar. "Typisk Norge". Hva legger du i det? Dustete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #62 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Det er sånn helpline der... Skal vi maile dit...? :klø: H&M - Hennes & Mauritz Your request didn't succeed. Please click on reload or refresh to try again. If the problem persists, please report it to [email protected]. Endret 13. november 2005 av Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2005 #63 Del Skrevet 13. november 2005 Så dere noen klær av Stella i shoppen da? Jeg er der men ser ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2005 Forfatter #64 Del Skrevet 13. november 2005 NÅ ER VI HELT GALE, JENTER Jeg satt inne på siden og prøvde å trykke "shop online", jeg, men der skjedde det jo ingenting... Og nå kommer jo heller ikke jeg inn på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #65 Del Skrevet 13. november 2005 Forslag: Hvis det er noen som vet hva de skal ha, prøv å ring, det kan jo hende de har oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 13. november 2005 #66 Del Skrevet 13. november 2005 Det er sånn helpline der... Skal vi maile dit...? :klø: H&M - Hennes & Mauritz Your request didn't succeed. Please click on reload or refresh to try again. If the problem persists, please report it to [email protected]. ← mailer: ynnskyld! men atte du... jeg kommer ikke inn på shoppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 13. november 2005 #67 Del Skrevet 13. november 2005 finner ikke noe i shopen i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #68 Del Skrevet 13. november 2005 mailer: ynnskyld! men atte du... jeg kommer ikke inn på shoppen! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiah Skrevet 13. november 2005 #69 Del Skrevet 13. november 2005 Sååå irriterende... Og jeg som er så klar for sengen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #70 Del Skrevet 13. november 2005 ventet så lenge på dette!! typisk at det ble sånn he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #71 Del Skrevet 13. november 2005 Ja... Detta var jo gøy... Jeg satt jo her med kortet mitt jeg, men NEIDA... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2005 Forfatter #72 Del Skrevet 13. november 2005 finner ikke noe i shopen i allefall. ← Tror du må inn fra forsiden - på den lilla Stella-siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2005 Forfatter #73 Del Skrevet 13. november 2005 Ja... Detta var jo gøy... Jeg satt jo her med kortet mitt jeg, men NEIDA... ← Kortet!! Løpe og hente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 13. november 2005 #74 Del Skrevet 13. november 2005 jeg er inne på shopen, og er ingen klær fra stellas kolleksjon der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2005 #75 Del Skrevet 13. november 2005 Tror du må inn fra forsiden - på den lilla Stella-siden. ← Men den virker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 13. november 2005 #76 Del Skrevet 13. november 2005 Men den virker ikke ← slapp av da folkens, vi visste jo at dette kom til å skje med mindre de har et rack med ørten kraftige servere så vil de aldri i verden klare en sånn her pågang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiah Skrevet 13. november 2005 #77 Del Skrevet 13. november 2005 Den Stella siden henger.. (den og) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2005 #78 Del Skrevet 13. november 2005 He he syntes jo det er litt gøy også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #79 Del Skrevet 13. november 2005 Kortet!! Løpe og hente... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 13. november 2005 #80 Del Skrevet 13. november 2005 prøver og prøver....vil inn...nå er det plutselig blitt veeeeldig nødvendig å klare dette... Pokkers sambo som forsinket meg m sex--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå