Gå til innhold

hårvekst


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

hvordan fjerner jeg hår, uten at det vokser ut mer og kraftigere?? har fått litt veiviser på magen etter at jeg begynte på mini pillen, hva burde jeg gjøre da? Vokse? nappe? forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen reagerer forskjellig. Det er tross alt hormoner på piller du tar, så hvis du ikke er noe særlig fornøyd, bør du kanskje vurdere et annet merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste du kan bruke da er sånn som drar ut hårene... sånn maskin, står helt stille her på hva det heter.. heheh... silk epil eller noe..! litt vondt i begynnelsen men venner deg fort til det...eller så er d jo laser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE bruk epilator!

Anbefaler laser.

www.laserklinikken-moss.com

Nå kan du vinne en gratis behandlinfg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKKE bruk epilator!

Anbefaler laser.

www.laserklinikken-moss.com

Nå kan du vinne en gratis behandlinfg der :)

ikke epilator? vil det si ikke pinsett heller? vokser det ut mer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke epilator? vil det si ikke pinsett heller? vokser det ut mer da?

problemet er ike at det vokser ut mer, men at du irriterer hårsekkene sik at de blir betente + du får inngrodde hår. Det samme kan skje med pinsett, men ikke i like stor grad da man sjelden klarer å nappe like mage hår som en epilator tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen, gjentar ingen hårfjerningsmetoder som gir mer/tykkere/mørkere hår. Grunnen til at det kan virke slik er at ved f.eks. barbering blir hårene kuttet tvert av, og de kjennes da stivere ut mens de fortsatt er helt korte. Dessuten ser det jo fort mye ut hvis du plutselig lar håret vokse etter å ha blitt vant til å være glatt.

Men når det er sagt: Jeg ville nok valgt voks eller epilator, evt. pinsett dersom det kun er snakk om små mengder. Hvem vil vel ha en stikkende mage? Skal du barbere blir du jo nødt til å gjøre det svært ofte for å holde det ved like.

Noen sliter med inngrodde hår og betente hårsekker ved napping/epilering, men der må du nesten bare prøve deg frem. Det kan hjelpe å desinfisere huden før og etter du røsker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...