GrønnNellik68 Skrevet 13. juni 2022 #1 Del Skrevet 13. juni 2022 Holder på å strikke genser størrelse liten. Det står start på høyre skulder og regn deg ut fra midt på ryggen for å se hvor en skal begynne i diagrammet. Fant ut at det er 73 m på hver arm. Det er jo ikke delelig med 2. og hvordan finne midt på ryggen ?? Er 336 m tilsammen … klarer ikke å tenke. Har fått armene på bolen men så var det å vri hodet så det blir riktig med mønstret …😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imjohansen Skrevet 14. juni 2022 #2 Del Skrevet 14. juni 2022 Jeg vet ikke om jeg gjør det tungvint, men jeg markerer først start og slutt på bakstykket med maskemarkører, deretter teller jeg hvor mange masker det er på bakstykket (mellom markørene). Når du vet (og har markert) hvilken maske som er midt på bakstykket må du tenke at midten på diagrammet skal være denne masken (der det står markert «midt på ryggen» i diagrammet). Deretter må du telle deg fra den markerte masken og bakover til omgangens begynnelse. Sånn at du vet hvor i diagrammet du skal begynne. Hvis du begynner på maske 1 i diagrammet der omgangen begynner, er det ikke sikkert midtmasken i diagrammet kommer på den masken du har markert som midtmaske. I noen tilfeller må man kanskje begynne på maske 2 eller 7 for at det skal gå opp. Jeg synes det er utrolig vanskelig å forklare og det tok lang tid før jeg forsto dette selv - håper det hjelper 😅 Om det er noe trøst teller jeg ofte feil og må starte på diagrammet flere ganger før det kommer på rett plass🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Del Skrevet 14. juni 2022 73 på hver side er jo 73 x 2 = 146 totalt? Anonymkode: 8829a...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå