AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #61 Skrevet 21. februar 2024 Helene1982 skrev (På 11.6.2022 den 5.31): Jeg vil gjerne vite hvordan du fant ut og husker nøyaktig hvilken størrelse en du hadde sex med én gang brukte i klær og sko. Sjekket du skoene hennes mens du var på toalettet og lappen bak i nakken hennes da du gav henne en klem? Både fasinerende og underlig … fortell mer! Og 38-40 tilsvarer medium i str. 40-42 large, så det var ikke akkurat store, vennlige kjempe du dro med hjem. 41 i sko tyder jo også på at det var litt høyde å spre denne størrelsen på 😅 Anonymkode: 13866...96e 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #62 Skrevet 21. februar 2024 Jeg synes mange damer med overvekt kan være flotte og sexy. Men jeg bedømmer det like individuellt for overvektige som for andre personer. Overvektige må besitte de samme positive kvalitetene som jeg liker ellers. Og det er flere måter og være tjukk på, fra det helt uformelige til de som bare får understreket feminiteten sin litt ekstra. Og kroppsformen er viktig uansett vekt, timeglassfiguren er det som trigger. Det fins mange personer som faktisk er ganske aktiv, men uansett har noen kilo for mye. Forskning viser også at de innenfor denne kategorien ikke utsetter seg for større fare for hjerte og karsykdommer enn andre, det er også studier som viser at de kan leve lenger. Så ja takk til en lubben dame som er aktiv, et eksempel er programlederen i hundeprogrammet "Fra Bølle til Bestevenn, kjempeflott dame som utstråler positiv holdning, har også inntrykk av at hun er ganske aktiv. Anonymkode: 8d66c...ef2 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #63 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg synes mange damer med overvekt kan være flotte og sexy. Men jeg bedømmer det like individuellt for overvektige som for andre personer. Overvektige må besitte de samme positive kvalitetene som jeg liker ellers. Og det er flere måter og være tjukk på, fra det helt uformelige til de som bare får understreket feminiteten sin litt ekstra. Og kroppsformen er viktig uansett vekt, timeglassfiguren er det som trigger. Det fins mange personer som faktisk er ganske aktiv, men uansett har noen kilo for mye. Forskning viser også at de innenfor denne kategorien ikke utsetter seg for større fare for hjerte og karsykdommer enn andre, det er også studier som viser at de kan leve lenger. Så ja takk til en lubben dame som er aktiv, et eksempel er programlederen i hundeprogrammet "Fra Bølle til Bestevenn, kjempeflott dame som utstråler positiv holdning, har også inntrykk av at hun er ganske aktiv. Anonymkode: 8d66c...ef2 Men det er jo forskjell på overvekt. Hun hundedama har kiloene pent plassert, dessuten er hun ikke enorm, og hun er aktiv. Motsatsen er jo folk som er så overvektige at det ser ut som om det ikke er plass på kroppen til mer fett, og kroppen får fasong som en abstrakt figur, eller som er så store at det begrenser dem i hverdagen. Altså trenger mer enn et vanlig sete på kollektivtransport, ikke kan gå i trapper uten å høres ut som om de er døden nær, puster, peser og er negative og klager på alt som er feil, når det egentlig er deres vekt som er problemet. Anonymkode: 5c016...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #64 Skrevet 21. februar 2024 Helene skrev (10 timer siden): På flere måter var jeg selvsikker og trygg den gang jeg var feit. Jeg visste at om et menneske likte meg, var det pga personlighet. Nå som tynn, mistet 50 kilo, vet ikke om personer ser meg som person, eller om de bare ser meg som et objekt. Tja, det finnes om dem som bare ser tjukke folk som objekt også da. Så vi damer kan aldri være "trygge" Anonymkode: 35a48...648
Random84 Skrevet 21. februar 2024 #65 Skrevet 21. februar 2024 Det kommer ikke an på størrelsen, men hvordan du bruker de 1
Eloise12345 Skrevet 21. februar 2024 #66 Skrevet 21. februar 2024 (endret) Jeg føler at jeg veier mer enn jeg burde. Er 1.67 og 68,5 kg. Men det skal være innenfor normal BMI. Det er bra at noen liker folk med litt kilo på kroppen også. Viktig å huske på :Utseende er bare et skall. Det er innsiden som gir personen en glans. Endret 21. februar 2024 av Eloise12345 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #67 Skrevet 21. februar 2024 Overvektig kropp fører oftest til rundere og mykere dame. Jeg kan godt synes slanke trente damer er estetisk pene å se på, men å kose og knulle en større og myk dame gir meg så utrolig mye mer Anonymkode: ed46b...a4a 6
Topper og daler Skrevet 21. februar 2024 #68 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 19.20): Jeg er feit og har alltid vært feit. Jeg vil gjerne forstå hva menn som liker store damer tenner på og hvilke seksuelle fantasier dere har rundt det. Det at noen kan finne fedme attraktivt syns jeg er fint å tenke på.. Det gjør det enklere for meg å akseptere meg selv i stedet for den konstante tabu knyttet til fedmen.. Anonymkode: 207e1...a44 Slutt å kalle deg selv feit! Finn heller mer sexy og mer oppbyggelig måte å omtale deg selv på. Min erfaring er at mannens seksualitet er mer fleksibel enn det man noen ganger kan få inntrykk av her inne. Min erfaring tilsier at menn kan bli tente på kvinner i alle valører. Og selvsagt det samme for kvinner. Jeg sier dette som mangeårig deltaker og observatør innen swinging. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #69 Skrevet 21. februar 2024 Du veit... hvis du har sett parringa hvalrosser på animal planet.noen gang, så vil du skjønne. Kroppsfettet rister i bølger men de kryner noe så jævli at ddt ko.mer damp ut av neseborene. Derfor digger vi fete damer.. Anonymkode: fc373...e43
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #70 Skrevet 21. februar 2024 Jeg er ikke mann, og har ikke "fetish" for fedme eller tjukke damer eller noe slikt. Er en kvinne i 20 åra og er bifil. Har alltid syns at litt større og mer formfulle damer som andre syns er "tjukke" er mer attraktive enn tynne damer. Syns det er noe skikkelig vakkert med store damer ❤️❤️ Anonymkode: 4ac6a...3db 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #71 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 3.38): Ja, én gang. Hadde sex med ei som brukte størrelse 40 i klær og 41 i sko. Anonymkode: deab0...421 Du tuller? Størrelse 40😱😱😱 Dette må du ta til nyhetene. Sensasjon! Anonymkode: 67a3c...e34 1
Helene Skrevet 21. februar 2024 #72 Skrevet 21. februar 2024 Som tynn nå blir jeg sjokkert over hvordan støtte mennesker blir behandlet. Jeg glemmer ikke hvor jeg kom ifra.
Helene1982 Skrevet 21. februar 2024 #73 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du veit... hvis du har sett parringa hvalrosser på animal planet.noen gang, så vil du skjønne. Kroppsfettet rister i bølger men de kryner noe så jævli at ddt ko.mer damp ut av neseborene. Derfor digger vi fete damer.. Anonymkode: fc373...e43 Du blir åpenbart tent av å se på animal planet. Jeg dømmer ingen, så lenge man ikke har sex med dyr, men det er en helt annen preferanse, dude! 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #74 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 19.20): Jeg er feit og har alltid vært feit. Jeg vil gjerne forstå hva menn som liker store damer tenner på og hvilke seksuelle fantasier dere har rundt det. Det at noen kan finne fedme attraktivt syns jeg er fint å tenke på.. Det gjør det enklere for meg å akseptere meg selv i stedet for den konstante tabu knyttet til fedmen.. Anonymkode: 207e1...a44 Jeg tenner på akkurat det samme som menn som liker tynne damer vil jeg tro? Elsker å ta en deilig feit kvinne bakfra, kjenne bredden over hoftene og se svære pupper henge tungt. Tjukke hvite lår med masse cellulitter er bare deilig og. Anonymkode: c422d...cbd 1
Linnea1 Skrevet 21. februar 2024 #75 Skrevet 21. februar 2024 Ikke svar på spørsmål,men ikke omtal dere selv som feite. Synes ordet har mange fordommer i seg som latskap og dumhet. Snakk dere opp damer. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #76 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det er jo forskjell på overvekt. Hun hundedama har kiloene pent plassert, dessuten er hun ikke enorm, og hun er aktiv. Motsatsen er jo folk som er så overvektige at det ser ut som om det ikke er plass på kroppen til mer fett, og kroppen får fasong som en abstrakt figur, eller som er så store at det begrenser dem i hverdagen. Altså trenger mer enn et vanlig sete på kollektivtransport, ikke kan gå i trapper uten å høres ut som om de er døden nær, puster, peser og er negative og klager på alt som er feil, når det egentlig er deres vekt som er problemet. Anonymkode: 5c016...3ae Det er vel akkurat det jeg sier, det er store forskjeller innenfor det å være overvektig. Og derfor tok jeg med hundedama som representerer i mine øyne en person som er overvektig, men ikke blir mindre attraktiv av den grunn. Så det er nesten umulig å diskutere dette så lenge sekkebetegnelsen "feit" er brukt og skal omfavne alt fra lettere lubben til sykelig overvektig. Og jeg tror normale mannfolk kan like overvektige damer et godt stykke ut på skalaen, men når det bikker et visst punkt på skalaen så sitter vi igjen med de menn som liker fedmen i seg selv, altså en form for fetisjme. Anonymkode: 8d66c...ef2 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #77 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ikke mann, og har ikke "fetish" for fedme eller tjukke damer eller noe slikt. Er en kvinne i 20 åra og er bifil. Har alltid syns at litt større og mer formfulle damer som andre syns er "tjukke" er mer attraktive enn tynne damer. Syns det er noe skikkelig vakkert med store damer ❤️❤️ Anonymkode: 4ac6a...3db Er dame jeg og, men ikke bifil. Likevel synes jeg damer med litt ekstra på kroppen er utrolig sexy😍 Anonymkode: 53f03...f06 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #78 Skrevet 22. februar 2024 Ikke noe er bedre enn tykke damer som sitter på ansiktet til en og som virkelig kan fise! Anonymkode: 72a8b...233
Kryneren Skrevet 25. februar 2024 #79 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 17.12): Du veit... hvis du har sett parringa hvalrosser på animal planet.noen gang, så vil du skjønne. Kroppsfettet rister i bølger men de kryner noe så jævli at ddt ko.mer damp ut av neseborene. Derfor digger vi fete damer.. Anonymkode: fc373...e43 Kryner de mer enn andre?😀
Maskinfører Skrevet 25. februar 2024 #80 Skrevet 25. februar 2024 Vil ikke kalle det feit men lubben liker lubne jenter også 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå