AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #41 Skrevet 21. juni 2022 Jeg så en YouTube video en gang av folk i ulike stammekulturer, og der ble kvinnene omtrent tvangsfôret for å bli tjukke. Mennene syntes det var deiligere å ha sex med dem da. Var en norsk intervjuer der i videoen, og hun var helt normal slank og vakker, men nei - mennene der påpekte at hun burde legge på seg skulle hun være deilig. 🤷🏼♀️ Jeg tror det er som en tidligere har nevnt i kommentarfeltet at preferansen handler om at damene skal være underdanige, brukes til sex og føde barn. Anonymkode: cea62...879
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #42 Skrevet 21. juni 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror det er som en tidligere har nevnt i kommentarfeltet at preferansen handler om at damene skal være underdanige, brukes til sex og føde barn. Anonymkode: cea62...879 Noen er kanskje sånn, men ikke anta at det er greia. Jeg har INGEN interesse av underdanige kvinner, det er en turn off. Anonymkode: 87952...b9c 6
Mcdonald Skrevet 21. juni 2022 #43 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen er kanskje sånn, men ikke anta at det er greia. Jeg har INGEN interesse av underdanige kvinner, det er en turn off. Anonymkode: 87952...b9c Skriver under på denne!!
SinEater Skrevet 21. juni 2022 #44 Skrevet 21. juni 2022 Så lenge dama kommer seg greit rundt for egen maskin, ikke trenger sånn scooter. Og hun har god humor så er ikke størrelsen noe problem. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #45 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 3.38): Ja, én gang. Hadde sex med ei som brukte størrelse 40 i klær og 41 i sko. Anonymkode: deab0...421 Ja det var feit ja.. ha ha ha... for meg er det normal størrelse. Anonymkode: c37a0...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #46 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det var feit ja.. ha ha ha... for meg er det normal størrelse. Anonymkode: c37a0...6a3 For meg også...og rett som det er drister jeg meg opp i størrelse 42 i sko også😁 Anonymkode: f6de8...0ba 1
Erlic Skrevet 21. juni 2022 #47 Skrevet 21. juni 2022 Hvis størrelse 40 er det nye feite i Norge, er de fleste damer i dette land tykke😅 som regel er størrelse 38-40 som er utsolgt i de fleste klesbutikker.. har til gode å se ei dame som er feit ettee min mening i størrelse 40:) 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #48 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 20.53): Jeg synes tykke damer er sexy og vakre. Det handler om at hun er stor og myk, som bløte puter og dyner. Det er deilig å kjenne på bløtheten hennes. Også valker er deilig å se på, som nydelige myke bølger. De fleste av oss synes at en lubben baby er nydelig. Selv de med fettforakt kan like lubbenheten deres og se skjønnheten i bollekinn og tykke babylår. Så hvorfor forandres vårt syn på flesk seg når det er snakk om voksne? Hvorfor er det plutselig ikke vakkert lenger? Personlig forstår jeg det ikke. En tynn kropp er beinete og hard. Kantete og lite feminin. En stor og tykk kvinnekropp er derimot full av former, liv, skygger og bløte linjer. Ikke misforstå: En baby er selvfølgelig ikke sexy, det er det bare voksne som er, men jeg bruker babyen som eksempel for å vise hvordan flesk kan være vakkert. Vet ikke om det gir noen mening... Anonymkode: 74308...584 Fint innlegg❤️ Anonymkode: b2cf8...e88 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #49 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 3.26): Tja. De feite jeg har vært med, har vært ganske underdanige som liker å please både i og utenfor senga. Får gjøre som jeg vil da de gjerne kompenserer så godt de kan. Anonymkode: fd5af...e25 🙄 Anonymkode: b2cf8...e88
ClausSaus Skrevet 21. juni 2022 #50 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 6.26): Fint å lese at det finnes menn som liker overvektige kvinner og. Men er det sånn at jo større jo bedre? Eller bare fint med litt former? For jeg er 15 kg overvektig, og min erfaring er at flere har spurt om jeg ikke kan legge på meg. For jeg er ikke stor nok for de. Så blir jeg for stor, for de som vil ha normalvektig dame. Og jeg vil jo virkelig ikke bli større enn hva jeg er. Anonymkode: e990c...14f Tror jeg kan berolige deg med at veldig mange menn foretrekker damer med litt ekstra – undertegnede inkludert. Rett og slett noe mer av det som utgjør kvinnelige former, på samme måte som en mann med litt ekstra fett på kroppen faktisk kan se mer muskuløs ut. Å like feite damer er noe annet, da snakker vi betydelige mengder ekstra kroppsfett som ikke inngår i utpreget kvinnelige former. Altså på en måte som ikke er helt ulik hvordan menn blir feite. Men for all del, noen menn liker jo det også. Og god bless, det er jo fint at folk liker forskjellige ting. 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #51 Skrevet 21. juni 2022 Overskrift. "Du som tenner på feite damer". Sånn generelt så har fleste menn lite å velge mellom så de blir "tent" på alle typer damer. Det er veldig få som tenner på "bare" feite damer. Men hvis du gir de samme mennene selvtillit, status, utsende og penger (som er det kvinner tenner på), så skal jeg jammen love deg at han prøver seg på ikke-feite damer med bra kropp og høyere på skalla utsendemessig. Jeg er drittlei dette med kroppspositivitet og normalisering av overvektighet som foregår i vesten for tiden. Sannsynligvis så kommer damer inn her på denne tråden og tenker. "Oh, jeg kan finne meg min drømme mann med sånn kropp" og slutter å ta mer vare på seg selv. Sannsynligheten er lite hvis du ikke tar vare på kroppen og helsen din. Anonymkode: 973bc...ce5 2 1
Helene Skrevet 21. juni 2022 #52 Skrevet 21. juni 2022 Feite damer er også mennesker. Med følelser. Har vært en av dem. Jeg fikk slankeoperasjon pga flere andre plager. Etterpå, ble skikkelig overrasket over hvordan samfunnet så meg. Jeg er som jeg er. Samme personen som før. Uten mindre helseplager. 4
Geojak Skrevet 22. juni 2022 #53 Skrevet 22. juni 2022 Dessverre er det mye fokus på utseende og kroppsfasong, Jeg har jevnlig sex med en som er overvektig, nemlig min kone. hun la på seg litt mye som ikke kom av etter fødsel nummer 2... Men jeg har aldri følt avsky for henne i samenheng med sex, fordi jeg har følelser for henne. Sexen er like bra synes jeg. Dog har jeg merket at hun er litt engstlig for at jeg ikke nyter henne like bra som før, og uansett hva jeg sier blir hun nok ikke helt overbevist. Det er jo hun som tenner meg, hennes væremåte og personlighet, den har ikke endret seg selv om hun har lagt på seg. Mine følelser for henne har ikke endret seg med noen ekstra kilo. 4 10
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #54 Skrevet 22. juni 2022 52 minutter siden, Geojak said: Dessverre er det mye fokus på utseende og kroppsfasong, Jeg har jevnlig sex med en som er overvektig, nemlig min kone. hun la på seg litt mye som ikke kom av etter fødsel nummer 2... Men jeg har aldri følt avsky for henne i samenheng med sex, fordi jeg har følelser for henne. Sexen er like bra synes jeg. Dog har jeg merket at hun er litt engstlig for at jeg ikke nyter henne like bra som før, og uansett hva jeg sier blir hun nok ikke helt overbevist. Det er jo hun som tenner meg, hennes væremåte og personlighet, den har ikke endret seg selv om hun har lagt på seg. Mine følelser for henne har ikke endret seg med noen ekstra kilo. Er i nøyaktig samme situasjon med min kone. Men hadde hatt større damer før henne. Det ble lett for meg å like hennes mammakropp. Mammakroppen var kommet for å bli. Hun slutter nok heller aldri å være glad i mat...det virker bare urealistisk. Hun er like glad i mat som jeg er i sex, og sånn er det visst bare med oss. 12 år etter siste fødsel har hun lagt på seg en god del mer. Men jeg syns faktisk hun bare har blitt deiligere med årene og tenner bare mer på henne nå enn noen gang før. Anonymkode: cacf9...20c 2 8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #55 Skrevet 22. juni 2022 Alle har ulike preferanser. Det finnes noen for de aller fleste. Jeg er overvektig. 105 kg, bollekinn, store bryster, mage, lår, rumpe osv. Fordelt utover hele meg 😃 Det betyr ikke at jeg ikke er attraktiv for de som liker slikt. Samme som mange liker tynne damer, lange damer osv. Aldri vært noe problem å få seg en date, kjæreste, elsker eller mer. Anonymkode: ceaf3...309 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #56 Skrevet 22. juni 2022 Elsker feite damer ❤️ Mvh trent mann i 30-årene Anonymkode: c6abe...fb0 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #57 Skrevet 26. juni 2022 I følge samboeren min (som vil ha sex med meg hver dag og som åpenbart tenner mye på meg), så er det visstnok slik at jeg har formene på "riktig sted". Han elsker å ta meg bakfra fordi jeg har stor og deilig rumpe og sterke lår, i kombinasjon med smal midje, og det tenner han noe helt hinsides. Han elsker også de store puppene mine. Nå er ikke jeg kjempestor, men jeg er formfull, så det er nok å ta i. Jeg er visst veldig kvinnelig og sexy, uten at jeg nok ser det helt selv. Anonymkode: ff751...927 3
Helene Skrevet 21. februar 2024 #58 Skrevet 21. februar 2024 På flere måter var jeg selvsikker og trygg den gang jeg var feit. Jeg visste at om et menneske likte meg, var det pga personlighet. Nå som tynn, mistet 50 kilo, vet ikke om personer ser meg som person, eller om de bare ser meg som et objekt.
Litamy Skrevet 21. februar 2024 #59 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 19.20): Jeg er feit og har alltid vært feit. Jeg vil gjerne forstå hva menn som liker store damer tenner på og hvilke seksuelle fantasier dere har rundt det. Det at noen kan finne fedme attraktivt syns jeg er fint å tenke på.. Det gjør det enklere for meg å akseptere meg selv i stedet for den konstante tabu knyttet til fedmen.. Anonymkode: 207e1...a44 Og hva tenker du er feit, hvor stor må man være ?
Gammelsmurfen Skrevet 21. februar 2024 #60 Skrevet 21. februar 2024 Store og formfulle damer som vet å kle seg og doller seg opp, er vanvittig sexy. Erfaringsmessig har de også langt flottere personligheter enn sine mindre søstre. Jeg har noen teorier om hvorfor det er slik, men det bør kanskje få sin egen tråd og diskusjon. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå