Gå til innhold

Du som tenner på feite damer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tja. De feite jeg har vært med, har vært ganske underdanige som liker å please både i og utenfor senga. Får gjøre som jeg vil da de gjerne kompenserer så godt de kan. 

Anonymkode: fd5af...e25

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, én gang. Hadde sex med ei som brukte størrelse 40 i klær og 41 i sko. 

Anonymkode: deab0...421

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tjukke damer har som regel også svære mugger. Derfor. 

Anonymkode: 680ce...c20

Jeg har store lår, stor rumpe, smal midje…. og små pupper😢 Vil gå ned noen kilo, men vet at puppene består av fett, noe som betyr at puppene kommer til å bli enda mindre hvis jeg slanker meg😟

Anonymkode: ea272...702

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du svære hengepupper, Ts? 

Anonymkode: 56d2c...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å trakke på noens tær, men jeg liker ikke feite damer som mangler alt av selvkontroll og dermed fyller på med alt av drittmat og synes det blir for slitsomt å gå fra bilen inn på McDonalds. 

Hadde gjerne vært sammen med en stor/kraftig dame som tok vare på seg selv, det er noe annet.

Anonymkode: f446f...824

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ooooo det er kanskje håp for meg også da 🤪

Anonymkode: af77e...271

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, én gang. Hadde sex med ei som brukte størrelse 40 i klær og 41 i sko. 

Anonymkode: deab0...421

Jeg vil gjerne vite hvordan du fant ut og husker nøyaktig hvilken størrelse en du hadde sex med én gang brukte i klær og sko. Sjekket du skoene hennes mens du var på toalettet og lappen bak i nakken hennes da du gav henne en klem? Både fasinerende og underlig  … fortell mer!

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (11 minutter siden):

Jeg vil gjerne vite hvordan du fant ut og husker nøyaktig hvilken størrelse en du hadde sex med én gang brukte i klær og sko. Sjekket du skoene hennes mens du var på toalettet og lappen bak i nakken hennes da du gav henne en klem? Både fasinerende og underlig  … fortell mer!

Du er ikke feit om du kommer inn i str 40..

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er ikke feit om du kommer inn i str 40..

Jeg er ikke uenig i det, men å enten notere eller huske sko- og klesstørrelsen til en du har ligget med én gang synes jeg er ekstremt fasinerende.

• Liker 5
Skrevet
Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke uenig i det, men å enten notere eller huske sko- og klesstørrelsen til en du har ligget med én gang synes jeg er ekstremt fasinerende.

Svarteboken må fylles ut med de detaljer om erobringene. Noen noterer ned kvalitet på sex, fordeler/ulemper, mens andre noterer kles størrelser

• Liker 1
Skrevet
Liveterspennende skrev (2 minutter siden):

Svarteboken må fylles ut med de detaljer om erobringene. Noen noterer ned kvalitet på sex, fordeler/ulemper, mens andre noterer kles størrelser

Åpenbart! Litt seriemordete, men for all del 😅

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fint å lese at det finnes menn som liker overvektige kvinner og.

Men er det sånn at jo større jo bedre? Eller bare fint med litt former? For jeg er 15 kg overvektig, og min erfaring er at flere har spurt om jeg ikke kan legge på meg. For jeg er ikke stor nok for de. Så blir jeg for stor, for de som vil ha normalvektig dame. Og jeg vil jo virkelig ikke bli større enn hva jeg er.

Anonymkode: e990c...14f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes tykke damer er sexy og vakre. Det handler om at hun er stor og myk, som bløte puter og dyner. Det er deilig å kjenne på bløtheten hennes. Også valker er deilig å se på, som nydelige myke bølger.

De fleste av oss synes at en lubben baby er nydelig. Selv de med fettforakt kan like lubbenheten deres og se skjønnheten i bollekinn og tykke babylår. Så hvorfor forandres vårt syn på flesk seg når det er snakk om voksne? Hvorfor er det plutselig ikke vakkert lenger?  Personlig forstår jeg det ikke. En tynn kropp er beinete og hard. Kantete og lite feminin. En stor og tykk kvinnekropp er derimot full av former, liv, skygger og bløte linjer.

Ikke misforstå: En baby er selvfølgelig ikke sexy, det er det bare voksne som er, men jeg bruker babyen som eksempel for å vise hvordan flesk kan være vakkert. Vet ikke om det gir noen mening...

Anonymkode: 74308...584

Fordi voksne knyttes så mange negative egenskaper til, kanskje? Da tenker folk at de er dumme, late, ingen selvkontroll, osv. osv. Det er selvsagt mer komplisert enn som så.

Anonymkode: ce5fe...af7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hjelper jo ikke om muggene er svære om de ikke ser bra ut

Anonymkode: 93c5d...76d

Skal en del til før mugger ikke ser bra ut uansett form og fasong , tenker nå jeg. 

Anonymkode: 207e1...a44

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skal en del til før mugger ikke ser bra ut uansett form og fasong , tenker nå jeg. 

Jeg er ikke enig.

Anonymkode: 7b95d...058

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er derfor jeg spør deg, Ts. Har du svære hengepupper? 

Anonymkode: 56d2c...9cf

Skrevet

Jeg ble gjennomknullet etter alle kunstens regler av en stor og velformet jente da jeg var ungdom... etter det ble hun kallt "Spooky"... etter låta "I am the Walrus" spillt av gruppa "Spooky Tooth"(orginalt The Beatles)... Jeg fikk flatlus av henne også... ;(

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Men er det sånn at jo større jo bedre? Eller bare fint med litt former? For jeg er 15 kg overvektig, og min erfaring er at flere har spurt om jeg ikke kan legge på meg. For jeg er ikke stor nok for de. Så blir jeg for stor, for de som vil ha normalvektig dame. Og jeg vil jo virkelig ikke bli større enn hva jeg er.

Alle som liker store/større damer er vel ikke sånn "jo større jo bedre". Eller så man går så langt som til å be henne legge på seg om hun allerede er overvektig. Skjønner at det må oppleves ugreit. Jeg syns det er ugreit. 

Jeg kan bare snakke for meg selv. For meg er en av tingene med å være sammen med en overvektig kvinne nettopp at hun ikke skal føle på noe kroppspress fra meg, at jeg liker henne akkurat som hun er. At man kan ha et helt avslappet forhold til hverandres kropper og at begge slipper å føle seg utilstrekkelig overfor den andre på noen måte.

I forholdene jeg har vært i, selv om jeg tenner veldig på store damer, har det i grunnen ikke vært noe veldig tema AT jeg tenner på store damer. Jeg tenner på kjæresten min, liksom, selvfølgelig. Det burde jo aldri være noe "rart" med det, uansett.

Men nå har jeg bare vært sammen med damer med et mer selvaksepterende syn på egen kropp, da. Ikke hørt mye misnøye med egen kropp fra de jeg har vært sammen med. Mulig at det er mer uvanlig enn vanlig blant overvektige? Eller så er det at min positive holdning har gjort dem mer komfortable med egen kropp enn de kanskje ellers ville vært.

Tenker nok bare at menn er "opphengt" i kvinnekropp på veldig mange ulike måter, samme i hvilken retning preferansene går.

Anonymkode: cacf9...20c

• Liker 6
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 6/11/2022 at 6:26 AM, AnonymBruker said:

Det er stor individuell forskjell på hvor feite folk kler å være. Noen er utrolig flotte selv om (og kanskje delvis på grunn av) at de har rundet 150 kg, mens andre kler bedre å bare være litt lubne. Ikke så lett å si hva som ser best ut på deg. Uansett bør du ikke legge på deg, og heller ikke slanke deg, for noen andre enn deg selv.

Anonymkode: 87952...b9c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 3.26):

Tja. De feite jeg har vært med, har vært ganske underdanige som liker å please både i og utenfor senga. Får gjøre som jeg vil da de gjerne kompenserer så godt de kan. 

Anonymkode: fd5af...e25

Det tror jeg og - de tenner ikke på den feite kroppen i seg selv, men at det er «tabu» med en feit kropp, og at de er underdanige og man kan gjøre hva man vil med dem.

Anonymkode: cea62...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...