Gå til innhold

Du som tenner på feite damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er feit og har alltid vært feit. Jeg vil gjerne forstå hva menn som liker store damer tenner på og hvilke seksuelle fantasier dere har rundt det.

Det at noen kan finne fedme attraktivt syns jeg er fint å tenke på.. Det gjør det enklere for meg å akseptere meg selv i stedet for den konstante tabu knyttet til fedmen.. 

Anonymkode: 207e1...a44

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid drømt om facesitting av ei feit dame.

Anonymkode: 72a8b...233

• Liker 4
Skrevet

Uten at jeg vil kalle det en fetisj eller sterk preferanse må jeg ærlig innrømme at jeg ofte synes store damer er flott. Det er nok mest en seksuell greie og jeg kan ikke sette fingeren på akkurat hva det er, men noe er det i alle fall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tjukke damer har som regel også svære mugger. Derfor. 

Anonymkode: 680ce...c20

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og stor rumpe

Anonymkode: 72a8b...233

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke stor fan av feite damer, men elsker kraftige damelår. Smal midje og gode feite lår er herlig opphissende!

Anonymkode: b372b...35a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvis man er feit på riktig måte kan det se bra ut, men jeg tror fortsatt hva jeg mener er feit er hva mange feite her inne kaller tynn. Damer som er FEITE det liker jeg ikke.

Anonymkode: 7b95d...058

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg elsker formfulle kvinner som har en del kilo ekstra, de er som oftest fulle av liv og humor og nyter som oftest livet slik det bør gjøres... simpelthen elsker slike kvinner... 😍

Endret av lh45
  • Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (23 minutter siden):

Uten at jeg vil kalle det en fetisj eller sterk preferanse må jeg ærlig innrømme at jeg ofte synes store damer er flott. Det er nok mest en seksuell greie og jeg kan ikke sette fingeren på akkurat hva det er, men noe er det i alle fall.

ville du hatt det som kjæreste da? 

Anonymkode: 38401...1f6

AnonymBruker
Skrevet

En god kollega av mannen elsket feite damer. Desto tykkere, jo bedre. 
Da han ble spurt om grunnen, svarte han alltid:

»Da ligg dæm så stødig» 😅

Anonymkode: 59598...bf0

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Liker at jeg kan kjøre dem hardt under sex, og i tillegg bruke flesket dems som madrass når jeg tar hu misjonær. Sånt kan jeg ikke gjøre med ei spinkel dame. Spinkle damer lukter litt mindre og mer flyttbare derimot. 

Anonymkode: 4ee69...401

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Liker at jeg kan kjøre dem hardt under sex, og i tillegg bruke flesket dems som madrass når jeg tar hu misjonær. Sånt kan jeg ikke gjøre med ei spinkel dame. Spinkle damer lukter litt mindre og mer flyttbare derimot. 

Og de får ikke vondt av at du legger deg oppå?

Fett er ikke en sky. Det presser mot organer. 

Anonymkode: 6db85...5e4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

En god kollega av mannen elsket feite damer. Desto tykkere, jo bedre. 
Da han ble spurt om grunnen, svarte han alltid:

»Da ligg dæm så stødig» 😅

Anonymkode: 59598...bf0

Haha! Den var god. 

Anonymkode: 207e1...a44

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

ville du hatt det som kjæreste da? 

Anonymkode: 38401...1f6

Absolutt ikke noe hinder i alle fall, men kjærestemateriale avgjøres i liten grad av tykk/tynn for min del.

Dette er som sagt ikke en veldig utartet preferanse, jeg har bare merket at enkelte litt større damer får hjertet til å banke litt ekstra fort. Det er imidlertid ikke det eneste parameteret som spiller inn.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes tykke damer er sexy og vakre. Det handler om at hun er stor og myk, som bløte puter og dyner. Det er deilig å kjenne på bløtheten hennes. Også valker er deilig å se på, som nydelige myke bølger.

De fleste av oss synes at en lubben baby er nydelig. Selv de med fettforakt kan like lubbenheten deres og se skjønnheten i bollekinn og tykke babylår. Så hvorfor forandres vårt syn på flesk seg når det er snakk om voksne? Hvorfor er det plutselig ikke vakkert lenger?  Personlig forstår jeg det ikke. En tynn kropp er beinete og hard. Kantete og lite feminin. En stor og tykk kvinnekropp er derimot full av former, liv, skygger og bløte linjer.

Ikke misforstå: En baby er selvfølgelig ikke sexy, det er det bare voksne som er, men jeg bruker babyen som eksempel for å vise hvordan flesk kan være vakkert. Vet ikke om det gir noen mening...

Anonymkode: 74308...584

• Liker 13
  • Hjerte 6
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Store pupper, myk å ligge på, deilig at hun sitter på ansiktet mitt (blir liksom «fortapt» i kvinneligheten hennes)

Anonymkode: 82f00...d7e

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er noe med formene, bevegelsene og som en sier "mykhet". 

Sex blir på en måte litt ekstra sexy, med mer bevegelse og mer kropp, som rumpe,lår og pupper. Litt tyngde gjør at det kan føles litt råere uten ekstra innsats.  Jeg er veldig glad for at det finnes store damer, i hvertfall de som lar det være en del av seg.  ❤️  

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva lukter feite damer?

Anonymkode: 550c9...0fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hjelper jo ikke om muggene er svære om de ikke ser bra ut

Anonymkode: 93c5d...76d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke sunt ut. Slukker du dem også? 😳

Anonymkode: 94dbe...5da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...