Gå til innhold

tilbehør til kjole!


Gjest Gjest_solsikke_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_solsikke_*

som "alle andre" er jeg i gang med forberedelsene til julebordet - gleder meg veldig:)

:)

Har kjøpt en svart, søt kjole med sløyfe i livet. Blir litt kjedelig med bare svart, så har tenkt å bytte ut den svarte sløyfen med en annen farge og kjøpe smykker i samme farge - men spørsmålet er hvilken farge? :overrasket:

Er det noen som har et godt forslag til farge som fint kan kombineres med svart - og som passer til julebord? :ler:

Veldig takknemmlig omnoen har noen tips:) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo bruke alle farger, men jeg ville vel styrt unna nettopp lilla sølv gull, og i tillegg rødt og grønt. Er redd det kan bli litt "juletre" og tacky, men meg om det :)

Hvitt er jo stilrent, men kan jo være stress å finne hvite smykker ;)

Rosa - da tar du jo vekk endel av den "juletre"-følelsen, vi har ihvertfall aldri noe rosa i julen som jeg kommer på... rosa smykker er jo heller ikke vanskelig å finne

Blått tror jeg også kan bli litt glinsende og rart, jfr. svaret øverst.

Oransje... Litt syttitall... Nei, jeg tror jeg ville gått for rosa jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte var rødt. :) Men det er kanskje fordi jeg liker å kombinere rødt og svart hele året i alle tilfelle.

Bronse kan være kult, hvis du finner noe som er stilig. Ellers liker jeg å bare titte litt rundt en stund, hvis jeg skal ordne et kult antrekk. Plutselig finner man et fancy belte, sko eller smykker, og så kan man bygge ut fra det, heller enn å ha bestemt seg for et par farger.

CAtzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Katrine_*

Jeg kjenner jeg er veldig uenig i fargevalget rosa til et julebord.. For meg hører ikke det akkurat hjemme i en høytids pregende tid. Jeg hadde gått for det denne gjesten snakker om, kanskje allerhelst lilla og sølv sammen. Det er lekkert rett og slett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilla og sølv syns eg også er nyyydeleg!!! Trur eg skal kjøre lilla eller kvit jakke til den svarte kjolen min på julebord i år.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...