bonsaijenta Skrevet 30. oktober 2022 #61 Del Skrevet 30. oktober 2022 Haloman skrev (8 timer siden): Blir utslitt av Live, så mye skrik og skrål og påtatt oppførsel. Er så tydelig at hun har adoptert så mye av mannens (Tore Sagen) fakter og væremåte, litt kleint. Tore er jo naturlig morsom og drøy, og er kjent for å bli rasende når han taper feks stavmikser i Radioresepsjonen. Live har kopiert dette så åpenbart.. Jeg syns hun er herlig! Byr på seg selv og er ikke redd for å tabbe seg ut. Jeg vet ikke hvem mannen hennes er heller. Aldri hørt om fyren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #62 Del Skrevet 30. oktober 2022 bonsaijenta skrev (10 minutter siden): Jeg syns hun er herlig! Byr på seg selv og er ikke redd for å tabbe seg ut. Jeg vet ikke hvem mannen hennes er heller. Aldri hørt om fyren. Jeg synes også Live er kjempemorsom og har artig stil. Mannen er Tore Sagen, fra RadioResepsjonen og Side om Side 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #63 Del Skrevet 30. oktober 2022 Haloman skrev (8 timer siden): Blir utslitt av Live, så mye skrik og skrål og påtatt oppførsel. Er så tydelig at hun har adoptert så mye av mannens (Tore Sagen) fakter og væremåte, litt kleint. Tore er jo naturlig morsom og drøy, og er kjent for å bli rasende når han taper feks stavmikser i Radioresepsjonen. Live har kopiert dette så åpenbart.. Live er ikke mer påtatt enn noen andre deltakere med mulig unntak av Martha og Amir Synes ikke stilen er så lik Tores. Og han spilte jo såklart også de legendariske hysteriske krakilske anfallene sine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 30. oktober 2022 #64 Del Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg synes også Live er kjempemorsom og har artig stil. Mannen er Tore Sagen, fra RadioResepsjonen og Side om Side Helt enig! Jeg forstår ikke hvorfor det (tilsynelatende) er så mange som syns hun er slitsom🙈 Jeg syns Martha er verre! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haloman Skrevet 30. oktober 2022 #65 Del Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Live er ikke mer påtatt enn noen andre deltakere med mulig unntak av Martha og Amir Synes ikke stilen er så lik Tores. Og han spilte jo såklart også de legendariske hysteriske krakilske anfallene sine. Selvsagt gjorde han det, men synes Live prøver å kopiere Tores væremåte i RR, selv om han har et slags alter-ego i RR, eller "karakteren Tore" som han kaller den. Synes også at Martha, Amir, Jenny Skavlan og Maria Stavang har hatt påtatte, umorsomme "karakterer" i Kongen befaler.. Likte best Ylvis. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #66 Del Skrevet 30. oktober 2022 Haloman skrev (4 minutter siden): Selvsagt gjorde han det, men synes Live prøver å kopiere Tores væremåte i RR, selv om han har et slags alter-ego i RR, eller "karakteren Tore" som han kaller den. Synes også at Martha, Amir, Jenny Skavlan og Maria Stavang har hatt påtatte, umorsomme "karakterer" i Kongen befaler.. Likte best Ylvis. Ylvis var sine sedvanlige, umorsomme seg synes jeg. De burde holde seg til å lage tullesanger. 1. sesong er eneste sesong av Kongen Befaler som ikke er spesielt morsomt og det er mest pga dem. Egentlig bare Maria som var morsom i den sesongen. Men men, noen misliker Live og noen misliker Ylvis. Amir er seg selv i hvert fall, er jeg ganske sikker på. Uansett, de spiller alle sammen roller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #67 Del Skrevet 30. oktober 2022 Synes denne sesongen kanskje er den med best variasjon blant deltakerne i stil, og med unntak av Kristoffer minst forutsigbarhet poengmessig. Selv om jeg savner Amir litt da. Han er nok den morsomste som har vært med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #68 Del Skrevet 30. oktober 2022 Janzypants skrev (12 minutter siden): Helt enig! Jeg forstår ikke hvorfor det (tilsynelatende) er så mange som syns hun er slitsom🙈 Jeg syns Martha er verre! Jeg skjønner heller ikke den antipatien mange har til Live, jeg har alltid synes hun er flink og morsom. Martha minner en god del om Maria Stavang i stil synes jeg, men de har ho jobbet en del sammen tror jeg?🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 30. oktober 2022 #69 Del Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner heller ikke den antipatien mange har til Live, jeg har alltid synes hun er flink og morsom. Martha minner en god del om Maria Stavang i stil synes jeg, men de har ho jobbet en del sammen tror jeg?🤔 Enig med du. Synes Live er kjempegøy 🙂 Og Martha er altså Maria opp av dage! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 30. oktober 2022 #70 Del Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner heller ikke den antipatien mange har til Live, jeg har alltid synes hun er flink og morsom. Martha minner en god del om Maria Stavang i stil synes jeg, men de har ho jobbet en del sammen tror jeg?🤔 Jeg syns nok humoren til Maria Stavang er hakket bedre enn Martha sin😅 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg syns liksom Martha blir litt for brautete.. For all del, noe av det hun gjør, finner jeg også morsomt. Nei, klarer ikke helt å formulere meg helt nå 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 30. oktober 2022 #71 Del Skrevet 30. oktober 2022 Synes sesongen fungerer bra! Den første er min favoritt, men denne tror jeg kommer på andreplass Den eneste sesongen jeg ikke har likt var sesong 5, bare på grunn av Janne. Når de skulle sette fyr på et ark og hun forsøkte å bruke brannslokkingapparatet til å tenne på... Det pleier å være gøy når noen er litt "dum", men der går grensa for meg 😬 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #72 Del Skrevet 30. oktober 2022 Nevian skrev (Akkurat nå): Enig med du. Synes Live er kjempegøy 🙂 Og Martha er altså Maria opp av dage! 😄 Glad jeg ikke er den eneste som synes Martha ligner veldig på Maria i humor stil 😀😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #73 Del Skrevet 30. oktober 2022 os Maxilla skrev (1 minutt siden): Synes sesongen fungerer bra! Den første er min favoritt, men denne tror jeg kommer på andreplass Den eneste sesongen jeg ikke har likt var sesong 5, bare på grunn av Janne. Når de skulle sette fyr på et ark og hun forsøkte å bruke brannslokkingapparatet til å tenne på... Det pleier å være gøy når noen er litt "dum", men der går grensa for meg 😬 Sesong 5 hadde mange morsomme øyeblikk men hadde for ujevne deltakere, Eia var altfor dominerende/overlegen. Janne var for dårlig, Martin forbedret seg men var litt monoton, Elvestad skuffet litt faktisk 😞 Kristine var det beste med sesongen synes jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. oktober 2022 #74 Del Skrevet 30. oktober 2022 Entern skrev (21 minutter siden): Glad jeg ikke er den eneste som synes Martha ligner veldig på Maria i humor stil 😀😀😀😀 Jeg har ikke sett den sesongen med Maria tror jeg, men jeg liker Martha. Er ikke Martha og Maria nære venninner også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #75 Del Skrevet 30. oktober 2022 bonsaijenta skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sett den sesongen med Maria tror jeg, men jeg liker Martha. Er ikke Martha og Maria nære venninner også? Jo, tror det 👍 Maria var med i de to første sesongene og var ganske morsom, i omtrent samme stil som Martha men mindre bråkete. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 2. november 2022 #76 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg var også skeptisk til Live, men syns hun er alldeles fantastisk lite selvhøytidelig og en genial deltaker. Liker hele denne gjengen veldig godt! Samtidig savner jeg litt av de mer omfattende Petter Smart-løsningene Ylvis og Jon Almaas drev med, selv om de i seg selv ikke spilte så komiske roller (med vilje, i alle fall). Syns det har vært mange gode deltakere, når jeg tenker meg om. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 7. november 2022 #77 Del Skrevet 7. november 2022 Denne sesongen gikk ikke helt inn på meg. Er en stor fan av kongen befaler konseptet, og ser også på Taskmaster UK. Enkelte av deltakerne blir litt for mye i denne sesongen, så har rett og slett detti av episodene nå. Vi får prøve igjen neste sesong 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. november 2022 #78 Del Skrevet 7. november 2022 anon01 skrev (Akkurat nå): Denne sesongen gikk ikke helt inn på meg. Er en stor fan av kongen befaler konseptet, og ser også på Taskmaster UK. Enkelte av deltakerne blir litt for mye i denne sesongen, så har rett og slett detti av episodene nå. Jeg synes sesongen er helt topp, men følger hovedsakelig med på Taskmaster. Litt artig å se på når ulike land stjeler oppgaver fra andre lands versjoner - slik som denne sabotøroppgaven som Espen fikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. november 2022 #79 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Janzypants skrev (På 30.10.2022 den 21.52): Jeg syns nok humoren til Maria Stavang er hakket bedre enn Martha sin😅 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg syns liksom Martha blir litt for brautete.. For all del, noe av det hun gjør, finner jeg også morsomt. Nei, klarer ikke helt å formulere meg helt nå 😅 Maria har en sånn "jeg er en litt naiv og kanskje dum men også utrolig glad/positiv og morsom ungdomsskoleelev" aktig ungdommelig sjarm ting som få andre har og det har ikke Martha 😅 Så kan man si at det jeg sier er at Maria er penere men det er ikke det jeg mener faktisk 😅 Maria er veldig sånn "heltinne i småteit komedieserie om positiv men teit tenåringsjente" 😄 Synes Marthas forkledning var genial da 😄 Og hun har vunnet flere episoder enn Maria tror jeg 😄 Liker Martha mye mer enn jeg hadde trodd 😄 hun har jo hardere konkurranse og vil jeg si enn Maria, Kristoffer er jo genial og resten av sesongens lag er veldig sterkt og 😄 Endret 7. november 2022 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. november 2022 #80 Del Skrevet 7. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Synes Marthas forkledning var genial da 😄 Og hun har vunnet flere episoder enn Maria tror jeg 😄 Klarte virkelig Maria å vinne en episode?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå