Gå til innhold

Hva går man med på byen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er så lenge siden jeg har vært på byen, og i morgen skal jeg altså ut en tur. Men hva går man med? Står helt fast her. Noen gode forslag eller tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tar på deg det du ikke bruker daglig, det vil si det fineste du har, men ikke det aller fineste som du har på deg på julebord eller i bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

Kommer vel litt an på hvordan du selv føler for det. Noen ganger velger jeg å være ganske tøfft kledd, andre ganger har jeg lyst til å bare være søt... Men ta på noe fint uansett. Ikke kle deg helt som du gjør til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Kommer jo også litt an på hvordan sted du skal til.

Er det ett vanlig diskotek/bar, hadde jeg tatt på en bukse og stilig topp/genser.

Jeg pleier ikke å bruke skjørt når jeg skal ut på ett vanlig sted og det ikke er noe spesielt som skal feires.

Men det viktigste er at du føler deg vel selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg bruker ganske vanlige klær ute på byen, bortsett fra hvis jeg føler for å pynte meg litt ekstra.

Altså fine klær, men som jeg også kan gå med til hverdags. Blir ofte jeans med en fin topp/genser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer veldig ann på hvor jeg skal. Skal jeg på pub eller ett litt rocka sted går jeg gjerne i røffe jeans og en litt tøff genser/topp.

Skal jeg på ett litt mer "classy" sted går jeeg gjerne i noe litt finere - godt mulig de samme buksene, men sikkert litt nettere sko og en litt penere topp.

Men jeg går egentlig endel i skjørt også jeg. Men siden jeg går mye med skjørt til hverdags så er ikke det nødvendigvis så veldig pyntet for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte i jeans, støvletter/pumps (men pumps er lagt bort for sesongen nå) og en kul topp.

Men det kommer jo an på hvor jeg skal, og føler meg ofte mer vel dersom jeg er mer underpyntet enn overpyntet. Er det vanlig ut på byen stiller jeg vel i en litt mer oppspritet topp enn om jeg skal ut og ta noen pils.

Er det en mer "happening"-greie, altså noe som skal skje der, så kan jeg tørre ennå mer. Da vet jeg det er sånne damer som går i merkelige klær de har sett i Elle og sånn der, og da tør jeg å ta den helt ut også.

Jeg har i min tid vært endel på byen med menn i dress, men det funker greit med jeans likevel. Da er som regel resten av antrekket slik at det funker likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...