AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg har en ektefelle som har vært syk lenge og som nå etter alt å dømme ikke orker lidelsene lenger og ønsker å avslutte det hele. Og da står jeg i den umulige posisjonen at hver gang jeg går hjem fra sykehuset, kan det siste jeg sa og det siste jeg gjorde være nettopp det siste jeg fikk sagt eller gjort for hen... I tillegg til alle andre vanskelige følelser, plager dette meg enormt. Jeg henger meg helt opp. Så hva gjør jeg? Jeg sørger selvfølgelig for å alltid si hade på en skikkelig måte, men jeg skulle så ønske hen fikk sovne inn med de perfekte ordene eller den perfekte gesten... Finnes det noen ekstra fin måte å forlate hen på når jeg vet det kanskje er for alltid? Hva ville vært det siste dere ønsket å høre? Hva hadde vært det siste dere ønsket å oppleve (begrenset av en sykehusseng)? Anonymkode: 5949f...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg tror det er litt skummelt å henge seg opp i slik . Man vet aldri når det er slutt. Så hvis man tenker for mye på slik så kan man få anger eller plager etterpå fordi slutten ikke ble " perfekt". Så ta hver dag som den kommer og ikke tenk på at det kan være siste avskjed. For din egen del. Anonymkode: e74b9...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå