Gå til innhold

Beste selvbruner!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm...det stod noe med melk hvertfall...var på en slags tube...som en hvit krem..den du mener er kjempe tynn??? hva mener du med tynn?? fins d noe selvbruning som er som et slags vann?/tonic? noen som har prøvd skum? trekker d fort inn å er ingenting fettete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg mente, er IKKE på tube, men på flaske

Og med "tynn" mener jeg nesten som melk, definitivt tynnere enn bodylotion, og absolutt ikke fettete.

Endret av Elphaba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..kan jo ikke være den da...det står: self tanning milk with sun protection... men milk..men det var kanskje ikke den du mente...jeg så bare noe om dette jeg var inne på forumet en dag...men leste ikke så nøye..men spurte etter en selvbrunings melk på parymeriet...menmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg nevnte at den het Liquid Bronze/Eau Lactée, men ikke så lett å huske i farta. Håper du kan bruke den du kjøpte, og få tak i en prøve på den jeg mente, den er suuuuper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg får prøve å finne den! den virker bra sånn som du beskriver den hvis den er helt tynn, gikk inn på den du mente nå...ser at d står at du kan påføre den med en bommulsdott o.l. så da bør den jo være tynn...for denne var som en nokså tykk krem..nedtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg får prøve å finne den! den virker bra sånn som du beskriver den hvis den er helt tynn, gikk inn på den du mente nå...ser at d står at du kan påføre den med en bommulsdott o.l. så da bør den jo være tynn...for denne var som en nokså tykk krem..nedtur...

Den du vil ha er helt lik, bare uten solfaktor! (Og helt annen konsistens.. helt lik flaske osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...