Gå til innhold

Trene i jeans?


Gjest grodan

Anbefalte innlegg

Jeg så ei på SATS for en stund tilbake som trente i jeans, hun gjorde det et par ganger faktisk.

Og jeg må si at det var ganske sexy å se på henne trene i jeans.

Er det noen her som har sett noen trene i jeans, eller har prøvd å trene i det selv?

Og hva syntes dere om at folk trener i jeans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tosk!

Om du har sett en som trener i jeans så kan jeg love deg at det mennesket ikke TRENTE!

Er du en seriøs trener selv? Eller er du kun en "mosjonist" som går på gym for å se og bli sett? Har du forsøkt å trene i klær som ikke gir deg bevegelsesfrihet?

Om det er tilfellet det du sier så har nok det tjejet vært på gymmen av samme grunn som deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vet jeg nok hvor du trener (eller ser på damene) :ler:

Det kan da ikke være mange jenter som er så dumme at de trener i jeans.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Sist jeg skulle trene hadde jeg glemt treningstøyet og trente i jeans. Ikke spesielt behagelig. Skal trene i morgen og har pakket treningstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, på trening er det eneste sammenhengen jeg ikke bruker jeans, da går det i treningstøy. Jeg trener for å komme inn i jeans, ikke i jeans ;);)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Sist jeg skulle trene hadde jeg glemt treningstøyet og trente i jeans. Ikke spesielt behagelig. Skal trene i morgen og har pakket treningstøy.

Kanskje det var deg han så :erter::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri. Hadde jeg ikke hatt noe annet å trene i enn jeans så hadde jeg skippa treningen den dagen.

Der hvor jeg trener var det ei som trente i de gamle buffaloskoene. De kjempestore. Himmel. Fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan NOEN være så vennlig å flytte alle ronke-trådene til seksualitetsforumet, pliiiiiiiiiis? Selv om de handler om jeans, handler de ikke om jeans. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trener alltid med jeans. Helst pinetrange, så trange at jeg må vrikke en halvtime i garderoben før jeg får de på meg, og mens alle de andre damene kikker på meg.

Eller vent, var det meg..? Kanskje jeg har lest så mye om emnet at jeg forveksler det med egne minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...