Brunhilde Skrevet 31. mai 2022 #21 Skrevet 31. mai 2022 Godt spørsmål. Noen gangen er det i bruk en gang i måneden, andre ganger kan det gå måneder mellom hver gang. Men vafler er jo utrolig godt, så burde bruke jernet oftere og kanskje variere mer hva slags vafler jeg lager. Takk for påminnelse, ts 😄
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #23 Skrevet 31. mai 2022 Brunhilde skrev (1 time siden): Godt spørsmål. Noen gangen er det i bruk en gang i måneden, andre ganger kan det gå måneder mellom hver gang. Men vafler er jo utrolig godt, så burde bruke jernet oftere og kanskje variere mer hva slags vafler jeg lager. Takk for påminnelse, ts 😄 Bare hyggelig! Vafler er alltid godt! Anonymkode: d4e7f...c08 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #24 Skrevet 31. mai 2022 Veldig variabelt. Bor alene, så når jeg først mekker en vaffelrøre stekes det tre dager på rad. Så kan det gå flere måneder til neste gang. Anonymkode: d475c...918
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #25 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Her i huset er vaffeljernet i bruk hver uke. Kommer det besøk så er det raskt å slenge sammen ei vaffelrøre. Enn du da, hvor ofte steker og serverer du vafler? Anonymkode: d4e7f...c08 Vi bruker vaffeljernet hver uke Anonymkode: bda48...880
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #26 Skrevet 31. mai 2022 Vaffeljernet har fast plass på kjøkkenbenken og brukes nesten hver dag. Ikke til vanlig vafler da, jeg lager meg vaffelett (vaffel omelett) til frokost og til matpakka🥰 vanlige vafler har vi kanskje annenhver mnd Anonymkode: fb972...a43
jukkapalme Skrevet 31. mai 2022 #27 Skrevet 31. mai 2022 Tja, kanskje 4-5 ganger i året? Nå fikk jeg lyst på vafler! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå