Gå til innhold

Hvor ofte bruker du vaffeljern?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her i huset er vaffeljernet i bruk hver uke. Kommer det besøk så er det raskt å slenge sammen ei vaffelrøre. Enn du da, hvor ofte steker og serverer du vafler? 

Anonymkode: d4e7f...c08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjeldent. Sikkert ett år siden sist jeg tok det frem. Men bruker min mor sitt i alle ferier jeg er der da, for da er vi mange og det er lettere tilgjengelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ett par-tre ganger i året, når jeg får skikkelig lyst på!

Anonymkode: ee68d...810

AnonymBruker
Skrevet

Max 1 gang i mnd. Nå et det mange mnd siden sist

Anonymkode: 5bab1...2e1

AnonymBruker
Skrevet

Periodevis ofte. Til toast eller vafler.

Anonymkode: 375f6...042

AnonymBruker
Skrevet

Bruker vaffeljernet mye mer enn jeg lager vaffler. Lager mye annet og sunnere ting tim barna, med hjerteformer. Så kanskje en gang i uka bruker jeg vaffeljernet. Og lager vaffler max 1 gang i mnd

Anonymkode: b2b0b...34c

Skrevet

Omtrent en gang i måneden. Da lager vi vafler til helgefrokost eller kveldsmat. Vi har sjelden den typen besøk hvor det er naturlig å steke vafler. Når vi har besøk er det alltid til middag. Vi har toastjern o.l. så det er ikke naturlig for oss å bruke vaffeljernet til andre ting enn nettopp vafler selv om man selvfølgelig kan lage toast og annet i vaffeljern.

  • Liker 1
Skrevet

Kan ikke huske at jeg frivillig har brukt et vaffeljern noen gang..

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et par ganger i året, kanskje. Etter at butikken sluttet å selge ferdig røre gidder jeg ikke.

Anonymkode: 8d2fe...710

AnonymBruker
Skrevet

Omtrent en gang i uka, men det er mest frokostvafler. Noen ganger også dessertvafler. 

Anonymkode: 58bcb...e68

Skrevet

Kanskje en gang i måneden i snitt? Vafler med jordbærsyltetøy og rømme er digg!

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1 gang i året kanskje 🤷‍♀️

Anonymkode: 1872e...9ce

AnonymBruker
Skrevet

Kaaaanskje en gang i mnd. Får brått veldig lyst på vafler med rømme og jordbærsyltetøy 😋 men det er ikke noe vi spiser ofte, det er kosen vår. 

Anonymkode: 9b791...8a5

AnonymBruker
Skrevet

Et par ganger i måneden. Lager gjerne en diger porsjon vafler til helgefrokost, og fryser med restene. Kjapt og enkelt å tine i brødrister for litt ekstra luksus en grå onsdagsmorgen 😊

Anonymkode: 07c22...c34

  • Liker 1
Skrevet

Kanskje 2 ganger i måneden? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Et par ganger i året, kanskje. Etter at butikken sluttet å selge ferdig røre gidder jeg ikke.

Anonymkode: 8d2fe...710

Bruker du røra til noe annet?

Skrevet

Omtrent aldri. Men spiser mye vafler når jeg er på hundeutstillinger. Er veldig glad i vafler.😅

AnonymBruker
Skrevet

Vafler er godt! Men jernet brukes kanskje 2-4 ganger i året. 
 

Nå fikk jeg lyst på….

Anonymkode: 0cc54...706

Skrevet

Jeg fikk også lyst på vafler. Har tenkt på det siden jeg svarte i går. :fnise: :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...