AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Her i huset er vaffeljernet i bruk hver uke. Kommer det besøk så er det raskt å slenge sammen ei vaffelrøre. Enn du da, hvor ofte steker og serverer du vafler? Anonymkode: d4e7f...c08
Bondenisse Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Sjeldent. Sikkert ett år siden sist jeg tok det frem. Men bruker min mor sitt i alle ferier jeg er der da, for da er vi mange og det er lettere tilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Kanskje ett par-tre ganger i året, når jeg får skikkelig lyst på! Anonymkode: ee68d...810
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Max 1 gang i mnd. Nå et det mange mnd siden sist Anonymkode: 5bab1...2e1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Periodevis ofte. Til toast eller vafler. Anonymkode: 375f6...042
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Skrevet 30. mai 2022 Bruker vaffeljernet mye mer enn jeg lager vaffler. Lager mye annet og sunnere ting tim barna, med hjerteformer. Så kanskje en gang i uka bruker jeg vaffeljernet. Og lager vaffler max 1 gang i mnd Anonymkode: b2b0b...34c
Arkana Skrevet 30. mai 2022 #8 Skrevet 30. mai 2022 Omtrent en gang i måneden. Da lager vi vafler til helgefrokost eller kveldsmat. Vi har sjelden den typen besøk hvor det er naturlig å steke vafler. Når vi har besøk er det alltid til middag. Vi har toastjern o.l. så det er ikke naturlig for oss å bruke vaffeljernet til andre ting enn nettopp vafler selv om man selvfølgelig kan lage toast og annet i vaffeljern. 1
applestories Skrevet 30. mai 2022 #9 Skrevet 30. mai 2022 Kan ikke huske at jeg frivillig har brukt et vaffeljern noen gang.. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #10 Skrevet 30. mai 2022 Et par ganger i året, kanskje. Etter at butikken sluttet å selge ferdig røre gidder jeg ikke. Anonymkode: 8d2fe...710
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #11 Skrevet 30. mai 2022 Omtrent en gang i uka, men det er mest frokostvafler. Noen ganger også dessertvafler. Anonymkode: 58bcb...e68
Anonymburker Skrevet 30. mai 2022 #12 Skrevet 30. mai 2022 Kanskje en gang i måneden i snitt? Vafler med jordbærsyltetøy og rømme er digg! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #13 Skrevet 30. mai 2022 1 gang i året kanskje 🤷♀️ Anonymkode: 1872e...9ce
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #14 Skrevet 30. mai 2022 Kaaaanskje en gang i mnd. Får brått veldig lyst på vafler med rømme og jordbærsyltetøy 😋 men det er ikke noe vi spiser ofte, det er kosen vår. Anonymkode: 9b791...8a5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #15 Skrevet 30. mai 2022 Et par ganger i måneden. Lager gjerne en diger porsjon vafler til helgefrokost, og fryser med restene. Kjapt og enkelt å tine i brødrister for litt ekstra luksus en grå onsdagsmorgen 😊 Anonymkode: 07c22...c34 1
applestories Skrevet 30. mai 2022 #17 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Et par ganger i året, kanskje. Etter at butikken sluttet å selge ferdig røre gidder jeg ikke. Anonymkode: 8d2fe...710 Bruker du røra til noe annet?
Lea Skrevet 30. mai 2022 #18 Skrevet 30. mai 2022 Omtrent aldri. Men spiser mye vafler når jeg er på hundeutstillinger. Er veldig glad i vafler.😅
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #19 Skrevet 30. mai 2022 Vafler er godt! Men jernet brukes kanskje 2-4 ganger i året. Nå fikk jeg lyst på…. Anonymkode: 0cc54...706
Arkana Skrevet 31. mai 2022 #20 Skrevet 31. mai 2022 Jeg fikk også lyst på vafler. Har tenkt på det siden jeg svarte i går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå