AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Del Skrevet 29. mai 2022 Guttenavn: Daniel Nils Kjetil Eskild Gustav Jentenavn: Lena Inger Gerd Nina Mathea Anonymkode: 379b4...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Del Skrevet 29. mai 2022 Flotte og respektable navn. Anonymkode: 93b25...772 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Guttenavn: Daniel Nils Kjetil Eskild Gustav Jentenavn: Lena Inger Gerd Nina Mathea Anonymkode: 379b4...209 Daniel : kjenner så mange som heter det, Nydelig navn og alle jeg har kjent er snille Nils : tenker på min kjære oldefar, savner han ❤️ navnet er tøft Kjetil : klarer jeg dessverre ikke, gikk en gutt i klassen som mobbet meg og de fleste i klassen, så det navnet er ødelagt for min del Eskild : det forbinner jeg ikke med noe, men et koselig navn Gustav : Det er så nydelig og kjenner bare fine mennesker med det navnet Lena : hadde ei i klassen, som var sikkelig berte, er idag på trygd og har barn med 4 forskjellig menn, så det navnet er ødelgt for meg Inger : helt nydelig ,kjenner bare gode og snille mennesker med det navnet Gerd : het farmor, et navn jeg synes er veldig traust,men forbinder det likevel med noe fint Nina : et vakkert navn med bare snille og pene damer som heter. Mathea : kjenner tre søte mathea som er under 3 år, fint navn Anonymkode: fbe5d...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Guttenavn: Daniel Nils Kjetil Eskild Gustav Jentenavn: Lena Inger Gerd Nina Mathea Anonymkode: 379b4...209 Daniel: kjenner bare Harrytasser som heter det. Liker overhode ikke Kjetil. Nils. Fint navn! Min snille onkel, og en skjønn liten gutt jeg kjenner heter det. Eskil er fint; men ville skrevet det uten D Eneste av jentenavnene jeg liker er Mathea. Anonymkode: e51dd...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Del Skrevet 30. mai 2022 Å herregud for noen grusomme navn. Høres ut som du skal føde en gjeng med 60-åringer, med unntak av Mathea. Mathea er det eneste navnet som funker. Anonymkode: a67af...395 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Del Skrevet 30. mai 2022 Helt normale navn som jeg ikke assosierer med noe spesielt, og i hvert fall ikke noe negativt. Anonymkode: c4320...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 30. mai 2022 #7 Del Skrevet 30. mai 2022 Gerd het farmoren min som desverre ikke er med oss i dag❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. mai 2022 #8 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lena Anonymkode: 379b4...209 Døden på Oslo S, Ut i vår hage, Harald Eia 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #9 Del Skrevet 30. mai 2022 Bestemoraktige navn, både navnet til farmoren min og søsteren hennes var blant jentenavnene. Anonymkode: 74f25...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #10 Del Skrevet 30. mai 2022 Nina var en skikkelig fæl mobber, resten av navnene har jeg ikke noe vonde tanker om. Flotte navn alle sammen Hva jeg tenker om Nina spiller jo ikke noen rolle. Anonymkode: 8b0b4...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #11 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Guttenavn: Daniel - helt greit. Typisk den gode fotballspilleren som heter det. Nils - litt gubbete, men samtidig sjarmerende og moderne. Jeg er litt blandet. Kjetil - flott navn, men kronglete fordi så mange sliter med kj-lyden. Men Kjetil er alltid en stødig fyr, en det ikke er noe tull med. Eskild - De jeg kjenner med navnet skriver det slik: Eskil. Moderne navn, passer både på skolenerden og bråkmakeren i klassen. Gustav - favoritten av disse navnene. Gustav er det mer klasse over. Jentenavn: Lena - 80-talls navn. Døden på Oslo S. Lina eller Helena er mer i tiden nå. Inger - gammeldags og tantete. Men ikke gammelt nok til comeback. Selv om jeg faktisk kjenner barn som heter det. Gerd - gammel, grå og streng dame med kort sveis og sur munn. Heller ikke modent for comeback Nina - helt greit. Men kanskje mest vanlig nå blant 40-50-60-åringer? Mathea - veldig poppis for noen få år siden da mange brukte navnet og trodde de var originale. Men et fint navn! Selv synes jeg Mathilde eller Mathilda er enda finere. Anonymkode: 379b4...209 Anonymkode: 041f1...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. mai 2022 #12 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 1.35): Guttenavn: Daniel - fint navn, sønnen til min beste venninne heter det. Nils - mot i brøstet, men egentlig et ganske koselig navn. Kjetil - fint, men bare om det uttales riktig Eskild - helt ok, men syns det er finere å skrive Eskil Gustav - veldig fint! Jentenavn: Lena - pøbeljente som lett havner i bråk Inger - koselig navn. Kjenner to som heter det. Hyggelige og snille damer begge to Gerd - gammel, litt streng dame Nina - liker det! Enkelt og fint. Mathea - fint! Anonymkode: 379b4...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 31. mai 2022 #13 Del Skrevet 31. mai 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Å herregud for noen grusomme navn. Høres ut som du skal føde en gjeng med 60-åringer, med unntak av Mathea. Mathea er det eneste navnet som funker. Anonymkode: a67af...395 Jeg tenkte motsatt... At Mathea er et typisk motenavn, og at ungen må gå i klasse med minst 3 Mathea'er og 4 Matheo'er. De fleste navnene forbinder jeg med godt voksne folk, og tenker at det er stødige navn. Liker spesielt Eskild og Gustav. Men tenk på uttale; at noen kan være knotete å uttale på engelsk, og at Kjetil mest sannsynlig blir å hete "Sjetil" for all fremtid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #14 Del Skrevet 1. juni 2022 Daniel = En bortskjemt drittunge i slekten min..med en farmor som er kald som stein og empatiløs. De andre navnene er bare teite. Anonymkode: c5ccd...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #15 Del Skrevet 2. juni 2022 Mathea og Gustav 💛 Anonymkode: 035d0...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå