Gå til innhold

Mascara


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lancome har maaange! ulike mascaraer; noen liker jeg, andre liker jeg ikke. Jeg liker Flextencils, Flex WP, Hypnose, Amplicils vannfast. L'Extreme har jeg ennå ikke prøvd, men den står på testlista. Den vanlige Amplicils liker jeg ikke, heller ikke Definicils som mange liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater Lancôme, de drysser!

Det har jeg ALDRI opplevd.

Jeg har bare gode erfaringer med Lancome sine mascaraer, spesielt de vannfaste. De sitter som en vannfast mascara skal sitte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancome er veldig bra! De vannfaste sitter som støpt, og spesielt deres siste, L'Extreme, er veldig god. Ikke så mye volum, men man får uendelig lange vipper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for mange svar :) men kjøper man vannfast, er ikke det veldig vanskelig å få av?,eller går det lett av med vanlig sminkefjerner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for mange svar :)  men kjøper man vannfast, er ikke det veldig vanskelig å få av?,eller går det lett av med vanlig sminkefjerner?

Jeg bruker sminkefjerner som skal fjerne vannfast sminke. Ikke noe problem det. Nå bruker jeg en fra L'Oreal, funker kjempegreit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at L'Extreme ikke finnes i vannfast enda, så da blir nærmeste Hypnôse, skulle jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge bruker dere da? svart, brun.... selv har jeg alltid brukt svart, men har funnet ut at brun kanskje vil passe litt bedre til meg. fikk beskjed av ei på et parfymeri en gang da jeg skulle kjøpe eyeliner at jeg burdte gå for brunt. svart blir for drastisk for meg. har veldig lys hud og brune øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg fikk Flextencils av pappa da han hadde vært ute og flydd, men jeg liker den ikke :forvirret: Synes den gir et "tørt utseende" og at vippene blir pinglete. men lange blir de jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flex WP er den beste vannfaste, synes jeg. Akkurat nå har jeg Hypnose vannfast, men er ikke helt fornøyd. Den er vanskelig å få fin, og tørker raskt inn, så den går nok i søpla etter mindre enn to måneders bruk.

Jeg bruker svart, men er mørk og har mørke øyne. For nordiske typer kan nok brunt være fint på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
Jeg bruker svart, men er mørk og har mørke øyne. For nordiske typer kan nok brunt være fint på dagtid.

Jeg synes brun mascara ser skikkelig unaturlig ut. det er vel ingen som har brune øyenvipper vel? Hadde det fantes mørk blond mascara eller noe så tror jeg det hadde vært bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Digger Lancomes mascaraer, særlig Hypnose (skal snart begynne på min tredje) men har også kjøpt Flextencils og Amplicils flere ganger. Tørker kanskje littegranne fort ut, men liker å bytte mascara ofte uansett. Dessuten er de sååå verdt det den tiden de varer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Definitivt mange som burde ha tatt en ekstra titt i speilet før de klæsjer på med sort mascara og eyeliner, spesielt om man har nordisk utseende med blek hud og blondt hår blir det ofte svært hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det fantes mørk blond mascara eller noe så tror jeg det hadde vært bedre :)

Ja vær så snill, kan ikke noen finne opp det. Alt av mascara ser forferdelig hardt ut på meg. Det nærmeste jeg har kommet noe som ser naturlig ut er fra "just for redheads" kolleksjonen som selges i USA,men det blir fort dyrt om man skal bestille fra USA hver gang man skal ha ny mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Lancome-mascara er best på volum da? Noen som gir både volum og lengde?  :sjenert:

Det er ingen av dem som er slik du vil ha....Muligens kunne du prøve Hypnose, som jeg liker godt, men kosten er ganske smal. Eventuelt Amplicils, som er en ren volummascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...