elinoooor Skrevet 14. juli 2022 #321 Del Skrevet 14. juli 2022 @lyskronehaha nei😂 Ikke jeg heller, var denne syklusen jeg la merke til dette eggløsningsslimet🙈 og skjønte at det var det når du sa det ikke sank inn i dopapiret, mye man lærer av hverandre her😝🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 14. juli 2022 #322 Del Skrevet 14. juli 2022 elinoooor skrev (1 minutt siden): @lyskronehaha nei😂 Ikke jeg heller, var denne syklusen jeg la merke til dette eggløsningsslimet🙈 og skjønte at det var det når du sa det ikke sank inn i dopapiret, mye man lærer av hverandre her😝🙈 Ja det er virkelig kjekt med en sånn her tråd🙈 Ikke føler man seg så alene i prøvingen og frustrasjonen heller 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 14. juli 2022 #323 Del Skrevet 14. juli 2022 @lyskronevirkelig! En dag sitter nok alle her inne med en liten spire på vei🙈 Spørsmålet er bare når👶🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 14. juli 2022 #324 Del Skrevet 14. juli 2022 elinoooor skrev (2 minutter siden): @lyskronevirkelig! En dag sitter nok alle her inne med en liten spire på vei🙈 Spørsmålet er bare når👶🏼❤️ Ja🙈 Krysser fingrene for alle sammen👶🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. juli 2022 #325 Del Skrevet 15. juli 2022 elinoooor skrev (12 timer siden): @Tussi2018krysser fingrene for deg frem til tr melder sin ankomst, men håper hun holder seg unna. Håpet er jo ikke ute før den kommer❤️ Det er helt sant 🤞🏻 Men testet idag også og den er helt blenda, så jeg har ikke akkurat troen 😂 ca 12 dager siden el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. juli 2022 #326 Del Skrevet 15. juli 2022 Og der kom mensen 😅 men nå var jeg forberedt på det, så da er det like greit å komme i gang igjen med ny runde 😊 denne mnd blir det forhåpentlig høyere sjanse siden jeg får starte opp med letrozol også 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 15. juli 2022 #327 Del Skrevet 15. juli 2022 @Tussi2018ahh, krysser for at letrozol gjør jobben sin hos deg!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. juli 2022 #328 Del Skrevet 15. juli 2022 elinoooor skrev (4 timer siden): @Tussi2018ahh, krysser for at letrozol gjør jobben sin hos deg!❤️ Takk det samme 💕 blir spennende for deg som allerede er dpo! Veldig gøy å følge med på andre også syns jeg 😊 Heier 👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. juli 2022 #329 Del Skrevet 15. juli 2022 Hvilke syklusdag og hvor mange dager tar dere leteozol? Sist tok jeg fra dag 3-5. På forrige time hos gynekologen sa han at vi kunne ta en ekstra dag, men nå husker jeg jo ikke grunnen til det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 15. juli 2022 #330 Del Skrevet 15. juli 2022 Tussi2018 skrev (12 minutter siden): Hvilke syklusdag og hvor mange dager tar dere leteozol? Sist tok jeg fra dag 3-5. På forrige time hos gynekologen sa han at vi kunne ta en ekstra dag, men nå husker jeg jo ikke grunnen til det 😅 Jeg har fått beskjed om at fra 3 dag av mens til dag 7 så i 5 dager 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 15. juli 2022 #331 Del Skrevet 15. juli 2022 @Tussi2018- tok fra dag 3. til 7. jeg også❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. juli 2022 #332 Del Skrevet 15. juli 2022 Tussi2018 skrev (7 timer siden): Og der kom mensen 😅 men nå var jeg forberedt på det, så da er det like greit å komme i gang igjen med ny runde 😊 denne mnd blir det forhåpentlig høyere sjanse siden jeg får starte opp med letrozol også 🤗 Satser komboen med begge medisinene gjør susen! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. juli 2022 #333 Del Skrevet 15. juli 2022 Så jeg skrev feil over🙈 er dag 3-7 jeg tok sist også, men nå snakket han om dag 3-8🤔 får ta en tlf og høre tror jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 17. juli 2022 #334 Del Skrevet 17. juli 2022 Veldig gøy å følge dere 🌸 jeg er selv på 5/10 på provera, begynner på letrozol dag tre etter mensen har meldt sin ankomst🤞🏻 jeg har endometriose, og ikke eggløsning av meg selv. 34 år pp 10 nå🙁 skal begynne rett på dobbelt dose😊 mitt spm 🙈 får dere noe spesielle bivirkninger av letrozol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 17. juli 2022 #335 Del Skrevet 17. juli 2022 hufsa87 skrev (5 timer siden): Veldig gøy å følge dere 🌸 jeg er selv på 5/10 på provera, begynner på letrozol dag tre etter mensen har meldt sin ankomst🤞🏻 jeg har endometriose, og ikke eggløsning av meg selv. 34 år pp 10 nå🙁 skal begynne rett på dobbelt dose😊 mitt spm 🙈 får dere noe spesielle bivirkninger av letrozol? Jeg har ikke fått noen bivirkninger hittil 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 17. juli 2022 #336 Del Skrevet 17. juli 2022 hufsa87 skrev (6 timer siden): Veldig gøy å følge dere 🌸 jeg er selv på 5/10 på provera, begynner på letrozol dag tre etter mensen har meldt sin ankomst🤞🏻 jeg har endometriose, og ikke eggløsning av meg selv. 34 år pp 10 nå🙁 skal begynne rett på dobbelt dose😊 mitt spm 🙈 får dere noe spesielle bivirkninger av letrozol? Masse lykke til 😊🤞🏻 Jeg gikk også på provera før jeg ble gravid for tre år siden. Jeg fikk litt hodepine, men har det innimellom til vanlig også så vanskelig å vite. Ellers ingen bivirkninger som jeg kan huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 17. juli 2022 #337 Del Skrevet 17. juli 2022 hufsa87 skrev (8 timer siden): Veldig gøy å følge dere 🌸 jeg er selv på 5/10 på provera, begynner på letrozol dag tre etter mensen har meldt sin ankomst🤞🏻 jeg har endometriose, og ikke eggløsning av meg selv. 34 år pp 10 nå🙁 skal begynne rett på dobbelt dose😊 mitt spm 🙈 får dere noe spesielle bivirkninger av letrozol? Lykke til❤️- har ingen bivirkninger av letrozol, kanskje litt mindre matlyst men ellers ingenting🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 17. juli 2022 #338 Del Skrevet 17. juli 2022 (endret) DPO 3-4 i dag, gud a meg - de drømmene altså🙄 plutselig fikk jeg veldig sår tannkjøtt på høyre side?? Pleier aldri å slite med dette ellers, jeg som har blitt oppdratt av pappa å pusse VELDIG godt i tannkjøttet som liten - leser at for noen er dette tidlig tegn?🤞🏼🤞🏼 Endret 17. juli 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antilope Skrevet 17. juli 2022 #339 Del Skrevet 17. juli 2022 (endret) Feil post Endret 17. juli 2022 av Antilope Feil forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 20. juli 2022 #340 Del Skrevet 20. juli 2022 Ble lurt av syklusen min denne mnd 😩 Mensen som jeg trodde kom på fredag ble bare spotting. Først i går slo den til for fult og nå har jeg så kraftige menssmerter at jeg ikke får sove. Gleder meg til å være i gang med letrozol imorgen 🤗 Hvor er dere andre i løypa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå