Gå til innhold

Letrozol

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

@lyskronehaha nei😂 Ikke jeg heller, var denne syklusen jeg la merke til dette eggløsningsslimet🙈 og skjønte at det var det når du sa det ikke sank inn i dopapiret, mye man lærer av hverandre her😝🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elinoooor skrev (1 minutt siden):

@lyskronehaha nei😂 Ikke jeg heller, var denne syklusen jeg la merke til dette eggløsningsslimet🙈 og skjønte at det var det når du sa det ikke sank inn i dopapiret, mye man lærer av hverandre her😝🙈

Ja det er virkelig kjekt med en sånn her tråd🙈 Ikke føler man seg så alene i prøvingen og frustrasjonen heller 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lyskronevirkelig! 

En dag sitter nok alle her inne med en liten spire på vei🙈

Spørsmålet er bare når👶🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 minutter siden):

@lyskronevirkelig! 

En dag sitter nok alle her inne med en liten spire på vei🙈

Spørsmålet er bare når👶🏼❤️

Ja🙈 Krysser fingrene for alle sammen👶🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (12 timer siden):

@Tussi2018krysser fingrene for deg frem til tr melder sin ankomst, men håper hun holder seg unna. Håpet er jo ikke ute før den kommer❤️

Det er helt sant 🤞🏻 Men testet idag også og den er helt blenda, så jeg har ikke akkurat troen 😂 ca 12 dager siden el. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom mensen 😅 men nå var jeg forberedt på det, så da er det like greit å komme i gang igjen med ny runde 😊 denne mnd blir det forhåpentlig høyere sjanse siden jeg får starte opp med letrozol også 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (4 timer siden):

@Tussi2018ahh, krysser for at letrozol gjør jobben sin hos deg!❤️

Takk det samme 💕 blir spennende for deg som allerede er dpo! Veldig gøy å følge med på andre også syns jeg 😊 Heier 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke syklusdag og hvor mange dager tar dere leteozol? Sist tok jeg fra dag 3-5. På forrige time hos gynekologen sa han at vi kunne ta en ekstra dag, men nå husker jeg jo ikke grunnen til det 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (12 minutter siden):

Hvilke syklusdag og hvor mange dager tar dere leteozol? Sist tok jeg fra dag 3-5. På forrige time hos gynekologen sa han at vi kunne ta en ekstra dag, men nå husker jeg jo ikke grunnen til det 😅 

Jeg har fått beskjed om at fra 3 dag av mens til dag 7 så i 5 dager 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (7 timer siden):

Og der kom mensen 😅 men nå var jeg forberedt på det, så da er det like greit å komme i gang igjen med ny runde 😊 denne mnd blir det forhåpentlig høyere sjanse siden jeg får starte opp med letrozol også 🤗

Satser komboen med begge medisinene gjør susen! 🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg skrev feil over🙈 er dag 3-7 jeg tok sist også, men nå snakket han om dag 3-8🤔 får ta en tlf og høre tror jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig gøy å følge dere 🌸

jeg er selv på 5/10 på provera, begynner på letrozol dag tre etter mensen har meldt sin ankomst🤞🏻 

jeg har endometriose, og ikke eggløsning av meg selv. 34 år pp 10 nå🙁 

skal begynne rett på dobbelt dose😊 

mitt spm 🙈 får dere noe spesielle bivirkninger av letrozol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsa87 skrev (5 timer siden):

jeg er selv på 5/10 på provera, begynner på letrozol dag tre etter mensen har meldt sin ankomst🤞🏻 

Jeg har ikke fått noen bivirkninger hittil 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsa87 skrev (6 timer siden):

Masse lykke til 😊🤞🏻 Jeg gikk også på provera før jeg ble gravid for tre år siden. Jeg fikk litt hodepine, men har det innimellom til vanlig også så vanskelig å vite. Ellers ingen bivirkninger som jeg kan huske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hufsa87 skrev (8 timer siden):

Lykke til❤️- har ingen bivirkninger av letrozol, kanskje litt mindre matlyst men ellers ingenting🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 3-4 i dag, gud a meg - de drømmene altså🙄 plutselig fikk jeg veldig sår tannkjøtt på høyre side?? Pleier aldri å slite med dette ellers, jeg som har blitt oppdratt av pappa å pusse VELDIG godt i tannkjøttet som liten - leser at for noen er dette tidlig tegn?🤞🏼🤞🏼 

Endret av elinoooor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lurt av syklusen min denne mnd 😩 Mensen som jeg trodde kom på fredag ble bare spotting. Først i går slo den til for fult og nå har jeg så kraftige menssmerter at jeg ikke får sove. 
Gleder meg til å være i gang med letrozol imorgen 🤗 

Hvor er dere andre i løypa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...