Gjest synseren Skrevet 12. november 2005 #21 Skrevet 12. november 2005 Viktigste på farsdag er kanskje at du kommer på besøk til han? Jeg har "bare" kjøpt ett farsdagskort med noen velvalgte ord på. Kanskje jeg kjøper blomster i tillegg? Uansett tror jeg det er viktigst å møte opp på farsdagen.
Edie Skrevet 12. november 2005 #22 Skrevet 12. november 2005 Ok, litt utenfor tema - men lurer på om det er noe geografisk bakgrunn for hvem som feirer farsdag og liknende eller ikke. Vi har har aldri feiret eller markert farsdag eller morsdag på noen måte. Og som jeg vet om har heller ikke venner eller andre i familien gjort det. Og vi er alle fra Oslo..
LilleMy Skrevet 12. november 2005 #23 Skrevet 12. november 2005 Og jeg er Oslo jente med lange tradisjoner med mors- og farsdager. I morgen får pappa en after shave balm, han har "alt" men får sikkert bruk for den !
cicci Skrevet 12. november 2005 #24 Skrevet 12. november 2005 hva med en god frokost? vi er ikke vant med dette med fars- og morsdager - så derfor pleier vi å gjøre det på en slik måte. man trenger ikke alltid kjøpe noe :-)
Malama Skrevet 13. november 2005 #25 Skrevet 13. november 2005 Jeg bor for langt unna til å besøke pappa på farsdagen. Jeg skal snakke med ham på telefonen, og han får altså kort i posten, og pakke overlevert av min bror, men jeg ser ikke mine foreldre mer enn 3-4 ganger i året. Min samboer ser hellre ikke sin far oftere, og også han skal få en telefon i dag, gave og kort er sendt i posten. Jeg kan ikke besøke min far i dag, men jeg skal faktsik gjøre det nest helg. Derfor har vi valgt at våre to bestefedre skal få kort neste helg, når vi er der, også skal vi legge blomster på graven til våre andre to bestefedre som vi har mistet i løpet av det siste året. Jeg er altså vant til å feir farsdag, og det er mine foreldre også. Vi kommer fra vestlandet. Sambo feirer det også, han er oppvokst på østlandet, men er født på vestlandet han også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå