Gå til innhold

FARSDAG

Gjest Pappajente

Fremhevede innlegg

Gjest Pappajente
Skrevet

Hei! Pappa har alt, derfor trenger jeg tips til farsdagsgave? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har han alt.?

For og være ærlig så tviler jeg på det.Men er det sant så er det jo ingenting du kan gi han.For har man alt da trenger man ikke mer.

Så gi han en grusstein eller noe.

Skrevet

Det er vel alltid koselig med blomster? En cd? Konfekteske?

Skrevet

Jeg har også en pappa som "har alt", så i fjor lagde jeg et kort hvor jeg skrev et utrolig dårlig "dikt" om pappa'n min. Hvor dårlig det enn var, så ble han så glad at det kom noen tårer :)

Skrevet

Lag gavekort på stryking av skjorter, bilvask e.l. Bak kake.

Skrevet

I min familie har vi aldri vært noe opptatt av mor og fars dag. Synest det er litt laget av handelsstanden. Men det er jo opp til hver og en hva en vil gjøre ut av det. Men det var nå litt morro i år siden vi akkurat har fått barn. Så da var jeg på foto knudsen i dag og fikk ett bilde av knottet, og kjøpte ei ramme som de pakket inn. Så da har også HAN ett bilde av vår lille go jente på jobben. :-D Om det kommer til å bli noen gave på flere farsdager, det vet jeg ikke. Men da tenker jeg det blir flotte tegninger som hun har laget eller noe.

Husker jeg gav min mor en forferdelig dårlig parfyme til morsdagen en gang når jeg var liten. Jeg synest jo den luktet godt da. :ler:

Skrevet

hva med å skrive et kort til pappan...

jeg fikk et kort av min datter idag....der ho skriv:

jeg har lært at i et døgn har 24 timer

at en time har 60 min

at et minutt er 60 sekund

men ingen har lært meg at hvert sekund

uten deg er en evighet.

ble kjempe glad for det.. :icon_smile:

Skrevet

Jeg har kjøpt en god dyr kaffe til min far som han kan kose seg med og litt sjokolade :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en hettegenser.

Skrevet

jeg kjøpte en flaske likør, selv om jeg egentlig ikke bruker å kjøpe noe. Men tenkte det kunne være litt kos

Skrevet
I min familie har vi aldri vært noe opptatt av mor og fars dag. Synest det er litt laget av handelsstanden.

:Nikke:

Skrevet

Jeg skal gi en konfekteske til min far. Det vet jeg han setter pris på :)

Skrevet

sjokolade, vin, sprit, cognac, likør, sigarer, sigaretter

Skrevet
Synest det er litt laget av handelsstanden.

Da laget i så fall handelsstanden denne for LENGE siden, ettersom mine foreldre også feiret morsdag og farsdag for 50 år siden.

For meg er dette en fin tradisjon, men poenget er ikke de dyre gavene, men de rette oppmerksomhetene. Pappa får en genser i år, fordi han trnger det, på deling mellom meg om min bror, så den store utgiften er det ikke, det er mer oppmerksomheten. Også få han et hjemmelaget kort.

Dersom di far "har alt", så ville jeg gått for noe som konsumeres. Sjokolade, vin eller "edle dråper", alt ettersom hva du tror han ville sette pris på.

God kaffe, en pose twist, og en tegneserie han liker, vips så har han en koselig aften :)

Skrevet

Da vi var små, pleide vi å lage frokost på sengen til morsdag og farsdag, så hva med å invitere på middag hjemme eller en hyggelig kveldsmat/kaffe?

Skrevet (endret)

Mors- og farsdager forbigås i stillhet i vårt hjem ;)

Endret av Hilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...