Gå til innhold

Fleecejakke


Gjest Revenka

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Jeg skal kjøpe ny fleecejakke. Bruker de under goretex jakka. Vil ha en ny, og lurer på hva slags du har og om du er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fleecejakke fra Haglöfs, med windstopper-for. Fikk den til jul for to år siden av sambo, og selv om den har vært brukt MASSE, ser den helt ny ut. Fasongen er også fin; smal og nett. Tror den kostet 1800 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fleece-jakke som tilhører under snowboardjakka mi.. Husker ikke helt merket, men et eller annet med extreme. Kjøpte den i Chamonix i Frankrike for noen år siden. Jakka kosta vel rundt 1500, men da var det jo både innerjakke av fleece, og selve ytterjakka da...

Technique Extreme var det visst

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Jeg synes det er så jævlig... Men jeg måtte til slutt kjøpe en jeg og... Mamma kjøpte til alle på jobben, for kan være kaldt der.

Min er fra Stormberg og har vindtett for inni. Kostet 300 eller noe, så var jo veldig billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra Patagonia, og jeg bor i den. Kjempefint hverdagsplagg, både lett og varm.

Billig fleece blir veldig fort stygg, det er ihvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rød fra Mammut og en beige fra Timberland. For meg er merket underordnet. Snitt og materiale er det som teller - fleecen fra Polartec er den beste mht. isolasjon, slitestyrke og antinupp. Polartec finnes i flere tykkelser og kvaliteter, og alle de store merkene bruker Polartec i sine fleeceplagg. Det er riktignok dyrere enn anne fleece, men verdt det.

Endret av hera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fra bergans (veldig gammel) og en fra hagløfs som ikke er så gammel, men jeg har slanket meg endel siden jeg fikk den så den er alt for stor. Har plukket ut en fin fra peak performance som jeg forhåpentligvis får i bursdagsgave på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig en fra Norrøna, som jeg er veldig fornøyd med. Ca 1200,- Den har håndgamasjer og hette. Kan sees her: http://www.norrona.no/web/homepage.nsf/web/index.html Ok linken funket ikke helt, men den ligger under: ski/snowboard, Narvik dame fleecejakke. Jeg har den i cream.

Endret av Lumiah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...