Gå til innhold

The Sun and the Moon and the Stars!


Gjest Luna Llena

Anbefalte innlegg

Gjest Luna Llena

Velkommen til min mystiske dagbok. Der mye rart og uinteressant kan skje. Så vil dere være med på ferden heng dere på. 

Endret av Luna Llena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Luna Llena

Dagen i dag søndag på en torsdag :Gjesp: Blir ikke så mye å få gjort i dag, en stille og rolig dag. Eneste jeg har gjort var å fylle bensin, som er fryktelig dyr. Klokka er snart middagstid også, hva det blir i dag, noe karbonade greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

Nå har jeg fått vasket bad og kjøkken, og støvsuget. Og maskin med klær står på. I morgen må jeg handle litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

Nå er jeg skikkelig trist.  Andy Fletcher er død 😭Verden har mistet en stor musikker og han var keyboardist i favoritt bandet mitt, 💔RIP og takk for alt :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Luna Llena

Det var meningen at jeg skulle en tur til Oslo i helgen, men den turen ble avlyst da venninna mi ble syk. Så vi får ha det til gode.

Finalen i The Voice i dag, føler på meg at Jørgen vinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

Noe jeg aldri har forstått meg helt på det er hvorfor jeg får opp venneforslag på fjesboka, om personer jeg aldri har hørt om før :klo: Det er jo bare en bagatell, men snodig likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

Jeg har bestemt meg for å ta tilbake ett tidligere brukernavn jeg hadde. 

Spoiler

Luna Llena, som betyr fullmåne på spansk. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker innom og hilser den mystiske, selv om jeg blir litt forvirret av navneskifter. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg stikker innom og hilser den mystiske, selv om jeg blir litt forvirret av navneskifter. :) 

Hyggelig det Hoppe :)  Ja, jeg vet du blir forvirret (beklager det) men du kjenner jo til Luna Llena selv om det er en liten stund siden jeg hadde det navnet. 

Så lover jeg å aldri skifte navn eller profilbildet mer :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover å forsøke å huske det nye, selv om jeg jo kjenner det fra før av...jeg er glemsk tror jeg. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

Sitter og ser CL-finalen, Liverpool har spilt helt klart best til nå. Spent på andre omgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Luna Llena

Liverpool rundspiller Real Madrid, men Real vinner 1-0. Ja, ja sånn er fotball, ikke alltid det beste laget som vinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... håper du får en fin fin dag idag. Aner ikke hvem du er. Men fant nå denne tråden og da stakk jeg innom.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Luna Llena
GrønnNellik68 skrev (15 minutter siden):

Hei hei... håper du får en fin fin dag idag. Aner ikke hvem du er. Men fant nå denne tråden og da stakk jeg innom.  

Hei, så koselig takk for det, håper du også får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

11 år og seriemorder, sjokkerende og rystende å lese

Seriemorderen Mary (11) terroriserte barna i nabolaget

Mary Bell var bare ti år da hun begikk sitt første drap. Det skulle ikke bli hennes siste. En forklaring på ondskapen er en særdeles traumatisk og voldelig oppvekst.

https://www.tv2.no/nyheter/14815575/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

Må si jeg er litt bekymret for den britiske Dronningen, nok en gang kommer hun ikke til å være til stede på en markering, for hun føler seg ikke bra, Dronningen er 96, så jeg tenker mitt. :icon_frown:

Endret av Luna Llena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...