Gå til innhold

The Sun and the Moon and the Stars!


Gjest Luna Llena

Anbefalte innlegg

Gjest Luna Llena

Snart helg og langhelg, meldt det flott været sol og over 20 grader, deilig. Jeg vurdere båttur en av dagene i pinsa, ellers ingen spesielle planer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Luna Llena

Krenket meg her og krenket meg der, når skal det ta slutt folk tåler jo ingenting lengre. Hvorfor har det blitt sånn? Før tålte folk en spøk men nå nei, man blir fornærmet og krenket for alt mulig, til og med det å kalle det kakemenn. Det er blitt så dumt at det er latterlig.  Og noen blir krenker av historie, det som skjedde for lenge siden. Man kan tydeligvis bli krenket for alt mulig, nå til dags. Og det virker som noen letter med lupe for å finne noe å bli krenket av. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er et krenkehysteri uten like om dagen. Nevn konspirasjonsteori for eksempel, og folk hopper i forsvar og blir så snurt at det ikke ligner grisen. Mens andre blir krenket av stemmen som kommer ut av høyttaleren i heisen!! 🙄

Og nå skal vi ikke kunne si tyrisk pepper eller mokkabønner lenger heller.

Kjenner det for være nok KG for nå, en tur og slikke sol er bedre. Hvordan er dagen din ellers, får du sett noe til sola?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena
AnonaymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, det er et krenkehysteri uten like om dagen. Nevn konspirasjonsteori for eksempel, og folk hopper i forsvar og blir så snurt at det ikke ligner grisen. Mens andre blir krenket av stemmen som kommer ut av høyttaleren i heisen!! 🙄

Og nå skal vi ikke kunne si tyrisk pepper eller mokkabønner lenger heller.

Kjenner det for være nok KG for nå, en tur og slikke sol er bedre. Hvordan er dagen din ellers, får du sett noe til sola?

Dagen ellers har bestått i litt husarbeid, fått vasket bad, skrubbet dusjen og vasket kjøkken. Har vært litt ute i hagen og nå blir det snart middags mekking og en tur ut etter det, så sola får jeg sett :) I morgen blir det båttur og da blir det mye sol. 

Kos deg på tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

En kopp cappuccino etter middag, så en liten spasertur i sola.  Lurer på om kiosken er åpen, for har lyst på is, får gå å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Luna Llena

Jeg ble bedt på fest til helgen (fyllefest) takket nei, jeg er ferdig med festing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

På Hvilken bok leser du nå, så jeg en bok jeg kunne tenke meg å lese. Skal se om de har den på biblioteket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

Lite som skjer om dagene.  Blir ikke noe særlig ferie i sommer heller.  Bare noen små turer i Norge.  Hadde en plan om en tur til Danmark,  men det blir ikke noe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...