AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #21 Skrevet 26. mai 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Men sånn helt seriøst. Tror dere han snakket sant? I den perioden vi traff hverandre virket han sliten. Er jo bare 7mnd siden han gikk gjennom et brudd - et hardt brudd med rettsak i bildet. Så jeg lurer på om det er pga av meg eller ikke? Hva om han faktisk liker meg? Anonymkode: 83a95...9b3 Nei, han liker deg ikke på den måten. Jeg avsluttet en flørt jeg hadde og sa klart ifra at jeg trengte å være i fred. Vedkommende fortsatte å sende noen snap som vedkommende sikkert tenkte var bare hyggelig, men for meg var det ett irritasjonsmoment og en bekreftelse på at vedkommende ikke respekterer meg. Han ble slettet på alle sosiale medier, og jeg kommer aldri til å ta kontakt med han igjen. Anonymkode: 778a2...f62 2 2
Gjest Ghostface Skrevet 26. mai 2022 #22 Skrevet 26. mai 2022 Det bare viser hvor barnslig han er. Jeg ble blokkert etter to år med kontakt uten en krangel. Når man er blokkert, hadde jeg ingen mulighet til å kontakte ham på noen måte. Man får aldri vite hva man har gjort "galt."
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #23 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Han varslet at han ikke var klar for noe nytt, og en bra mann som var ærlig om det. Du pushet og pushet, og til slutt så måtte han ta grep siden du tydeligvis ikke tok han på alvor. Dermed ble du slettet og blokkert. En lærdom som forteller deg at en skal unngå de nysingle og nyseparerte. Dd er ikke klar for noe nytt , men er gjerne uthungret på sex og kroppskontakt Anonymkode: cb9ef...919 Han har ikke blokkert meg. Men ja jeg ser den. Når jeg endelig følte at jeg fant en i litt min situasjon og fikk tillitt til alt han sa men så blir slettet på snap, så går det noen tanker naturligvis. Jeg er ikke hekta, egentlig mest nyskjerrig på hva og hvorfor. Jeg opprettet ny tråd fordi jeg ikke orker å lete i arkiveg etter gamnel tråd. Skjedd litt i etterkant av den "gamle" tråden. Enkelt og greit🙂 Anonymkode: 83a95...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #24 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kontrollspørsmål: hvordan vet du det var dattera som ringte, ikke kjæresten? Jeg får følelsen av at dette er en utro mann. Anonymkode: e8fd7...e79 Tro meg, jeg har tenkt tanken. Han gikk ut for å ringe.. Syntes bare alt var merkelig. Kan godt være han var interessert men at han fortsatt er i en pause med eksen eller holdt på med ei annen ei. Tiden vil vise... Tar han aldri kontakt med meg, nei da var vel ikke han min meant to be. Bare så rart at han var så på hugget ra beg og helt til slutt. Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #25 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tro meg, jeg har tenkt tanken. Han gikk ut for å ringe.. Syntes bare alt var merkelig. Kan godt være han var interessert men at han fortsatt er i en pause med eksen eller holdt på med ei annen ei. Tiden vil vise... Tar han aldri kontakt med meg, nei da var vel ikke han min meant to be. Bare så rart at han var så på hugget ra beg og helt til slutt. Anonymkode: 83a95...9b3 Kan du skrive ned en punktliste her om alle "negative" ting han fortalte deg? Hvor gammel er han ? kan prøve å se om jeg synes ting henger på greip her. Anonymkode: e8fd7...e79
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #26 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kan du skrive ned en punktliste her om alle "negative" ting han fortalte deg? Hvor gammel er han ? kan prøve å se om jeg synes ting henger på greip her. Anonymkode: e8fd7...e79 Alle de negative trekkene..? Som kanskje jeg reagerte litt på var at han ville kjøre meg bort fra tettstedet vi bor i. (Vi bor ikke langt unna hverandre), virket som at han ikke ville bli sett av bekjente. Han er glad i fart og kjørte opp i 150km/t på no time, stolte på at han var en god fører tross min bekymring rundt fart. Han er 41år. Tenker typisk litt 40års krise blandet med brudd osv? Han virket deppa og lei til tider, litt frustrert og utmattet. Er derfor jeg har følt en slags liten omsorg for han. Jeg er 31 Jeg aner ikke..Får ikke til å stemme at det var noe med meg om du skjønner. Jeg er sta som fy og føler at det er noe. Han jobbet heller ikke i denne perioden og følte kanskje en eller annen rot i det økonomiske. Jeg håper og tror at det var han som ikke var klar og at han ikke er klar for noen damer. Kanskje han ei gang vil videre med meg den dagen han føler seg klar? Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #27 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle de negative trekkene..? Som kanskje jeg reagerte litt på var at han ville kjøre meg bort fra tettstedet vi bor i. (Vi bor ikke langt unna hverandre), virket som at han ikke ville bli sett av bekjente. Han er glad i fart og kjørte opp i 150km/t på no time, stolte på at han var en god fører tross min bekymring rundt fart. Han er 41år. Tenker typisk litt 40års krise blandet med brudd osv? Han virket deppa og lei til tider, litt frustrert og utmattet. Er derfor jeg har følt en slags liten omsorg for han. Jeg er 31 Jeg aner ikke..Får ikke til å stemme at det var noe med meg om du skjønner. Jeg er sta som fy og føler at det er noe. Han jobbet heller ikke i denne perioden og følte kanskje en eller annen rot i det økonomiske. Jeg håper og tror at det var han som ikke var klar og at han ikke er klar for noen damer. Kanskje han ei gang vil videre med meg den dagen han føler seg klar? Anonymkode: 83a95...9b3 Jeg synes dette er kun røde flagg. Jeg tror du har blitt utsatt for love-bombing. Les litt på det.. - fyren snakker ned exen sin til noen han ikke kjenner så veldig godt - hot and cold - rettssak, bryllup +++ - et barn du ikke vet om eksisterer - kjører uansvarlig -droppet deg plutselig - han er "offeret" - han er kanskje sykemeldt? økonomiske problemer? ingen jobb? Hva vet du EGENTLIG om han? Jeg er 100% sikker på at du bør droppe han, for du virker helt besatt av han nå og det er et veldig dårlig tegn i seg selv.Det er ikke vits i å spekulere på, han virker sprø. Anonymkode: e8fd7...e79 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #28 Skrevet 26. mai 2022 tasmus82 skrev (4 timer siden): Hva er alder på dere her i tråden egentlig? Får nesten vondt av å lese hvor spydige folk er på dette forumet til tider. Noe av det som kommer med depresjon er jo gjerne at man ikke får lyst til å være sammen med andre mennesker sånn at man isolerer seg. Så har du jo dette med utroskap og begynne å åpne seg for noen andre igjen så tidlig. Dette kan jo være årsaker til at han trekker seg unna, sammen med mye annet. Skjønner at det er vondt men det beste er vel sikkert å holde avstand for å se om han dukker opp igjen. Hvis det er av personlige grunner at han trakk seg vekk så vil han sikkert dukke opp igjen senere. Du har ikke vært her lenge nok. Dette er ikke den første tråden om akkurat det samme fra denne personen. Det eneste ts er ute etter er bekreftelse på hva HUN vil høre, uansett om det er 1 av 1000 som er enig. Anonymkode: 13e18...0b7 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #29 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes dette er kun røde flagg. Jeg tror du har blitt utsatt for love-bombing. Les litt på det.. - fyren snakker ned exen sin til noen han ikke kjenner så veldig godt - hot and cold - rettssak, bryllup +++ - et barn du ikke vet om eksisterer - kjører uansvarlig -droppet deg plutselig - han er "offeret" - han er kanskje sykemeldt? økonomiske problemer? ingen jobb? Hva vet du EGENTLIG om han? Jeg er 100% sikker på at du bør droppe han, for du virker helt besatt av han nå og det er et veldig dårlig tegn i seg selv.Det er ikke vits i å spekulere på, han virker sprø. Anonymkode: e8fd7...e79 Virker han sprø? Kan det være han sliter virkelig...? "Godt" å vite det ikke er meg da... Hva er intensjonen hans med å til slutt slette meg? Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #30 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Virker han sprø? Kan det være han sliter virkelig...? "Godt" å vite det ikke er meg da... Hva er intensjonen hans med å til slutt slette meg? Anonymkode: 83a95...9b3 Og fortsatt ha meg på facebook.. Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #31 Skrevet 27. mai 2022 Han gadd ikke ha sex med deg engang. Denne mannen er ikke intressert i deg. Anonymkode: c62a2...a36
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #32 Skrevet 27. mai 2022 Altså, er han sykemeldt pga bruddet så lenge etterpå sliter han jo uansett med en form for krise/depresjon. Han har sagt han trenger tid for seg selv. Har du drevet å snappet til tross for han sa dette tydelig til deg, så har du jo ikke respektert ham. La ham få fred en god stund nå. Er du fortsatt desperat etter å få svar, så kan du spørre forsiktig i en pm på messenger om noen måneder. Svarer han ikke, sletter du ham bare selv. Han er ikke intr i deg på noe vis. Han trodde kanskje selv en stund du var god å ha som bekreftelse. Men han har kommet frem til at han ikke hadde behov for dette nå. Eller at han får det på andre vis. Nå har jeg ikke lest hele tråden, men skulle han ha blokkert deg noen steder, så holder du deg laaangt unna så klart. Kan ikke få mer klar tale enn det. Har han ikke blokkert deg (enda), holder du god avstand og tar ingen form for kontakt nå, om du vil unngå det. Ser noen spekulerer i om han er falsk og lever dobbeltliv med utroskap. Da tviler jeg på han fortsatt ville vært venn på fb. Men at det var datteren som ringte den dagen trenger ikke å ha vært sant. Det kunne like gjerne vært en annen flørt. Uansett ikke vits å spekulere. Og viser det seg at han faktisk ikke har noen datter på 10 år, så har han viklet seg inn i løgner som kan være grunn nok i seg selv til å ha slettet deg/ønsker å holde deg på avstand. Ville vært flaut og ubehagelig å bli tatt i så grove løgner. Anonymkode: 37550...f21 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #33 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Virker han sprø? Kan det være han sliter virkelig...? "Godt" å vite det ikke er meg da... Hva er intensjonen hans med å til slutt slette meg? Anonymkode: 83a95...9b3 Han vil ikke ha kontakt, ta nå hintet kvinne. Anonymkode: b2a36...e59
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #34 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså, er han sykemeldt pga bruddet så lenge etterpå sliter han jo uansett med en form for krise/depresjon. Han har sagt han trenger tid for seg selv. Har du drevet å snappet til tross for han sa dette tydelig til deg, så har du jo ikke respektert ham. La ham få fred en god stund nå. Er du fortsatt desperat etter å få svar, så kan du spørre forsiktig i en pm på messenger om noen måneder. Svarer han ikke, sletter du ham bare selv. Han er ikke intr i deg på noe vis. Han trodde kanskje selv en stund du var god å ha som bekreftelse. Men han har kommet frem til at han ikke hadde behov for dette nå. Eller at han får det på andre vis. Nå har jeg ikke lest hele tråden, men skulle han ha blokkert deg noen steder, så holder du deg laaangt unna så klart. Kan ikke få mer klar tale enn det. Har han ikke blokkert deg (enda), holder du god avstand og tar ingen form for kontakt nå, om du vil unngå det. Ser noen spekulerer i om han er falsk og lever dobbeltliv med utroskap. Da tviler jeg på han fortsatt ville vært venn på fb. Men at det var datteren som ringte den dagen trenger ikke å ha vært sant. Det kunne like gjerne vært en annen flørt. Uansett ikke vits å spekulere. Og viser det seg at han faktisk ikke har noen datter på 10 år, så har han viklet seg inn i løgner som kan være grunn nok i seg selv til å ha slettet deg/ønsker å holde deg på avstand. Ville vært flaut og ubehagelig å bli tatt i så grove løgner. Anonymkode: 37550...f21 Takk for godt svar. Det høres veldig lurt ut. Jeg holder meg langt unna han nå fremover, tar ingen kontakt. Virker det som at han tester meg ut for å se om jeg holder meg unna han? Siden han fortsatt har meg på facebook? Jeg har helt sikkert ikke respektert han nok og det er synd. Men jeg maste aldri på han om å møtes osv. Fordi om han slettet meg på snap så betyr det ikke at han ikke likte meg. Men heller mer fordi jeg kanskje ikke hørte nok på han. Han var jo deprimert og sykemeldt. Det han vet er at jeg liker han iallefall. Jo jeg vet at han har ei datter. Har sett bilder av henne, så det er sant. Vi hadde nesten sex og han var veldig lysten, så jo han har vært tiltrukket. Vi gjorde andre seksuelle ting men ikke sex. Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #35 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han gadd ikke ha sex med deg engang. Denne mannen er ikke intressert i deg. Anonymkode: c62a2...a36 Joda han ville det. Timingen stemte ikke. Vi skulle til å kose, men tlf ringte ironisk nok 3 ganger akkurat da. Som å dra det ut ifra en film... Jeg bare lurer på hvem som egentlig ringte da.. Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #36 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Joda han ville det. Timingen stemte ikke. Vi skulle til å kose, men tlf ringte ironisk nok 3 ganger akkurat da. Som å dra det ut ifra en film... Jeg bare lurer på hvem som egentlig ringte da.. Anonymkode: 83a95...9b3 Skjønner ikke hvorfor du spekulerer så mye i dette. Move on Anonymkode: e8fd7...e79 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #37 Skrevet 27. mai 2022 Skikkelig usunt det du holder på med! stakkars fyr 😅 hvis du har vert like intens på han som du er her inne da skjønner jeg han godt 🙊 Anonymkode: 92fcc...186 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #38 Skrevet 27. mai 2022 Han er åpenbart ikke klar for et forhold. Det at han slettet det, er jo faktisk bare bra for din del. Da blir det enklere for deg å komme over han. Men det er klart at det tar tid, siden du ble forelsket. Jeg har vært der selv, at en jeg datet og trodde jeg hadde god kjemi med, åpenbart ikke følte det samme for meg til syvende og sist. Anonymkode: 4af25...2ec
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #39 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han er åpenbart ikke klar for et forhold. Det at han slettet det, er jo faktisk bare bra for din del. Da blir det enklere for deg å komme over han. Men det er klart at det tar tid, siden du ble forelsket. Jeg har vært der selv, at en jeg datet og trodde jeg hadde god kjemi med, åpenbart ikke følte det samme for meg til syvende og sist. Anonymkode: 4af25...2ec AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skikkelig usunt det du holder på med! stakkars fyr 😅 hvis du har vert like intens på han som du er her inne da skjønner jeg han godt 🙊 Anonymkode: 92fcc...186 Så,så.. Nå vet ikke du hvordan han var på meg i begynnelsen...😄 Kanskje for å få meg hektet på han. Er bare den brå avslutningen som var så rar. Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #40 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 15.09): Ja og han sliter med seg selv. Han sa det ei stund før han slettet meg at jeg var ei super jente, men at han hadde nok med seg selv. Han var sykemeldt, kanskje mistet jobben for alt jeg vet? Så tror ikke det er det at han ikke er interessert, men han var ikke like klar som det jeg var. Han var jo betatt av meg også. Dette er en mann som har vist meg masse, husk på det. Han tok meg med på en tur, en deilig avkobling bare meg og han. Er litt derfor jeg har blitt oppslukt i han (han ga meg jo så mye) og vil vite hvorfor han bare slettet meg. Sånn helt plutselig etter vår intime kos. Håper du forstår helheten og frustrasjonen min. Anonymkode: 83a95...9b3 Nei, hadde han vært interessert så hadde han ikke slettet deg. Jeg har da tatt med folk jeg likte på tur og innså at jeg faktisk ikke likte dem lenger. Shit happens. Du gav han en runk, han innså at han ikke likte deg og bestemte seg for å gå videre. Det må du også gjøre. Anonymkode: 291d4...877 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå