AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Langt, men håper dere leser ♡ Vi hadde en veldig god kjemi. Dette har aldri skjedd meg at jeg noen gang har tenkt, savnet en mann som jeg har kjent så lite.. Det begynte med at han kontaktet meg i november ifjor. Han var da helt nysingel, sårbar etter at han gikk gjennom et brudd etter 4års samboerskap med utroskap fra hennes side. Jeg merket han trengte meg da fordi han savnet henne som han egentlig kjente en bitterhet mot. Dette var samme mnd. Så jeg ga lite tilbake...tenkte at jeg var rebound. Så plutselig etter 3 mnd begynte jeg å interessere meg for han av en rar uforklarlig grunn. Jeg var jo gått gjennom det samme. 3mnd før ble jeg singel etter 12års samboerskap. Vi møttes og han virket så intr. Vi dro fra stedet vi var på å gikk hjem til han. Vi begynte å kline og gan tok meg med innpå rommet for mer. Akkurat da ringte tlf hans kl 20.30. Vi klinte videre men tlf ringte igjen... Det var hans datter på ti år. Etter det fladet det naturlig ut og jeg gikk hjem. Vi skulle møtes igjen. Og han viste all interesse for meg. Jeg ga han massasje siden jeg er utdannet massør, det endte klart opp med en runk og han gjorde noe på meg - ikke sex. Etter denne hendelsen ble han rar og stille. Han merket at han ikke var klar for et forhold sa han.. Han visste ikke selv at han var så langt nede før nå. Han var sykemeldt pga eksen, de skulle giftet seg nå i mai... Han sa i en setting at han var deprimert. Jeg fikk derfor beskjed om at vi måtte bremse. Desverre så klarte jeg ikke dette helt.... Jeg sendte han snap i ny og ne, bare milde gode snap. Før etter en mnd's tid ble slettet på snap av han. Jeg fikk sjokk.. Trodde ikke dette var typisk han. Jeg maste jo aldri. Hva var årsaken? Hvorfor? Har nå ikke hørt noe fra han på 4uker. Men aldri tenkt så mye på en mann i mitt liv, jeg ble jo forelsket. Vanskelig å slippe han. Kan jeg vinne han tilbake tro? Ei gang....? Hvorfor slettet han meg? Han var nokså langt nede ... sa han. Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 ikke for å være frekk men du høres crazy ut, move on Anonymkode: f342c...dec 10 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ikke for å være frekk men du høres crazy ut, move on Anonymkode: f342c...dec Det høres crazy ut.... men jeg fikk en god, rolig energi av han. Har datet endel men aldri følt på denne måten. Spes når han sa han likte meg så godt egentlig, han måtte bare bearbeide ting selv sa han. Føler meg som en idiot. Ga han ikke tid og jeg angrer.. hvis dette i det hele tatt var sant. Han sa i oerioden mellom oss at han satt å gråt og ikke hadde energi til noe. Han mistet for noen år tilbake en søsken.. Jeg følte hans sårbarhet virkelig. Og når han slettet meg plutselig følte jeg at jeg ikke ga han tid. Er så mye jeg skulle sagt til han. Dette er helt merkelig. Alt er min feil .. (Føler jeg) Anonymkode: 83a95...9b3 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ikke for å være frekk men du høres crazy ut, move on Anonymkode: f342c...dec ?? Hvorfor i alle dager. Det er da helt normalt å gå igjennom et tankekjør når man opplever å bli slettet av noen man har hatt noe fint sammen med. Ghosting er helt forferdelig, man går igjennom alle scener i detaljer i hodet sitt.. føler med deg TS. Vet ikke hvorfor han gjorde som han gjorde, men kan være så enkelt som at han sier sannheten når han sier at han merker han ikke er klar for noe nytt. Anonymkode: da41f...ea6 15 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ?? Hvorfor i alle dager. Det er da helt normalt å gå igjennom et tankekjør når man opplever å bli slettet av noen man har hatt noe fint sammen med. Ghosting er helt forferdelig, man går igjennom alle scener i detaljer i hodet sitt.. føler med deg TS. Vet ikke hvorfor han gjorde som han gjorde, men kan være så enkelt som at han sier sannheten når han sier at han merker han ikke er klar for noe nytt. Anonymkode: da41f...ea6 Jeg håper han snakket sant. Det er helt utrolig vondt å bli ditchet på denne måten. Jeg høres kanskje helt idiot ut, men jeg fikk en varm omtanke rundt han. Mye pga at han har mistet sitt yngre søsken for noen år tilbake, men også hans personlighet som ikke trengte å prate i ett. En ektehet. Jeg liker kanskje fort menn i en sårbar situasjon.. dumme meg.. 🙄 ble så lei meg når jeg plutselig så at jeg ikke var hans venn på snap lengre. Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ?? Hvorfor i alle dager. Det er da helt normalt å gå igjennom et tankekjør når man opplever å bli slettet av noen man har hatt noe fint sammen med. Ghosting er helt forferdelig, man går igjennom alle scener i detaljer i hodet sitt.. føler med deg TS. Vet ikke hvorfor han gjorde som han gjorde, men kan være så enkelt som at han sier sannheten når han sier at han merker han ikke er klar for noe nytt. Anonymkode: da41f...ea6 Hun sier at de hadde 2 møter, hun runket han på en av disse møtene. Så fadet han ut med noen sporadiske snaps og slettet henne. Nå sitter ts og savner han vil ha han tilbake?. Virker jo som at denne manne ikke er interessert, så skjønner bare ikke hvorfor du føler en sånn trang etter noen som ikke ønsker deg. Anonymkode: f342c...dec 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 Skjønner du virkelig ikke selv hvorfor han sletta deg? Virkelig ikke? Han sa SPESIFIKT at han ikke var klar for deg. Han er deprimert og har det vanskelig. Selvfølgelig fortsetter du ikke å kontakte ham om og om igjen, uansett hva slags snap'er du har sendt. La ham være i fred og gå videre i livet. Anonymkode: 13e18...0b7 8 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): ?? Hvorfor i alle dager. Det er da helt normalt å gå igjennom et tankekjør når man opplever å bli slettet av noen man har hatt noe fint sammen med. Ghosting er helt forferdelig, man går igjennom alle scener i detaljer i hodet sitt.. føler med deg TS. Vet ikke hvorfor han gjorde som han gjorde, men kan være så enkelt som at han sier sannheten når han sier at han merker han ikke er klar for noe nytt. Anonymkode: da41f...ea6 Faktisk enig her. Mannfolk er som regel ærlige når de sier de ikke er klar for forhold. Det har ihvertfall jeg lært. Å sende meldinger da er håpløst det vil virke mot sin hensikt. Kom deg videre. Ikke ta kontakt, En annen ting med mannfolk, de dukker bestandig opp igjen så at han slettet deg trenger ikke bety så mye. La han få fred og rom og se hva som skjer. Kan være han har møtt ei anna han utforsker. Funket ikke det dukket han nok opp igjen er min erfaring. Anonymkode: a9eef...e72 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Faktisk enig her. Mannfolk er som regel ærlige når de sier de ikke er klar for forhold. Det har ihvertfall jeg lært. Å sende meldinger da er håpløst det vil virke mot sin hensikt. Kom deg videre. Ikke ta kontakt, En annen ting med mannfolk, de dukker bestandig opp igjen så at han slettet deg trenger ikke bety så mye. La han få fred og rom og se hva som skjer. Kan være han har møtt ei anna han utforsker. Funket ikke det dukket han nok opp igjen er min erfaring. Anonymkode: a9eef...e72 Så det at han slettet meg på snap betyr ikke at han ikke legger meg til igjen? Takk for et oppløftende svar. Jeg var forberedt på å ta imot kritikk, det er fordi jeg aldri har opplevd så intens betatthet, helt merkelig. Og siden han også er så mystisk og tilbakeholden gjør bare interessen min enda sterkere. Man liker å jobbe for et forhold, men går det ikke - så går det ikke. Viktig å få me at han var tiltrukket v meg også. Jeg traff han såklart på butikken idag. Tenker ikke mindre på han etter det... 😏 Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Skrevet 26. mai 2022 Han er ikke interessert. Han er såpass lite interessert at han har slettet deg. Såpass lite interessert at han ikke vil at du skal kontakte han. Mer klart svar kan du ikke få. Anonymkode: 291d4...877 3 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #11 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er ikke interessert. Han er såpass lite interessert at han har slettet deg. Såpass lite interessert at han ikke vil at du skal kontakte han. Mer klart svar kan du ikke få. Anonymkode: 291d4...877 Ja og han sliter med seg selv. Han sa det ei stund før han slettet meg at jeg var ei super jente, men at han hadde nok med seg selv. Han var sykemeldt, kanskje mistet jobben for alt jeg vet? Så tror ikke det er det at han ikke er interessert, men han var ikke like klar som det jeg var. Han var jo betatt av meg også. Dette er en mann som har vist meg masse, husk på det. Han tok meg med på en tur, en deilig avkobling bare meg og han. Er litt derfor jeg har blitt oppslukt i han (han ga meg jo så mye) og vil vite hvorfor han bare slettet meg. Sånn helt plutselig etter vår intime kos. Håper du forstår helheten og frustrasjonen min. Anonymkode: 83a95...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #12 Skrevet 26. mai 2022 Men sånn helt seriøst. Tror dere han snakket sant? I den perioden vi traff hverandre virket han sliten. Er jo bare 7mnd siden han gikk gjennom et brudd - et hardt brudd med rettsak i bildet. Så jeg lurer på om det er pga av meg eller ikke? Hva om han faktisk liker meg? Anonymkode: 83a95...9b3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #13 Skrevet 26. mai 2022 Mener å ha lest om dette i en annen tråd, om at datteren ringte og så ble det ikke noe sex. Anonymkode: 2dc47...bcb 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #14 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mener å ha lest om dette i en annen tråd, om at datteren ringte og så ble det ikke noe sex. Anonymkode: 2dc47...bcb Ja ts har opprettet sikkert 8 tråder om denne fyren. Seriøst ts nå MÅ du går videre, han er IKKE interessert og det du driver med er så usunt. Anonymkode: b2a36...e59 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #15 Skrevet 26. mai 2022 Han varslet at han ikke var klar for noe nytt, og en bra mann som var ærlig om det. Du pushet og pushet, og til slutt så måtte han ta grep siden du tydeligvis ikke tok han på alvor. Dermed ble du slettet og blokkert. En lærdom som forteller deg at en skal unngå de nysingle og nyseparerte. Dd er ikke klar for noe nytt , men er gjerne uthungret på sex og kroppskontakt Anonymkode: cb9ef...919
tasmus82 Skrevet 26. mai 2022 #16 Skrevet 26. mai 2022 Hva er alder på dere her i tråden egentlig? Får nesten vondt av å lese hvor spydige folk er på dette forumet til tider. Noe av det som kommer med depresjon er jo gjerne at man ikke får lyst til å være sammen med andre mennesker sånn at man isolerer seg. Så har du jo dette med utroskap og begynne å åpne seg for noen andre igjen så tidlig. Dette kan jo være årsaker til at han trekker seg unna, sammen med mye annet. Skjønner at det er vondt men det beste er vel sikkert å holde avstand for å se om han dukker opp igjen. Hvis det er av personlige grunner at han trakk seg vekk så vil han sikkert dukke opp igjen senere. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #17 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): ikke for å være frekk men du høres crazy ut, move on Anonymkode: f342c...dec How RUDE!! Anonymkode: 026a0...3fe 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #18 Skrevet 26. mai 2022 Du kjenner han ikke. En klassisk tøm og røm?? For alt du vet er han i et forhold fortsatt, ikke sikkert du vet sannheten. Anonymkode: e8fd7...e79
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #19 Skrevet 26. mai 2022 Jeg må også legge ved det er flere røde flagg her. Han har delt veldig mye med deg eksen var utro, mistet søken, bryllup som ble avvist. Dette er IKKE normalt å dele så kjapt i en relasjon noe som sier meg at du har blitt manipulert. Du ser nå på han som et "offer" og har lettere for å finne deg i alt mulig tull. har han slettet deg er dette det største signalet på at du har blitt discarded. Han er virkelig ikke interessert, og var det nok aldri. Han synes nok det var fint å ha noen å støtte seg på. Gå videre, dette var ingenting av verdi. Anonymkode: e8fd7...e79 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #20 Skrevet 26. mai 2022 Kontrollspørsmål: hvordan vet du det var dattera som ringte, ikke kjæresten? Jeg får følelsen av at dette er en utro mann. Anonymkode: e8fd7...e79 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå