Gå til innhold

glattetang


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har en glattetang so er kjøpt på expert. Syns ikke håret blir superlatt av den og etter litt svette eller fuktiget er håret like frynsete og med fall som før jeg glattet det. Så at de hadde en glattetang på Claes Olson (driter i skrivemåten...) til 98 kr. Hva er forskjellen på dyre og billige glattetenger? er den til 98 like bra som en til 800-900 kr?? Er det bare tangen som gir resultat eller er hårproduktene like viktige.

MIn måte: Jeg vasker håret med volumshampoo, tørker med håndkle og tar i skum og antifrizz (ikke merket, men middelet) Føner håret og bruker glattetanga. Men er ikke fornøyd....

Skal tanga være kjempevarm...?

Håper på svar..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk råd fra frisøren min at glattetangen måtte være 180-200 grader for å gjøre håret helt glatt. De billige er ofte ikke så varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra Elkjøp nå, den kostet 500 kroner, og jeg er ikke så fornøyd med den.

Det finnes forskjellige typer rettetanger, jeg synes de beste er de keramiske man kjøper hos en frisør. De som er ganske brede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte min på Adam&eva, den kostet 800! Er kjempe fornøyd! Den går opp til 220grader!

Endret av baby-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt glattetang hos frisøren. Har aldri vært borti noen som har vært fornøyd med de billigere typene du kjøper i butikker som Elkjøp og Ekspert.... Sjekk også at rettetangen har keramiske plater! Disse sliter ikke så mye på håret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Jeg har en jeg kjøpte på elkjøp til rundt 4-500 tenker jeg. Den er helt grei, men ikke så bra som når en frisør gjorde det på meg. (Glatte/beskyttelsesproduktet er det samme)

Jeg ønsker meg en sånn smal keramisk sak som også funker på vått hår, men ser for meg at de sikkert er svinedyre... :forvirret:

Jeg tror nok at det lønner seg å kjøpe hos frisør i dette tilfellet, ja, selv om jeg gjeeerne velger billigste løsning når jeg skal kjøpe meg noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt billig og dyr glattetang. De kan ikke sammenlignes!

Når søsteren er på besøk låner hun den dyre (den billige tror jeg at jeg har kasta...) og hun er like positivt overraska hver gang, over hvor utrolig mye bedre min er enn hennes billige variant. Det har absolutt noe med temperaturen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Jeg ønsker meg en sånn smal keramisk sak som også funker på vått hår, men ser for meg at de sikkert er svinedyre... :forvirret:

En fra Remington (wet2straight eller noe sånt) koster 598 på Clas Ohlson, og den funker veldig bra, selv om jeg har ganske mye krøller :) Kjøpte den nettopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg merkar stor forskjell på billige og dyrare. Den eg brukar mest er ei frå ein frisørsalong til litt under 1000 kroner, med keramiske flater. Får heilt glatt hår av den og det heldt leeeeeenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...