Gå til innhold

Hadde du datet en mann på KG

Hadde du datet en mann på KG?  

35 stemmer

1. 1. Ja, hadde du det?

• Nei, mennesker med penis som skriver her er ikke menn.
      10
    • Ja, menn som søker svar på KG er sexy.
      6
    • Kunne ikke brydd meg mindre.
      14
    • annet (spesifiser gjerne)
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet
DundreMilfin skrev (8 minutter siden):

men har da absolutt vært borti noen både liggbare og interessante menn her. Sånn er det vel i det virkelige liv og? 

Vil tro man kan møte «hele spekteret» av mennesker her inne 😊

En av tingene som gjør forumet her litt artig syntes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sicario skrev (3 minutter siden):

Vil tro man kan møte «hele spekteret» av mennesker her inne 😊

En av tingene som gjør forumet her litt artig syntes jeg.

Noen har nok absolutt likt å fremstå som ekstremt liggbare og på ingen måte vært det 😅 Også en observasjon jeg har gjort :P 

Pikenes Jens som synes alle damene er schtøgge og tjukke er som regel en litt smått uattraktiv kjedelig type. Verdt å huske på i alle shametrådene 😂

Gjest AprilRyan
Skrevet

Man kan helt sikkert finne noen her inne siden det er jo oppegående menn her også. Jeg tror det da ville vært mer sannsynlig å finne noen tilfeldig og ikke sånne som er her helt tydelig for å sjekke opp hvem som helst ser det omtrent ut til.

Men jeg har ingen forhåpninger om det siden jeg ikke er her for å sjekke og hadde nok neppe sendt melding til noen uansett.

Skrevet
DundreMilfin skrev (8 minutter siden):

Noen har nok absolutt likt å fremstå som ekstremt liggbare og på ingen måte vært det 😅 Også en observasjon jeg har gjort :P 

Pikenes Jens som synes alle damene er schtøgge og tjukke er som regel en litt smått uattraktiv kjedelig type. Verdt å huske på i alle shametrådene 😂

Sånn er det jo litt med anonyme fora. Mange fremstår kjapt som noe de kanskje ikke helt matcher i «virkeligheten». Men å fremstå som ekstremt liggbar vil jo bare bli litt komisk den dagen man faktisk kanskje skal møte personen ansikt til ansikt😅.

Angående shametråder, det er kanskje ikke blant de mest aktive der selve drømmeprinsen finnes 😆

Skrevet

Nei. Med tanke på antall penistråder, kverulanter og de som sutrer over å "ikke få fitte" tenker jeg det hadde blitt som å spille russisk rulett. 

• Liker 2
Skrevet

Folk får mene hva de vil, men jeg tror de aller fleste ville datet noen herfra om de fant "den rette" :) Og ja, jeg tror det er mange her av begge kjønn som er "normale"++.

Det er klart, om man er her for å diskutere politikk og denslags finner man kanskje ikke den rette i telletråder, men det er nok mange veldig forskjellige mennesker her. Det hadde aldri falt meg inn å utelukke noen som partner fordi de liker å diskutere med ukjente på et forum, jeg gjør jo det selv. Det er kanskje ikke veldig mange som ville vært aktuelle, men helt sikkert noen...

Skrevet
MissIndependent45 skrev (12 minutter siden):

Nei. Med tanke på antall penistråder, kverulanter og de som sutrer over å "ikke få fitte" tenker jeg det hadde blitt som å spille russisk rulett. 

Dating er uansett "russisk rullett". Mange av de er sikkert på Tinder også, og ikke alle her lager penistråder eller sutrer over å ikke "få" :)

Det er sutrete damer her også, men det betyr jo ikke at alle er det...

Skrevet
likestilling skrev (Akkurat nå):

Dating er uansett "russisk rullett". Mange av de er sikkert på Tinder også, og ikke alle her lager penistråder eller sutrer over å ikke "få" :)

Det er sutrete damer her også, men det betyr jo ikke at alle er det...

Det er jo der russisk rulett kommer inn.... De fleste skriver anonymt, derav jeg ville aldri visst hva jeg ville møte. Så, nei, uaktuelt. 

Skrevet
MissIndependent45 skrev (Akkurat nå):

Det er jo der russisk rulett kommer inn.... De fleste skriver anonymt, derav jeg ville aldri visst hva jeg ville møte. Så, nei, uaktuelt. 

Jaja, for all del, det er opp til hver enkelt. Problemet med logikken er der det implisitt påstås at dating andre steder ikke er russisk rulett.

Man vet jo omtrent ingenting om man møter en eller annen fra Tinder som har delt noen bilder fra fjelltopper. Hvordan er det bedre? Her kan man i alle fall se hva vedkommende har skrevet med sitt brukernavn...

Skrevet
likestilling skrev (57 minutter siden):

Jaja, for all del, det er opp til hver enkelt. Problemet med logikken er der det implisitt påstås at dating andre steder ikke er russisk rulett.

Man vet jo omtrent ingenting om man møter en eller annen fra Tinder som har delt noen bilder fra fjelltopper. Hvordan er det bedre? Her kan man i alle fall se hva vedkommende har skrevet med sitt brukernavn...

Det er faktisk ikke ALLE som kun dater online....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...