Gå til innhold

Hadde du datet en mann på KG

Hadde du datet en mann på KG?  

35 stemmer

1. 1. Ja, hadde du det?

• Nei, mennesker med penis som skriver her er ikke menn.
      10
    • Ja, menn som søker svar på KG er sexy.
      6
    • Kunne ikke brydd meg mindre.
      14
    • annet (spesifiser gjerne)
      5

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av flere negative reaksjoner fra kvinner på menn som skriver på KG kommer her en liten undersøkelse.

Anonymkode: aea86...fe6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dater ikke små gutter med 14 cm penis 🙄

Anonymkode: 56611...83c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er ikke så glad i virkeligheten og fakta, derfor blir det fort bråk når mennene brauter seg fram. Hun føler jo at tallene ikke stemmer og at hun er ikke sånn så da kan det ikke være sant!

Tror ikke det at en mann henger på KG gjør henne klam i hakket for å si det vulgært, tvert i mot 😅

Anonymkode: b9666...a65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er et par stykker her jeg kunne tenkt meg å bli kjent med, men tror de er opptatt. 

Anonymkode: 9a9b6...66b

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fått gode venner på KG og ser ingen grunn til at det ikke hadde vært mulig å møte en mann her også - det har vært flere både intelligente og morsomme eksemplarer av arten her opp gjennom årene. En del av de mennene som vanker her ville jeg ikke tatt i med ildtang i noen sammenheng, men det henger jo sammen med de meningene og verdiene de gir uttrykk for, ikke fordi de er her. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er et par stykker her jeg kunne tenkt meg å bli kjent med, men tror de er opptatt. 

Er jo ikke værre en å sende en melding til dem da 😊

Er dem opptatt, så har du jo i hvert fall forsøkt 👌🏼

• Liker 1
Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Jeg har fått gode venner på KG og ser ingen grunn til at det ikke hadde vært mulig å møte en mann her også - det har vært flere både intelligente og morsomme eksemplarer av arten her opp gjennom årene. En del av de mennene som vanker her ville jeg ikke tatt i med ildtang i noen sammenheng, men det henger jo sammen med de meningene og verdiene de gir uttrykk for, ikke fordi de er her. 

Tipper også en del meninger det gis uttrykk for her noen ganger er sterkt overdrevet, utelukkende for å skape reaksjoner. Merkelig hvordan noen får et kick av sånt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, dater ikke små gutter med 14 cm penis 🙄

Anonymkode: 56611...83c

Det går helt fint, jeg dater heller ikke negative kvinner, så da har du én mindre bekymring. 😆

Anonymkode: ca7ff...c47

• Liker 2
Skrevet
sicario skrev (15 minutter siden):

Tipper også en del meninger det gis uttrykk for her noen ganger er sterkt overdrevet, utelukkende for å skape reaksjoner. Merkelig hvordan noen får et kick av sånt.

Menn som gir uttrykk for uakseptable holdninger de egentlig ikke har bare fordi de får et kick ut av å fremprovosere reaksjoner, er også menn jeg ikke vil ta i med ildtang...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Daria said:

Menn som gir uttrykk for uakseptable holdninger de egentlig ikke har bare fordi de får et kick ut av å fremprovosere reaksjoner, er også menn jeg ikke vil ta i med ildtang...

Det er naturligvis helt greit også, så lenge man innser at dette ikke gjelder alle menn. Dessverre så er ikke det alltid tilfellet på KG.

Anonymkode: ca7ff...c47

• Liker 1
Gjest Geitis
Skrevet

Har inntrykk av at det finnes mange flotte mennesker her inne, alle kan jo ikke være troll heller😅 

Hadde jeg skullet datet igjen så tror jeg heller jeg hadde møtt noen på kg enn Tinder om jeg skal si min ærlige mening. 

AnonymBruker
Skrevet
Geitis skrev (1 minutt siden):

Har inntrykk av at det finnes mange flotte mennesker her inne, alle kan jo ikke være troll heller😅 

Hadde jeg skullet datet igjen så tror jeg heller jeg hadde møtt noen på kg enn Tinder om jeg skal si min ærlige mening. 

Vær forsiktig sier jeg bare…

Anonymkode: 2a4d5...bd4

Skrevet

Ja, men han er faen meg gift. 

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (28 minutter siden):

Er jo ikke værre en å sende en melding til dem da 😊

Er dem opptatt, så har du jo i hvert fall forsøkt 👌🏼

Haha, du er en av dem :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Geitis
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vær forsiktig sier jeg bare…

Anonymkode: 2a4d5...bd4

Ja, nå skal jeg ikke noen av delene så jeg tror det skal gå greit for min del. Tror du folkene på kg er skumlere enn resten av befolkningen sånn generelt da siden du sier man må være forsiktig? 

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at dating på KG ville blitt noe komplisert. Må alt foregå her?, Hva om det blir sex, skal vi liksom måtte opprette en engen tråd hvor det livestreames? Nei takk

Anonymkode: 939f1...6e0

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser for meg at dating på KG ville blitt noe komplisert. Må alt foregå her?, Hva om det blir sex, skal vi liksom måtte opprette en engen tråd hvor det livestreames? Nei takk

Anonymkode: 939f1...6e0

Ikke ta det så bokstavlig. Spørsmålet er kun ment å belyse hvorvidt man synes menn som henger på KG er attraktive eller ikke.

Anonymkode: aea86...fe6

AnonymBruker
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (21 minutter siden):

Ja, men han er faen meg gift. 

Flere gifte menn som har hatt forhold her inne ;)

Anonymkode: d8997...915

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Haha, du er en av dem :) 

haha såpass. Det var skikkelig random 😀.

Jeg tenker at et greit utgangspunkt å ha, er at alle setter pris på positiv kontakt. Enten om det er en melding på KG, eller personlig fra en man møter på butikken, på trikken, på lokale puben eller hvor som helst 😊. Jeg syntes i hvert fall det utelukkende er positivt om noen tar kontakt fordi de enten er nysgjerrige, tiltrukket, interessert eller bare vil bli kjent uansett grunn 👌🏼

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...