Gå til innhold

Hadde du datet en mann på KG

Hadde du datet en mann på KG?  

35 stemmer

1. 1. Ja, hadde du det?

• Nei, mennesker med penis som skriver her er ikke menn.
      10
    • Ja, menn som søker svar på KG er sexy.
      6
    • Kunne ikke brydd meg mindre.
      14
    • annet (spesifiser gjerne)
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (34 minutter siden):

Menn som gir uttrykk for uakseptable holdninger de egentlig ikke har bare fordi de får et kick ut av å fremprovosere reaksjoner, er også menn jeg ikke vil ta i med ildtang...

Haha absolutt. Mente ikke at det talte i noen sin fordel.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant kjæresten min her inne, så det er jo mulig 🤷

Anonymkode: 70d12...7b3

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr som visstnok var veldig populær her inne men han var ingenting å spare på 

Anonymkode: e9d89...9d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Datet en fyr som visstnok var veldig populær her inne men han var ingenting å spare på 

Hvorfor? 

Anonymkode: d8997...915

Skrevet (endret)

Jeg har møtt to andre menn og de var oppegående, men så tviler jeg på at det er de som skriker som anonym i diverse tråder. Det er lenge siden jeg møtte noen her, men jeg har møtt et titalls jenter og kvinner. Oppegående de og. Stort sett rolige folk da.

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke ta det så bokstavlig. Spørsmålet er kun ment å belyse hvorvidt man synes menn som henger på KG er attraktive eller ikke.

Anonymkode: aea86...fe6

Jammen det er jo gøy å leke seg litt med språk! I tillegg er det gøy å peke litt nese til de som skriver noe annet enn det de mener og kanskje man bedriver litt humoristisk folkeopplysning samtidig. :yvonne:

Anonymkode: 939f1...6e0

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke akkurat at drømmemannen er her inne nei 😅 i såfall så gjemmer han seg veldig godt. 

Anonymkode: 1f76b...7a8

AnonymBruker
Skrevet

Hadde menn vært her inne for å forstå kvinner bedre, og sånt så hadde det vørt annerledes, men det virker som de kun er her for å klage, forteller oss at menn er undertrykt, og å få bekrefta at egen penis er bra nok. 

Skrevet

Jeg får bare drapstrusler og creepy meldinger i innboksen min, så jeg står enkelt over menn som henger her innpå 😊

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hadde menn vært her inne for å forstå kvinner bedre, og sånt så hadde det vørt annerledes, men det virker som de kun er her for å klage, forteller oss at menn er undertrykt, og å få bekrefta at egen penis er bra nok. 

Det er da en del oppegående menn her også 😊 Men de drukner kanskje litt i penistrådene 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ava+, skrev (32 minutter siden):

Jeg får bare drapstrusler og creepy meldinger i innboksen min, så jeg står enkelt over menn som henger her innpå 😊

Såpass! 
Skjønner meg altså ikke på mannfolk som holder på sånn. Hører aldri om kvinner som oppfører seg sånn. Merkelig og trist «mannsfenomen». Skjønner godt at du blir skeptisk😕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor? 

Anonymkode: d8997...915

Stusselige personlighetstrekk 

Skrevet
FrøkenFri skrev (6 minutter siden):

Det er da en del oppegående menn her også 😊 Men de drukner kanskje litt i penistrådene 😅

De der penistrådene har jo fullstendig «tatt av» 😱. Tenker nok at det er ytterst få, en kanskje to stykker som spammer ned forumene med de idiotiske penistrådene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Datet nei, venn ja.

Anonymkode: 0843d...ea3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Datet nei, venn ja.

Hvorfor ikke datet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor ikke datet?

Jeg er gift. 

Skrevet
Geitis skrev (2 timer siden):

Har inntrykk av at det finnes mange flotte mennesker her inne, alle kan jo ikke være troll heller😅 

Hadde jeg skullet datet igjen så tror jeg heller jeg hadde møtt noen på kg enn Tinder om jeg skal si min ærlige mening. 

Helt enig! 

• Liker 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Hadde ikke møtt noen fra Internett uansett.

Skrevet

Har faktisk møtt menn herfra 😅

Ikke for å date altså. Han ene tror jeg traff kjæresten sin her inne muligens - ikke helt sikker. 

Har møtt damer og. 

Men tja, nå er ikke jeg på utkikk - men om jeg var singel: hvorfor ikke 🤷‍♀️ Flesteparten går under nei, men har da absolutt vært borti noen både liggbare og interessante menn her. Sånn er det vel i det virkelige liv og? 

Skrevet

Hvorfor ikke 🤷🏼‍♀️
Men det skal jo mye til for å finne noen her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...