Veslejenta Skrevet 10. februar 2006 #81 Skrevet 10. februar 2006 Har dere spørsmål om moderering i tråder, så still spørsmålet på ris og ros, med link til tråden det gjelder. Så slipper vi å avspore tråder. Veslejenta - moderator
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #83 Skrevet 10. februar 2006 beste komplimentet jeg har fått: en lærer jeg hadde en gang sa til meg: jeg ser på alle mennesker som blomster. de springer fort ut, blomstrer en kort periode og visner. du er den første "blomsten" jeg har sett som bruker lang tid på å springe ut. derfor blomstrer du lenger en alle andre,og bevarer skjønnheten din på en måte slik at den aldri falmer. du er den mest spesielle og unikepersonen jeg har møtt. øynene dine er som en oase av hemmeligheter,og varmen som utstråles fra dem får hjertet mitt til å gråte!
Annie Skrevet 10. februar 2006 #85 Skrevet 10. februar 2006 Det var et flott komliment da, bare reagerte på hvem det kom fra.
Gjest !BettyBoob! Skrevet 11. februar 2006 #86 Skrevet 11. februar 2006 Beste jeg har fått er fra min X: "Jeg ville ikke byttet ut deg med noen som helst kjendis, eller en annen jente. Du er den peneste, den godeste og den vakreste jeg har møtt. Dette fikk jeg i fra nevøen min på 8 år, da jeg lurte på hvorfor han satt og stirret sånn på meg "du er like pen som sjærsten til bræd pytt du" Får jo også mange komplimenter for brystene mine. Selv så skulle jeg ønske de var litt mindre, men jeg er nå født sånn da. Så jeg får heller ta komplimentene til meg i stedet for å klage over at folk liker dem.
~MALIN~ Skrevet 12. februar 2006 #88 Skrevet 12. februar 2006 Dette sa 5-åringen til meg for noen dager siden da jeg sto på soverommet og skiftet, og han så meg i Eva's drakt: "Mamma: Jeg syn's hele kroppen din er nydelig og fin jeg!" Han er nå søt den gutten! Og sånn som det regner med komplimenter fra den kanten til alle og enhver kan jeg bekrefte at hans fremtidige kjæreste kommer til å bli en meget fornøyd frøken !!!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #89 Skrevet 13. februar 2006 Av nevøen min: "Du kunne vært søsteren til Legolas, tante!" Smelt :rosasmil:
Annie Skrevet 13. februar 2006 #90 Skrevet 13. februar 2006 "Jeg er så uendelig glad i deg mamma!" Datteren min som sa det i morges før hun skulle på skolen.
Nicky B Skrevet 13. februar 2006 #91 Skrevet 13. februar 2006 Min ektemann (vi var ikke gift da han sa det) var bedt ut på byen med en tidligere kollega. Midt i barberinga stikker han hodet ut fra badet og sier: Jeg er nok litt tøffel. Hvorfor det, spør jeg. "Fordi jeg trives best her hjemme med deg". Det morsomste komplimentet må være ett jeg fikk på byen i når jeg bodde i England: "Nice pair of legs, what time do they open?" Da fikk jeg latterkrampe og fyren ble litt satt ut..(leggene åpnet seg aldri, hvis noen lurte)
Nicky B Skrevet 13. februar 2006 #92 Skrevet 13. februar 2006 beste komplimentet jeg har fått: en lærer jeg hadde en gang sa til meg: jeg ser på alle mennesker som blomster. de springer fort ut, blomstrer en kort periode og visner. du er den første "blomsten" jeg har sett som bruker lang tid på å springe ut. derfor blomstrer du lenger en alle andre,og bevarer skjønnheten din på en måte slik at den aldri falmer. du er den mest spesielle og unikepersonen jeg har møtt. øynene dine er som en oase av hemmeligheter,og varmen som utstråles fra dem får hjertet mitt til å gråte! ← Var ikke dette komplimentet som Zoe i serien "once and again" fikk av læreren sin? Han hadde skrevet det på innsiden av boka som hun skulle låne og det var fra en eller annen poet... Hvis ikke, så ligner det veldig!
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #93 Skrevet 13. februar 2006 Gutten min stirret meg dypt inn i øynene natt til lørdag og sa: "Jeg elsker deg".
Gjest Gjesteline Skrevet 20. april 2006 #94 Skrevet 20. april 2006 Dyttdytt!! Viktig å holde positive tråder i live...
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #95 Skrevet 20. april 2006 "det lyser jo av øynene dine jo!" sa en venn av meg når jeg møtte han på byen:-)det var rett fra levra lixom:-) og så sa x-svigermor: "d e d likeste kvinnfolket han har hatt med sæ heim nån gang" om meg:-)sier mere om han enn om meg egentli.hihi! oooo, venninna mi sa: "vi har det bestandig morsomt jeg og du, til og med når vi ikke sier noe" hihi!trudde ikke det gikk an jeg...
Gjest gjesten79 Skrevet 22. april 2006 #96 Skrevet 22. april 2006 "du er for pen til å røyke du!" hihi!da ble jeg stum da.....
Knurr Skrevet 22. april 2006 #98 Skrevet 22. april 2006 Fra bestisen sist vi var ute: Du er så flott at jeg nesten blir hetero.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #99 Skrevet 22. april 2006 Du er så trang og god- etterfulgt av et nuss.
Gjest Jalileh Skrevet 22. april 2006 #100 Skrevet 22. april 2006 Jeg og en venninne på vei hjem fra en spinningtime. "Du ser alltid så pen og fresh ut du Jalileh, til og med etter trening". Snilt sagt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå