AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #321 Skrevet 20. november 2010 '' du har bare den beste rumpa på hele jord, jeg lover deg; dette er rumpa ALLE gutter liker, perfekt størrelse og du har rumpa som passer inn i de jeansene de brukte før (high waist)'' akkurat det siste vet jeg ikke om jeg skal ta som kompliment:fnise: Når jeg tenker meg om får jeg faktisk utrolig mye komplimenter av han de pøser på og det er kjempe hyggelig. Det er likevel ikke på den falske måten:) Han har også sagt : '' jeg skjønner ikke hvordan du kan være såå sexy og såå søt samtidig, dette er umulig.'' rødmer nesten av å tenke på det jeg :rødme: jeg har en veldig søt kjæreste..
Diezel Skrevet 20. november 2010 #322 Skrevet 20. november 2010 Fra sjefen min per epost: "Takk for at du gjør en fantastisk jobb, dette prosjektet hadde ikke gått gjennom hvis ikke du hadde hadde vært med!!" Fra kompisene til forloveden min: "Alle vi andre vet at det er xxx (forloveden) som har skutt gullfuglen i deg - heldigvis vet han det og!" Den varmet godt! Fra lillesøster: "Takk for at du er verdens beste storesøster - jeg er så glad i deg!" fiine lillesøsteren min!! Fra mamma: "Vet du Diezel, jeg er så stolt av deg at jeg vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene en så flink datter" Ååh da ble jeg glad! Og fra min elskede: "Du gjør alle dagene mine så fantastiske, jeg gleder meg til hver eneste dag med deg, jeg elsker deg til universets ende og tilbake igjen.. " :rødme: 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #323 Skrevet 20. november 2010 Jeg blir alltid så glad når jeg finner hyggelige og positive tråder på KG, så nå skal jeg jaggu starte en selv! Så mitt spørsmål er: hva er det beste komplimentet du noen gang har fått? Jeg trodde mitt var et jeg fikk i jobbsammenheng for en del år siden - og som jeg aldri har glemt. Jeg jobbet ekstra i helgene som servitør, og en lørdag var det tjukkfullt med folk, en eller annen anledning. Vi var en haug med servitører på jobb, og løp beina av oss - jeg storkoste meg! Da skiftet mitt var over, kom skiftleder bort til meg (forøvrig en jente som er mange år yngre enn meg) og sa: 'Apple, jeg må bare få si dette her, det er en absolutt fryd å jobbe sammen med deg!' Gjett om jeg var stolt... Men nå har jeg møtt en mann som jeg er stormforelsket i, og har fått et nytt beste kompliment (selv om det går på litt annet enn jobbb... ). Så her kommer mitt nye beste kompliment, som nettopp tikket inn på sms. Han er forresten engelsktalende, så jeg tar det på originalen: I like the way you smile and your face lights up, the way your eyes shine, your beautiful personality that makes me laugh, the way you walk with them lovely legs and ass, and as for that slim, slender silky body... Wohoo! <span style='font-size:6pt;line-height:100%'>Og vi har ikke engang hatt sex ennå...</span> må innrømme komplimentene ble mindre imponerende når jeg leste siste setning Det er utrolig hva en mann kan dra ut av skuffen for å lande dealen. Det der er ikke komplimenter, det er "linjer"... 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #324 Skrevet 20. november 2010 Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit og sammenligner alltid meg selv med andre jenter for så å tenke at jeg ikke er like tynn, like pen osv. En gang da jeg var 18 år fikk jeg uventet besøk av en fyr jeg var litt småforelska i. Det var også alle andre jenter - han var bare helt utrolig og gikk kun etter de peneste jentene. Jeg hadde akkurat kommet ut av dusjen med håret i en hestehale, hadde ikke sminket meg, kastet på meg joggedressen og ruslet ut i stua. Da kom han rett bort til meg, kysset meg og sa "Du er så utrolig nydelig!" Det betydde masse masse for meg og er det fineste komplimentet jeg har fått 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #325 Skrevet 20. november 2010 "If I looked like you I would shag so much"
Mallavallavine Skrevet 16. mars 2011 #326 Skrevet 16. mars 2011 Kjæresten gir meg komplimenter hele tiden, og han gir så mange fantastiske, dype og ekte... jeg er heldig jeg. Det beste komplimentet jeg har fått? Vanskelig å svare når det er så mange bra... men, jeg kan jo trekke frem det han ga meg da vi fortsatt bare var venner, siden det betydde så mye akkurat der og da "Du er definisjonen på søt!"
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2011 #327 Skrevet 16. mars 2011 Vanskelig å plukke ut, men har to nylige som var koselig å høre: Mamma etter en slitsom og lei dag: "Nå var det godt du kom med den smittende latteren og humøret ditt" Kollega etter vanskelige arbeidsforhold: "Hadde det ikke vært for deg så vet jeg ikke om jeg hadde orket å dratt på jobb om dagen" Venninne: "Jeg vet ikke om en sjel som er så perfekt som deg"
pelle Skrevet 16. mars 2011 #328 Skrevet 16. mars 2011 Usikker på hva som er det beste komplementet jeg noensinne har fått, men dagens beste fikk jeg da jeg besøkte min venn Ø. Det var ikke så mye det som ble sagt, men heller kroppspråket hans når jeg hvisket at jeg var såååå tent. Hehe, ubetalelig!
Nessy Skrevet 17. mars 2011 #329 Skrevet 17. mars 2011 Har alltid hatt komplekser/usikkerheter angående utseende mitt siden jeg fikk høre fra jeg var 5 år til ganske nylig at jeg er stygg/bleik så da jeg fikk høre av ei jente at jeg hadde helt nydelige øyne ble jeg litt glad (hun sa det faktisk flere ganger) er ikke før i ettertid at jeg forstod at hun faktisk (trolig) mente det og ikke bare prøvde å være snill. Mente ikke å legge demper på tråden hvis jeg gjorde det
Gjest Vanessa Skrevet 16. mai 2011 #330 Skrevet 16. mai 2011 Jeg tror det det mest spontane komplimentet jeg har fått er da en helt fremmed stoppet bak meg, la hendene på skuldrene mine og sa "mmmm, du dufter utrolig godt!" Eller er det vel ingenting som slår "de er den beste mammaen noen kunne ha" - noe jeg heldigvis hører både titt og ofte! Hehe den va bra! Hvilken parfymme brukte du da?
Gjest Lykkeliky Skrevet 16. mai 2011 #331 Skrevet 16. mai 2011 Det fineste komlimentet fikk jeg vel av en vilt fremmed sånn ut av det blå: "Du er utrolig vakker, du ser ut som en sånn porselensdukke." eller av andre gutter "Fy faen så digg du er i senga!!!"
Gjest Thea Skrevet 28. november 2011 #332 Skrevet 28. november 2011 Jeg gjemmer på komplimenter i "kista" mi som jeg tar frem når jeg trenger de: Fra en mentor og kollega da jeg var ung, usikker og nyutdannet: "Du er sinnsykt smart!" Fra kjæresten som har vært gjennom en tøff periode: "Jeg hadde aldri kommet meg gjennom dette uten deg" Fra en kompis til kjæresten min: "Du er så flink å ordne og lage mat og sånn, du. Har du ikke ei søster?!" Fra en annen kompis til kjæresten min, da han betrodde seg til meg om at han savnet noen: "Jeg ønsker å møte ei jente som deg" Fra sjefen min da jeg hadde vært gjennom et større prosjekt og måtte trekke meg fordi jeg ble utbrent. Hadde dårlig samvittighet for alt de hadde satset på meg, men sjefen min sier: "Du er en stjerne for meg uansett, du!" Det varmet veldig i en vanskelig tid.... Fra en venninne som er hetero (og det er jeg også!): "Jeg hadde gifta meg med deg på flekken!" Fra en venn etter at det ble slutt med en eks: "Hadde jeg vært singel, vet jeg hva jeg hadde gjort nå" Fra en kvinnelig deltaker på et kurs jeg var på: "Jeg må bare si det før vi drar, du har et fantastisk vakkert hår" Komplimenter varmer veldig, og håper jeg har gitt komplimenter som andre gjemmer i "kista" si:-)
Rusken Skrevet 28. november 2011 #333 Skrevet 28. november 2011 Jeg blir utrolig smigret av komplimenter som går på min særegenhet Jeg klarer ikke helt å ta til meg komplimenter som at jeg er pen osv, med mindre det er noe spesielt ved meg de sikter til.
Gjest Linda Skrevet 28. november 2011 #334 Skrevet 28. november 2011 Det her ble ikke direkte sagt til meg en gang.. men en gang jeg var på matbutikken gikk det en litt eldre man (tipper 5-6 år eldre enn meg)forbi meg og så veldig på meg, og ble veldig klønete og nesten smilte til meg da jeg så på han. Men det som også skjedde var at han gikk på en benk inne i butikken med en del varer på.. Flaks for han at det ikke var noen varer som falt ned.. Jeg ble litt satt ut den gangen og tok det igrunn som et kompliment
Mrs. Morgan Skrevet 28. november 2011 #335 Skrevet 28. november 2011 Er leenge siden jeg har fått noen komplimenter nå merker jeg ja... Kjæresten har sagt en del fint til meg gjennom åra. "Du er en sexgudinne!" haha.. Han har også sagt at han alltid kommer til å elske meg. Når han sa det den ene gangen, følte jeg meg plutselig så mye tryggere. Av en eller annen grunn. Tryggere på... meg selv, han, oss, osv. Husker ikke andre komplimenter jeg har fått jeg. Er som sagt lenge siden sist.
Montos Skrevet 28. november 2011 #336 Skrevet 28. november 2011 (endret) Av eks etter bruddet: "Jenta som får deg er veldig heldig" Av eks: "Du har så utrolig deilig kropp. Jeg elsker alt ved deg" Av eks: "Du reddet meg. Ungdomstiden min hadde blitt et hælvette uten deg, men i stede ble det veldig mye lykke" Av kollega: "Du er en bra fyr du. Du står på. Jeg liker deg" Av kollega: "Du vet du hva. Jeg tviler ikke på at du får til dette her. Du får til alt. Du er dyktig" Av kjæresten mens vi enda datet og lå i sengen og så på hverandre: "Du.. du har så utrolig pene øyner" Kjæresten: "Herregud hvor sjarmerende er ikke du. Jeg dør litt av og til av deg" Kjæresten: Hun: Vet du hva jeg skulle forandret om jeg fikk forandre noe med deg? Jeg: Nei? Hva da? Hun: Ingenting Av søt kassedame på Rema en gang: "Teit av meg å spørre. Men ser du handler her av og til og du virkelig som en trivelig fyr. Har du kjæreste?" Jeg ble litt pinlig berørt og samtidig veldig glad, men desverre for hun var jeg sammen med min eks den gangen. Mamma: "Jeg har alltid vært kjent for å produsere pene barn og du er en ganske pen sønn" Av klassevenninde: "Du er en av de få guttene jeg vet om som har pene ansiktstrekk" Noen av de jeg kommer på som sitter igjen i meg Endret 28. november 2011 av Montos
fridr Skrevet 29. november 2011 #337 Skrevet 29. november 2011 "Du er min klippe" - sagt av en klassevenninne. Det har INGEN sagt til meg før, og jeg ble veldig kry Hun sa det fordi at jeg hele tiden hadde kontroll på ALT (hun mente også at jeg KUNNE alt) og hjelper henne gjerne. Da følte jeg meg veldig bra. Ellers har kjæresten min sagt veldig, veldig fine ting, men de egner seg ikke her, kanskje
Harmony Skrevet 29. november 2011 #338 Skrevet 29. november 2011 Fra min kjæreste som bor i et annet land: You are stuck in my head, my heart and myself, and I love with you with all I have. I want to marry you one day and get children with you. I love you!
Harmony Skrevet 29. november 2011 #339 Skrevet 29. november 2011 Kommer på et kompliment til som trolig er et av de beste jeg har fått. Jeg er 19 og jeg har ei venninne som er 30 og som har 2 barn. Den venninna mi og mannen hennes fortalte meg en gang at de håper at døtrene deres blir så snille og gode som meg når de kommer i min alder. Det varmet hjertet mitt veldig!
linja Skrevet 29. november 2011 #340 Skrevet 29. november 2011 Av kjæresten når vi hadde vært i bryllupet til hans bror: Du var helt perfekt i kveld og jeg følte meg stolt når jeg fikk vise deg fram til familien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå