Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg husker jeg kom stressende ut av den veldig gule bilen til en venninne og halvlløp inn i butikken da en mann som stod å pratet i telefonen plutselig sier "ey, vent litt, jeg trenger bare noen sekunder på å samle meg etter at det kom en utrolig vakker jente ut av en gul bil her nå".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk et nydelig kompliment tidligere denne kvelden over MSN av min beste venn (og elsker):

"-Jeg var oppe på loftet i dag for å hente ned koffertene mine til turen. Og så så jeg meg rundt der oppe, og vet du hva jeg tenkte?"

"- Nei?"

"- At jeg gleder meg til jeg har et loft som er fylt opp av ting sammen med deg."

MUY sjarmert, ja!

Skrevet

Disse har festet seg i hjertet mit:

Min nåværende kjæreste:

Akkurat nå er du det beste jeg vet om...

En eks:

Det går ikke ann å pynte en rose...

Min sønn (6år):

Jeg hadde kjøpt en ny kjole som jeg prøvde foran speilet. Bare for gøy spurte jeg min sønn om han syns jeg var fin og hadde ikke regnet med svaret jeg fikk, veldig oppriktig og i fullt alvor sier den lille pjokken min:

Mamma, tror du virkelig at noen gutter kan syns at du ikke er fin?....

Da smeltet hjertet mitt og det er det beste komplimentet jeg noen gang har fått....

En venn:

Jeg skulle avsted på en større tilstelning med masse nye mennesker. Jeg var litt nervøs og min venn sa til meg, slapp av,husk,det er umulig å ikke like deg

<3

• Liker 1
Gjest Gjest_mor_*
Skrevet

Min 4 år gamle datter sa: Det lukter Mamma av deg, det er den beste lukten i verden :hoppe:

Skrevet

Jeg har en kompis som jeg alltid diskuterer og kverulerer med. En gang skulle jeg forsvare meg mot noe som han hadde sakt. Han svarer da "Du behøver ikke å forsvare deg på mine vegne, fordi du har alle stjerner i boka som det går ann å få hos meg, det vet du"

Skrevet

Av gutt i barnehagen da jeg jobbet der:

Å, så kjekt at du skal sitte her! Da blir det så mye søtere ved bordet! :)

Av min mann:

Spontant, rett etter at vi ble sammen: Du er den KULESTE jeg vet om!

Også av min mann:

Du er den snilleste jeg vet om, og du gjør meg til et bedre menneske! :yvonne:

Skrevet

I går kveld når jeg sku legge meg var håret bustete etter å ha hatt det oppsatt hele dagen, jeg hadde briller istedenfor linser, null sminke og kom tusslene inn på soverommet med de ekstra kiloene som jeg ikke er no glad i og en sliten bokser, da sa samboeren min: "Så fin du er...". Det var koselig, og da fikk jeg igjen bekreftet at han syns jeg er finest i verden uansett!!! :)

• 9 måneder senere...
Gjest Cynthia
Skrevet

Min favoritt:

"Jeg kommer aldri til å forsvinne. Jeg er der alltid for deg, og det er ingen i verden som digger deg mer enn jeg gjør, over tid" - pappa etter at det ble slutt mellom meg og en eks.

Har verdens snilleste far. :)

Skrevet

På julafta for nokre år sidan pynta eg meg med kjole og sånn, og når eg kom opp i stova står tantegut M med store auge og ser på meg:

"Tante Samantha, er du en prinsesse?!?!"

:rødme: :hjerte: :rødme:

• Liker 1
Skrevet

Liker sånne koselige tråder :)

Fra en eks:

han satt og stirret på meg da vi var på en date, jeg spurte hva han så på, så sa han: "du er så vakker"

Fra min mor, da det nettopp hadde blitt slutt med den forrige eksen min: "vet det er vondt nå, men det går over, og du kommer nok til å møte en som er fantastisk, det klarer du, for du fortjener det aller beste"

Fra en veldig god venn:

"Du er fantastisk. har det aldri så hyggelig som jeg har det med deg"

Fra en god venninne:

"Du er den eneste jeg klarer å være med veldig lenge av gangen"

Men det som sitter dypest inn er noe min morfar sa til meg et par uker før han døde:

"du har gjort meg så stolt og glad", pluss at han virkelig åpnet seg for meg, noe han ikke gjorde så mye til de andre i familien.

Skrevet

Jeg fortalte kjæresten min hvordan vi feirer jul her oppi nord, så forteller jeg om de julestrømpene da som du skal putte godter i.

så utbryter han: kan jeg putte deg i min julestrømpe? :rødme:

også satt vi og snakket om blomster så sier han:

jeg er som en solsikke, en solsikke vil alltid se på solen sin, og min sol er deg.

denne er litt morsom da: hadde det ikke vært for magen din, ville jeg ikke elsket deg. (fint for meg som har så dårlig selvtilitt pga magen)

også en annen: jeg vil alltid være ved din side, selvom vi ikke er sammen fysisk, kan du alltid finne meg inni hjertet ditt (Avstandsforhold)

:yvonne:

Skrevet

Dette kom fra eksen min. Vi hadde vært på hvert vårt vorspiel og skulle møtes på byen etterpå. Da vi kom hjem om natta sa han til meg: "Det var så fantastisk å se deg i kveld og vite at den fineste dama der skulle være med meg hjem."

Skrevet

Å herregud så rørt jeg ble av å lese denne tråden! Det rant jammen et par tårer her :sukk:

Jobber med ungdommer som har veldig mange utfordringer mentalt, og da vikariatet mitt var over og jeg skulle slutte, hadde de alle skrevet noen ord til meg (på tross av store lese- og skrivevansker...!) En hadde skrevet at h*n ikke hadde lyst å fortsette på skolen hvis jeg ikke var der! Store ord fra en skolelei elev! Og jeg fikk heldigvis fast jobb der seinere :)

Og selv sagt glemmer jeg ikke da min kjære sa han elsket meg første gang! Det var helt ubeskrivelig deilig! :hoppe:

Og til slutt: Jeg er absolutt ingen modelltype! Noen kilo for mye og et tryne som ikke trenger sminke til halloween... Men helt spontant og ærlig ment sa typen en gang at jeg er myyye finere enn Lise Karlsnes fra "Briskeby" :rødme:

Skrevet (endret)

Jeg satt i lastebilen mens typen lasta, også kom han og sier til meg;

" Gutta sier at bilen min brenner " i den forstand at jeg var heit/hot.:rødme: Det hørtes helt teit ut, men jeg blei dødsglad, for flere av gutta på jobben som hjalp han hadde prata om hvor jævla digg jeg var og han ene spurte om noen hadde tent på lastebilen ogsånt ogsånt. :D :fnise:

Endret av Evo
Skrevet
Fra en mann:

"Du har et pent sett tenner"

:sjarmor:

Fra en annen mann, ikke så lenge etter:

"Du har så fine avlshofter"

:overrasket:

:ler::ler:

• 2 uker senere...
Gjest Cynthia
Skrevet

For en søt tråd. :)

En fyr jeg holdt på å bli kjent med:

Vi hadde sittet oppe og snakket ca. halve natten, på en fest:

"Jeg vil nødig gå hjem, for jeg vet under 5 prosent av alt jeg vil vite om deg."

Eksen:

"Ingen kan gjøre meg så forbanna som deg, men ingen gjør meg mer lykkelig heller"

En annen eks, min første kjærlighet (Et av de fineste minnene jeg har):

Han har hatt besøk av venner, jeg la meg for en time siden, pga. hodepine. Jeg våkner av at han kommer inn i rommet. Han ser at jeg våkner, og ser meg inn i øynene og sier:

"Jeg elsker deg over alt"

Tror det må være et av de fineste øyeblikkene jeg har opplevd. Det føltes så ekte, ærlig, varmt og nært.

En kamerat:

"98 prosent av alle kvinnfolk kjeder meg, men du... du fascinerer meg."

Mamma (etter at alt hadde gått til helvete på jobb, skole og i privatlivet en periode).

"Du er tøff, du holder ut dette. Jeg og pappa er kjempestolte av deg og synes at du takler alt veldig bra." Situasjonen var for meg, uholdbar og jeg ville bare dø.

Ellers har mange venninner sagt til meg at jeg er en god venn, og jeg får en del komplimenter for utseende og for jobben jeg gjør, men disse komplimentene, samt det jeg postet før i tråden, er ord som virkelig har satt spor. Det er ord som jeg vet er dypt personlige og som betydde mye for de som sa dem.

Gjest fortsatt smilende:)
Skrevet

Vi hadde lagd en deilig, romantisk middag sammen, og hadde satt oss i sofan for å slappe av og se en film. Jeg lå i fanget hans, mens hendene hans koste med magen min....Egentlig hater jeg magen min, med operasjonsarr og strekkmerker...:(

Du er bare herlig, hvisker han meg i øret........og den deilige magen vil jeg fylle! Jeg ble kjemperørt! Er ikke akkurat hverdagskost å få en slik kjærlighetserklæring, at en mann vil ha barn med deg :hjerte: Jeg elsker han!

Skrevet
Vi hadde lagd en deilig, romantisk middag sammen, og hadde satt oss i sofan for å slappe av og se en film. Jeg lå i fanget hans, mens hendene hans koste med magen min....Egentlig hater jeg magen min, med operasjonsarr og strekkmerker...:(

Du er bare herlig, hvisker han meg i øret........og den deilige magen vil jeg fylle! Jeg ble kjemperørt! Er ikke akkurat hverdagskost å få en slik kjærlighetserklæring, at en mann vil ha barn med deg :hjerte: Jeg elsker han!

så utrolig søtt :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...