Gjest Tulletussa Skrevet 23. oktober 2008 #221 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har fått noen sånne random komplimenter av folk jeg ikke kjenner, som f.eks ..to karer jeg gikk forbi på et kjøpesenter i julestria snakker sammen, han ene av de snur seg fælt da jeg går forbi sier høyt: "Wow, det var virkelig en vakker engel!" eller noe i den duren, jeg husker dessverre ikke helt. Men var tydelig at han ønsket at jeg skulle høre det. Ble helt rød i kinna og varm om ørene der jeg ruslet videre... Sto og ventet på bussen en dag i sommer, med ny kjole. Det står en haug andre jenter ved siden av meg (som jeg ikke kjenner). Plutselig svinger det en bil inn på busstoppet og jeg er sikker på at sjåføren i bilen skal sette av gutten i passasjersetet. Vinduet er nedrullet og han lener seg over mot meg, ser meg rett i øynene og sier: "You are so beautiful! I swear, so beautiful. The most beautiful eyes... You must never forget that!" Mens han folder hendene og bukker. Han vinker, kjører igjen, og det går opp for meg at han aldri slapp av gutten ved siden av! Han stoppet bare for meg. Jeg gliser som en tulling og føler meg som verdens peneste en stund etterpå... En langhåret metaldude som kjøpte mat av meg da jeg jobbet i ferskvaren, mumlet noe jeg ikke skjønte med det første. "Hmm?" sier jeg. Så gjentar han det han sa: "Du har så fin blek hud!" Da ble jeg glad, og smilte fra øre til øre. Resten av dagen gikk som en lek. Ellers har min nåværende samboer sendt meg på sms før vi var sammen, at: "Du er en ekte og vakker kvinne." :rødme: Også har han sagt at det vi har sammen skaper en indre ro i kaoset inne i han, og at jeg er et lyspunkt i livet hans, og at han er så glad for at han har meg.
Lamadama Skrevet 23. oktober 2008 #222 Skrevet 23. oktober 2008 "Du gjør meg så lykkelig!" Så enkelt sagt, men synes det sier så mye... det viser at jeg har klart å være den jeg ønsker ovenfor vedkommede
Nigo-san Skrevet 23. oktober 2008 #223 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Tråden er ryddet. Spørsmål omkring moderering kan tas på Ris og Ros. - Nigo (mod) Endret 23. oktober 2008 av Nigo-san
DDuck Skrevet 24. oktober 2008 #224 Skrevet 24. oktober 2008 Det er utrolig at en rekke kvinner i denne tråden oppfører komplimenter som angår utseende/ kropp som noe de setter pris på, selv når det kommer fra andre enn kjæresten. De ser åpenbart ikke at dette er seksuell trakassering og en grov fornærmelse. Kvinner må aldri finne seg i bare å bli sett på som et sex-objekt. Kvinner som opplever slike kommentarer, bør straks irettesette dem som kom med fornærmende uttalelser, evt anmelde vedkommende til politiet. Når det gjelder legen som kommenterte en kvinnes livmor, er dette noe av det groveste jeg har hørt om, og dette bør iallfall ikke gå upåaktet hen, men få alvorlige konsekvenser for legen. Jeg håper dette var ironi altså
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #225 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg håper dette var ironi altså Hvorfor håper du det?? Det var min oppriktige mening, IKKE ironi.
DDuck Skrevet 13. november 2008 #226 Skrevet 13. november 2008 Jeg håper det, for det du skrev virker helt hysterisk
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #227 Skrevet 13. november 2008 Det var en gang jeg kom hjem fra jobbem og skulle tømme vesken min. Der fant jeg en lapp. "Du er vakker, sjarmerende, deilig, sexy og jeg er betatt". Lurer fortsatt på hvem det var fra...
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #228 Skrevet 13. november 2008 Kjæresten min sier mye søtt imellom. Men det jeg husker mest var da han fortalte at han hadde falt for meg før vi ble sammen. Da sa han at han hadde falt så mye for meg at han smakte asfalt. Syntes det var så søtt jeg!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #229 Skrevet 13. november 2008 For ca 3 år siden var jeg i begynnerfasen/ på flørtern med en deilig mann. Han skulle reise bort i halvannen uke og vi skulle snakkes da han kom tilbake. Etter en laaang halvannen uke kom han tilbake og vi avtalte å møtes. Like før så fikk jeg en melding hvor det sto: 'jeg gleder meg så fælt til å se deg. Virker som om jeg ikke har sett deg på minst en måned!'. Jeg ble så glad inni meg og det varma så godt at jeg føler det er kanskje det beste komplimentet jeg har fått. Ihvertfall det som har gitt mest inntrykk...
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 14. november 2008 #230 Skrevet 14. november 2008 Åh så utrolig koselig tråd! Jeg har aldri tenkt over hvor mange komplimenter jeg faktisk har fått, så bare denne tråden er en påminnelse og jeg smiler Av ei venninne: - Det finnes millioner av gode venner der ute, men du er det mest ekte som fins. Ærligheten og omsorgen kan ikke måles med andres. Ditt vennskap er ikke fra denne verden. Av kompisen til lillebror: - Kanskje jeg er forelsket i deg? (han var vel 8 år eller noe da ) Av en random kar i London som jeg og venninna mi støtte på midt på dagen: - Holy..! You just made my day! Marry me ? *nedpåkne* midt i gangfeltet. Vi bare gikk forbi hverandre. Av eksen: (han har kjæreste, vi er bestevenner) - Vi kommer ikke til å ha dette gående lenge, men jeg sverger nå, at dette vil vare i himmelen. (det var så kaotisk "forhold", følelsene var intense, men vi klarte ikke å få det til å funke) - Du vet at jeg ikke klarer å se deg i øya lenge? Jeg føler meg ikke verdig.. Av dørvakta forrige helg. Han står med ryggen til meg, og i det han snur seg, ser ned så roper han ut: - WOW dios mio! Av helt random jente en dag jeg skulle handle: - Unnskyld meg, er det ekte håret ditt? Det ser bare så vakkert ut. Av en kar på dansegulvet som bare gikk forbi meg: - Veeeeent litt, er leppene dine naturlige?? Av en jeg datet som var forelsket i meg, men jeg "lekte": - Du skjønner det ikke, du er for bra for det spillet. Jeg klarer ikke å dele deg med noen. I en verden full av uærlige og skitne mennesker, er du det eneste rene. Var de jeg kom på i farta
MarilynM Skrevet 14. november 2008 #231 Skrevet 14. november 2008 Jeg var i en park i Usa og traff på noen gutter som hadde en slange. Jeg elsker slanger, og heldige meg fikk låne den litt. Etterpå fortalte søstra mi at han som eide slangen hadde snudd seg mot kompisene og sagt: "See! I told you hot girls like snakes!"
Gwendolyn Skrevet 14. november 2008 #232 Skrevet 14. november 2008 (endret) Det beste jeg har fått, som jeg kommer på: "De andre jentene på festen her har pynta seg i fine kjoler, satt opp håret og strigla seg. Mens du kommer rett fra jobb, og er så utrolig mye penere enn de andre her. Det ser ikke ut som at du prøver å være pen og vakker, du bare er det, helt naturlig" På et naschspiel av en fremmed fyr, da jeg var på vei ut døra for å dra hjem. servitørene hadde samlet seg på et naschspiel med noen som hadde vært på byen å kosa seg. den gikk rett inn, hehe. jeg hadde servert i et bryllup i 12 timer, var utslitt og klærne og sminka var preget av dagens og nattens jobb, det komplimentet levde jeg leenge på Endret 14. november 2008 av Gwendolyn
IngvildChristine Skrevet 14. november 2008 #233 Skrevet 14. november 2008 For en koselig tråd:D Jeg jobbet som servitør, og en kveld hadde jeg to menn i 40-års alderen ved ett av mine bord. De satt der en hel kveld, og da de skulle gå tok de meg i hånden begge to og takket for fantastisk service. Jeg svevde på skyer resten av den kvelden, det gjorde jobben såå utrolig mye bedre. Ellers må jeg si at det beste komplimentet noensinne var da sambo fridde til meg, at han vil dele resten av livet sitt med meg- som han kjenner på godt og vondt- det varmet mer enn jeg hadde trodd på forhånd. Et annet, litt mer overfladisk, som jeg kan komme på er da en vilt fremmed mann stoppet meg på jobb og sa jeg var en utrolig vakker kvinne, og om han kunne få lov til å fri til meg:p
Confidence Skrevet 14. november 2008 #234 Skrevet 14. november 2008 "Du er den beste elskeren jeg noen gang har hatt" Blir alltid stolt når jeg hører de ordene
Nabodama Skrevet 14. november 2008 #235 Skrevet 14. november 2008 Et av de aller beste komplementene jeg har fått i mitt liv, fikk jeg i dag. Datteren min på 20 ringte og sa jeg måtte gå inn på mailen min. Der lå det en mail fra henne, en kopi av en bestilling. Hun har rett og slett gitt meg tur til Egypt i julegave, bestilt og betalt, og vi drar sammen dit en uke i januar! Og jeg er så rørt og glad! Tenk, hun vil ha med mamman sin på ferie! Av alle mennesker vil hun ha MEG med! Det varmer helt inn i hjerterota!
:-) anna Skrevet 18. november 2008 #236 Skrevet 18. november 2008 Når det gjelder legen som kommenterte en kvinnes livmor, er dette noe av det groveste jeg har hørt om, og dette bør iallfall ikke gå upåaktet hen, men få alvorlige konsekvenser for legen. Det var gynekologen min da!! Som jeg har gått til gjennom to svangerskap. Hadde han kommentert kjønnsorganet mitt, så hadde det vært noe annet. Men at han kommeterer et indre organ, som livmora faktisk er, har jeg ikke noe problemer med. Hvorfor skulle jeg ta det ille opp? Skulle jeg reagert på samme måte om han sa at eggstokkene mine var veldig godt posisjonert eller at egglederne var fine og åpne? Det var jo fagfeltet hans da!!
Apple- Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #237 Skrevet 11. desember 2008 Jeg vil følge trådens ånd og gratulere deg, Apple-! Du har startet den beste og hyggeligste tråden jeg noen gang har lest på noe forum! Og jeg mener det! Takk for meg. Takker og bukker! Jeg liker å være god og hyggelig men tenk på hvor mange KG-ere som er med på å gjøre denne tråden så fin!
Gjest Betty89 Skrevet 11. desember 2008 #238 Skrevet 11. desember 2008 Dere er klar over at 50% av komplimentene dere har fått, er pga menn som vil nedi buksa på dere? Neida, nå tuller jeg bare! Ha en super kveld :-)
Uansett Skrevet 11. desember 2008 #239 Skrevet 11. desember 2008 "Tunga di er som et sukkertøy!" Det var bare så utrolig søtt akkurat da, satt og frøys uti snøen... Og så var det en som stoppa opp midt under akten, sa "SE på deg!" (mens sikkelet rant, hehe, neida) før han fortsatte... følte meg ikke akkurat stygg da nei!
Phobos Skrevet 12. desember 2008 #240 Skrevet 12. desember 2008 Det beste komplimentet jeg har fått, fikk jeg av en kvinne jeg møtte for første gang, under en litt spesiell setting. "Jeg kan ikke skjønne hvordan du har problemer med å få deg kjæreste. Du er både snill, og oppfører deg som en gentlemann. Og du ser jo utrolig bra ut!" Ble utrolig glad da jeg fikk høre det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå