Gjest Cynthia Skrevet 5. november 2009 #261 Skrevet 5. november 2009 (endret) Tror det min kjære sa til meg i dag må være ett av de fineste: "Jeg vil ha deg for alltid" :rødme: Endret 5. november 2009 av Cynthia
Gjest hjemmehjelpen Skrevet 5. november 2009 #262 Skrevet 5. november 2009 En sommer jobbet jeg som hjemmehjelp, en dag overhørte jeg to av de gamle damene jeg brukte å vaske hos. "Hun unge jenta som er her, ho er så utrolig snill og flink!" Det varma veldig å høre Og ellers var de gamle veldig flinke til å si slike ting meg. De var så takknemlige!! Da gjorde det ekstra godt å kunne hjelpe, når jeg såg hvor glade de ble ex: "Åååh, er det du som kommer? Nå ble jeg glad!!" Hun andre som er her, er det ikke noe tess i. Du er så flink!" :D
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #263 Skrevet 7. november 2009 Det var en veldig pen dame som satt og nistirret på meg til det uutholdelige, og jeg tenkte jo mitt om det, for å si det sånn... (får som oftest en god del dritt slengt etter meg fordi jeg ikke er A4-kari nordmann) og plutselig før hun går ut av lokalet, kommer hun bort til meg med et veldig sjokkert blikk og utbryter: "Jeg må bare si dette altså... Du er det vakreste jeg noensinne har sett! De trekkene dine, herregud, de er helt fantastiske." osv. Jeg ble helt satt ut, begynte nesten å grine. Får sjelden komplimenter, så dette gjorde virkelig susen på kvelden :rødme: 1
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #264 Skrevet 7. november 2009 beste komplimentet må vel være da en fyr jeg likte utroooolig godt sa: du har den deiligste kvinnekroppen jeg noensinne har sett!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #265 Skrevet 7. november 2009 Et kompliment jeg ikke har glemt kom fra en fyr jeg var veldig betatt av. Var på besøk hos han og han så meg inn i øynene og sa: Vet ikke helt hva, men det er bare noe helt spesielt med deg... Sukk.... Drømmer av og til om han ennå....
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 7. november 2009 #266 Skrevet 7. november 2009 FOR en romantisk og koselig tråd! jeg skal jammen begynne å gi mye flere komplimenter til både kjente og ukjente nå som man vet at det varmer slik:) er jo ofte man tenker noe, men ikke sier det..... husker jeg sa til en jente(jeg er hetero jente selv:P )som jobbet i en butikk at "du har sikert hørt det før, men du har fantastisk fine øyne! du blir vel ikke fornærmet av at jeg sier det?"... hun sa takk, og gav vel utrrykk for at hun hadde hørt det før, men jeg tor likevel hun ble litt glad:) har fått mange fine selv, men jeg teller ikke med de fra fulle menn tilfeldig på byen, selv om jeg faktisk kan bli litt glad av dem og avogtil:=)
Gjest brutal_mann Skrevet 7. november 2009 #267 Skrevet 7. november 2009 <span style='color:blue'>Så mitt spørsmål er: hva er det beste komplimentet du noen gang har fått?</span> Noe ala; Du er jo grei du...
Gjest Tiarra Skrevet 8. november 2009 #268 Skrevet 8. november 2009 Noe ala; Du er jo grei du... Er det sånn at du har fått masse fine og gode komplimenter og du synes denne er best?
Gjest Tiarra Skrevet 8. november 2009 #269 Skrevet 8. november 2009 Av min 5 år gamle sønn ved spisebordet: Mamma, du er skjønn! Og en dag da vi kom (nyvasket og ryddig)hjem fra barnhagen: Mamma du er så flink. Den gang var han 3. Av medstudenter: Du trenger ikke å lese deg igjel, du for med deg alt du trenger til eksamen bare du møter opp i forelsningene :rødme: (vel er litt usikker på om det stemmer, da hehe.) Veldig ofte av venner og bekjente: Du er en ressursterk kvinne! Noen av de mange og flotte komplimentene av kjæresten, senest på fredag på telefon: Du er en smart, intelligent og vakker kvinne som har gode verdier! :rødme: I en annen sammenheng samme kveld: Det er så godt å prate sånn med deg (det var helt vanlig samtale, altså ikke noe dirty talk ) Men det var veldig koselig av ham å si det Det er mye flere, men det var det jeg kom på nå.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. november 2009 #270 Skrevet 8. november 2009 Er det sånn at du har fått masse fine og gode komplimenter og du synes denne er best? Nei. Dette komplimentet er det beste jeg har fått. Det andre komplimentet jeg har fått var fra en bergenserinne som sa "Gud, du var no grådig pen". Men hun var dritings, så det gjelds ikke.
Suzy Skrevet 8. november 2009 #271 Skrevet 8. november 2009 Har egentlig fått mange gode komplimenter jeg, når jeg tenker meg om ... Jeg er nok heldig "Du er jaggu meg drømmedama!" - en som hadde lyst på meg og er en kjekk kar, så den varmet den. "Du er så flott du altså!" - en gammel flamme jeg traff tilfeldig etter mange år på gata og som hadde gått forbi og syns jeg tok meg ut der jeg satt "Hadde det vært mulig så hadde jeg bedt deg om å gifte deg med meg" - kollega jeg hadde et forhold til en stund - men dette ble sagt omtrent fjorten dager etter at vi møtte hverandre og vi hadde ikke gjort annet enn å snakke sammen. Han var sabla forelska. "Hvorfor jeg elsker deg? Fordi det er deg - det er ingen som deg" - kjæreste "Du har kropp som en 25 åring!" - venninne som går på sykkel hos meg og som antagelig bare var snill, men likevel (jeg er tross alt 38...) "Du er en veldig god mor" - venninne Masse annet også... altså - og ikke bare utseende for all del, men toppen er vel datteren som presset ansiktet inn i magen min på badet en morgen (hun var ca 4) og sa med ekte entusiasme: "Åh, du er så herlig og tjukk du mamma!"
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #272 Skrevet 8. november 2009 Dette skjedde for noen år siden, da jeg var rundt 20. To gutter gikk forbi meg i en bar, og den ene sa: "er ikke det den peneste jenta du har sett?" "ja", svarte den andre. Så gikk de videre... Vet egentlig ikke om det var seriøst ment, hehe. "hun har en helt spesiell utstråling og de øynene" (overhørte noen gutter da jeg hadde sovnet.) "Jeg liker å høre deg kommentere ting, du er så intelligent" kommentar fra en studiekamerat. "hun var nydelig og kjempesøt" (kommentar fra svigermor etter å ha møtt meg for første gang, på telefonsvaren til kjæresten) Det er ihvertfall de jeg husker best... Morsomt med en sånn tråd, det å huske slike ting gjør at humøret blir bedre på en dårlig dag. Selv om det nesten føles som selvskryt å skrive det ned..
Gjest Snart frue Skrevet 8. november 2009 #273 Skrevet 8. november 2009 Av mannen i mitt liv: Du får meg til å ville være et bedre menneske.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. november 2009 #274 Skrevet 8. november 2009 Fantastisk koselig tråd Fra ei jeg jobbet med i sommer: "Du er en sånn god person, det er bare så godt å være rundt deg!" Fra en annen kollega: "Du er helt rå som tør å satse på det du gjør." Fra klassevenninne for noen år tilbake: "Du er så fin" (enkelt, men betyr fortsatt masse for meg da jeg ikke alltid selv har sett meg selv som så innmari fin ...) Fra en annen klassevenninne: "Det er fint at du leder gruppa, for vi stoler på deg og ønsker å gjøre det du ber oss om." Fra barn: "Du er så pen!" og "Du ser ut som en eventyr-prinsesse!" Fra sjefen min: "Du kan ikke dra fra oss, vet du, du må bli her hos oss." Åhh, jeg glad av å huske på de tingene her Jeg er jo en bra person jo, selv om det hender man glemmer det - som noen her sa, det er så lett å alltid trekke fram det negative, også ved seg selv - og glemme alt som er bra!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #275 Skrevet 8. november 2009 Jeg får ofte komplimanter. Som regel om mitt utseende. At jeg har vakre øyne....
dinosaur Skrevet 11. november 2009 #276 Skrevet 11. november 2009 Det som jeg husker best er noe min seks år gamle engelsktalende niese sa til meg da jeg hadde pyntet meg for å gå ut og spise med typen i fjor våres. Hun sa: "Wow, you look like a princess!" Synes det var kjempekoselig.
Gjest Gjest_dr0ps_* Skrevet 11. november 2009 #277 Skrevet 11. november 2009 Jeg og kjæresten lå i senga, jeg med laptopen på fanget, mens han grep tak i en bok som lå på nattbordet - Senor Peregrino. Han leser første siden, som blandt annet sier: "men når det gjaldt Lorena, var det ingen som tvilte på at det var sant. hun hadde alltid vært en stille og enkel jente. selv da reisen gjennom puberteten forvandlet henne til en forførende skjønnhet med mørke og mystiske øyne, var ydmykheten hennes oppriktig", og utbryter plutselig: "jammen, det er jo som å lese om deg jo! Det var overraskelsen over at han dro likhetstrekk mellom meg og denne drømmefiguren, samt at han virket til å virkelig mene det, som gjorde at det varmet litt ekstra rundt hjertet....
Gjest Turner Skrevet 12. november 2009 #278 Skrevet 12. november 2009 Av mannen i mitt liv: Du får meg til å ville være et bedre menneske. Tja, han har vel stjålet denne fra Jack Nicholson da As good as it gets. Melvin Udall: You make me want to be a better man. Carol Connelly: ...That's maybe the best compliment of my life. Men sukkersøtt likevel
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #279 Skrevet 12. november 2009 Det beste komplimentet i jobbsammenheng fikk jeg i går: Takk, du er en drøm! Det beste ellers: Du gjør meg til et bedre menneske! Da ble jeg satt ut... (Sagt av eksen. Og det var nok sant også, for etter at det ble slutt begynte han å røyke igjen og ble mindre fysisk attraktiv enn da vi var sammen.)
Gjest Gjest_bente_* Skrevet 15. november 2009 #280 Skrevet 15. november 2009 Mine topp tre komplimenter: Fra historielæreren min på videregående: "Du er intelligent." (Betydde utrolig mye for meg da jeg følte meg dum og hadde utrolig stor respekt for han som var så kunnskapsrik!) Fra en ekspeditrise i en klesbutikk i utlandet én måneds tid siden: "You have a great body." (Man må kanskje ta det med en klype salt i og med at hun gjerne ville selge klærne jeg prøvde, men det var likevel utrolig hyggelig å høre, i og med at jeg har masse komplekser for kroppen min.) Fra kjæresten min: "Du er en fantastisk jente." (Han er veldig lite flink til å gi komplimenter, så det betyr mye å få et som gir meg større tro på meg selv.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå