IloveNY Skrevet 2. mars 2008 #181 Skrevet 2. mars 2008 Jeg ble kjempe rørt når en av mine nærmeste, men også nyeste venner skrev et bursdagskort til meg hvor det stod blant annet at "en snillerer, søtere, mer omtenksom, tillitsfull og ærlig venninne må jeg lete lenge etter! Garantert venner for livet! " Da var det på nære nippet at jeg begynte å grine Det var jo ekstra godt å høre fordi jeg satte absolutt like stor pris på henne=) Et annet som virkelig reddet dagen min var en gang jeg hadde stresset skikkelig før jeg kom meg på skolen og hadde ikke rukket å sminke meg eller stelle meg i det hele tatt! Så følte meg i grunnen veldig lite tilfreds og ja dass den dagen:P Men det hele tok en helomvending da en kamerat av meg kom med kommentaren: " Seriøst, jeg visste du var pen! Men her står du uten sminke og ser helt fantastisk ut..."
Gjest Peachbud Skrevet 3. mars 2008 #182 Skrevet 3. mars 2008 På lørdag kom det en gutt bort til meg og sa at jeg var ekstremt pen. Jeg ble litt glad.
Gjest In Love Skrevet 3. mars 2008 #183 Skrevet 3. mars 2008 :rødme: Her er de beste jeg har fått (som jeg husker vel og merke:P) Av venn: Jeg klarer ikke å finne noen feil ved deg, du lyser opp tilværelsen og er et friskt pust inn i livet til alle på din vei:) Av Mor: Du er en person som gjør livet verdt å leve. Det går ikke an å kjenne deg uten å bli utrolig glad i deg. Av type: Jeg elsker deg, du gjør meg lykkelig. Og skal jeg fortelle deg en ting til; du er så søt når du sover^^ (litt internt, men ble bare veldig sjarmert jeg:P) Av hestekar: Du har et veldig spesielt og nært forhold til hesten din=) jaj, d var da noe:) Hilsen lille meg^^
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 3. mars 2008 #184 Skrevet 3. mars 2008 smiler;) etter å ha lest i gjennom tråden;) Kjæresten min gir meg komplement veldig ofte, så det har gjort til at jeg helt har glemt at jeg har stor nese og kivser. Han får meg til å føle meg som ei prinsesse;) Var på eit vors, da starta en kamerat av meg å legge ut om hvor flink og kreativ jeg var. Likte å høre det pga han har gjort en del narr av kreativiteten min, så trudde han syns jeg bare var rar, men da vart jeg virkelig glad. Husker også en gang jeg var med på et løp, da jeg løper forbi ei lita jente sier ho ti pappan sin, ho var fin:) smilte da! I jobbsammenheng så har jeg fått høre at jeg er kjempe flink, og at når jeg blir utdanna lærer så MÅ jeg komme og jobbe der i feriene;) Hehe, roser meg opp i skyene, det beste er jo at svigemor får høre det. Ja du har fått deg ei bra svigemor. I min første praksisperiode(lærer) fikk jeg høre at jeg var mye bedre enn mange lærere og studenter som gikk siste året:) Det var fint å høre. ÅÅ får lyst til å si mange fine ting til folk nå;D
Apple- Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #185 Skrevet 27. juni 2008 ÅÅ får lyst til å si mange fine ting til folk nå;D Så fint! Det var noe av poenget med denne tråden
Ethereal Skrevet 27. juni 2008 #186 Skrevet 27. juni 2008 Jeg får fantastiske komplimenter fra kjæresten min hver dag.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 27. juni 2008 #187 Skrevet 27. juni 2008 På jobben: - Synes du er en kjempegrei kollega. - (sjefen) Vi er veldig fornøyd med deg. - Det er virkelig trist at du skal slutte. Av niesa: - Å, jeg er så glad i deg (og slang seg rundt halsen min) - Vi har hatt det kjempegøy hos deg i helga. Av nevøen: - Tante, ikke gå! (Jeg skulle bare hente litt mat til niesa) Av kjæresten: - Ingen er så gode som deg (i senga) - Jeg virkelig ELSKER deg! - Du er rålekker. - Du er så utrolig fin. osv, osv Vel, det var de jeg kom på i farta. Kjempekoslig tråd
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 27. juni 2008 #188 Skrevet 27. juni 2008 På jobben: - Synes du er en kjempegrei kollega. - (sjefen) Vi er veldig fornøyd med deg. - Det er virkelig trist at du skal slutte. Av niesa: - Å, jeg er så glad i deg (og slang seg rundt halsen min) - Vi har hatt det kjempegøy hos deg i helga. Av nevøen: - Tante, ikke gå! (Jeg skulle bare hente litt mat til niesa) Av kjæresten: - Ingen er så gode som deg (i senga) - Jeg virkelig ELSKER deg! - Du er rålekker. - Du er så utrolig fin. osv, osv Vel, det var de jeg kom på i farta. Kjempekoslig tråd Glemte jo fra elevene mine da jeg jobbet som lærer: - Du er den beste læreren på hele skolen. (Var første klassen min) - Ingen er så flink som deg til å undervise Blir kjempeglad, og skal rett hjem og gi min kjære et par komplimenter
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #189 Skrevet 27. juni 2008 Sambo ringte meg en gang han var på vors uten meg: "Vet du hva? Du er faktisk den aller peneste jenta av alle. Det er ingen her som når deg opp til knærne engang! Kan ikke du komme hit slik at jeg kan vise deg frem til alle sammen?" Overfladisk ja, men koslig dog=) Ei på jobben: "Digger å jobbe sammen med deg" To ukjente voksne menn som gikk forbi meg på gata engang jeg kom gående fra jobb sliten, svett og ustelt: "Jøss! Se så søt hun der var da!" Hadde vært i syden engang og hadde vært på en uteplass mens jeg var der, og hadde da håret i en lang flette..Kom tilbake på samme plass to år senere. Da kom en ung gutt løpende etter meg mens han ropte: "Heia Norge! Pochahontas! I remember u from two years ago!" Så forklarte han hva jeg hadde hatt på meg da...Koslig å bli husket igjen uansett=)
Lille Lea Skrevet 28. juni 2008 #190 Skrevet 28. juni 2008 Rart med det men de aller beste komplimangene jeg får er de som blir sagt bak ryggen min...! Kompis av kjæresten- dama di har rå deilig kropp Bekjent til venninnen min- det gjorde noe med hele rommet da hun kom inn døra. Men husker også godt ei venninne som valgte å feire bursdagen sin en annen helg fordi jeg ikke kunne komme, det ville ikke blitt like artig uten meg. Dette sitter godt, langt inne i hjerterota
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 29. juni 2008 #191 Skrevet 29. juni 2008 Fra gutt: Du er så fin i alt du gjør.
Lenemor Skrevet 29. juni 2008 #192 Skrevet 29. juni 2008 Fra en bekjennt: Du er så søt Fra kollega: Merker så godt at du ikke er på jobb Koslig å få komplimenter
Gjest New Dawn Skrevet 29. juni 2008 #193 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Har faktisk fått endel komplimenter gjennom årene .. enkelte som jeg husker bedre enn andre 1. Jeg traff en flott gutt på diskotek da jeg var 17. Han sa til en kompis: "Satan - tenk å hatt henne i passasjersetet i bilen min" 2. Da jeg traff mannen min noen år senere fikk jeg de nydeligste kommentarene - men den som har varmet meg mest var: "Jeg visste ikke hva det var å elske noen før jeg traff deg" .. det varmet meg masse for han var 27 da jeg traff ham og hadde vært sammen med masse jenter. 3. Ellers har jeg fått endel komplimenter fra mine ledere på jobben, og det komplimentet jeg liker aller best er da min leder sa følgende til meg: "Du er det naturlige midtpunktet i avdelingen" .. 4. Min nåværende leder har også gitt meg masse komplimenter, bla følgende: "Jeg håper du aldri slutter hos oss .. og vær så snill og si ifra til meg dersom du noensinne overveier å søke andre stillinger i konsernet" 5. Min lille nevø: "Du er den snilleste i hele verden" Komplimenter er alltid godt å få .. det er sånne jeg gjemmer inni meg og tar fram når jeg føler alle er mot meg og alt er svart .. Dvs sånn ca en gang i måneden Endret 29. juni 2008 av New Dawn
Gjest Gaby Skrevet 29. august 2008 #195 Skrevet 29. august 2008 Det fineste samboeren min noensinne har sagt til meg, var da vi bare hadde vært sammen et par måneder, og bestefaren hans døde. Da sa han: Jeg er så glad for at bestefar fikk vite om deg før han døde. En trist situasjon selvfølgelig, men så ærlig og fint sagt. :rødme: 1
Gjest Helen Parr Skrevet 29. august 2008 #196 Skrevet 29. august 2008 (endret) Fra minsten. "Eg e knallglad i deg, for du e så varme". Ok, kanskje ikke det fineste, men nok til at jeg akuttsmeltet. Endret 29. august 2008 av Helen Parr
ENJ+KS Skrevet 30. august 2008 #197 Skrevet 30. august 2008 Fra en jeg var forelsket i: "Jeg elsker smilet ditt, det varmer hele meg! Du er alltid så glad og positiv. Når vi kysser sender du meg rett til himmels, jeg har det så utrolig bra når jeg er sammen med deg."
Nique Skrevet 30. august 2008 #198 Skrevet 30. august 2008 Fra en leder på jobben; "Vet du hva N ? Jeg har fått så mange positive tilbakemeldinger på deg fra de ansatte, jeg håper du ikke forsvinner med det første." (er innleid på ubestemt tid) Lever på den fremdeles
Hinata Skrevet 30. august 2008 #199 Skrevet 30. august 2008 Fra daglige lederen på jobben der jeg jobbet en sommer (siste arbeidsdag og på vei ut døra) "Jeg må innrømme jeg var litt usikker da du startet her, men du tar stress med knusende ro, og kundene blir litt ekstra tålmodig når du står bak kassen" Samme daglige lederen sa til mamma'n min at jeg var så flink til å se ting som måtte gjøres, og hun ble ofte overrasket over at ting var gjort, for hun hadde jo ikke lagt merke til at jeg drev med det engang *raskere enn min egen skygge* Kjempekoselig å få komplimenter.. (note to self: bli flinkere til å gi komplimenter)
Gjest missLady Skrevet 30. august 2008 #200 Skrevet 30. august 2008 (endret) Av en x: Det finnes ikke søtere og snillere jente enn deg MANGE av tantebarnet mitt, f.eks: Du er den beste tanten i verden. Du er kjempe pen tante, du bør bli modell. Var det jeg kom på nå.. Endret 17. oktober 2008 av missLady
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå