AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Del Skrevet 19. mai 2022 Trener du da? Og tar dusjen senere? Eller dropper du treningen den dagen? Anonymkode: 3a7fd...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 Det kommer jo helt an på hva jeg skal etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 Kommer an på hvilken type trening, hvor svett jeg blir. Går fint å bare ta kattevask på strategiske steder. Men er håret dyvått av svette må jeg dusje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Del Skrevet 20. mai 2022 Uaktuelt å trene om dusjing ikke er et alternativt etterpå. Med mindre "treningen" er en rolig sykkeltur. Anonymkode: 8516e...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #5 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg blir ikke så veldig svett av trening om jeg bare varmer opp i 10 min og trener vekter i 1 time. Kunne fint tatt en kattevask og reist på jobb etterpå. Anonymkode: da49e...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 20. mai 2022 #6 Del Skrevet 20. mai 2022 (endret) Trener! Er ikke verre enn å ha med tørrsjampo, noen våtservietter, deo og rene klær. Og så heller dusje på kvelden/når jeg komme hjem Endret 20. mai 2022 av Lill3My 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #7 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg blir aldri svett av å trene, svetter generelt ekstremt lite, så jeg dusjer når det passer meg. De få gangene jeg har trent i varme gruppesaler og svettet litt, har jeg bare tørka bort svetten og gått videre med dagen og dusjet når jeg har fått tid. Anonymkode: dfc15...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Del Skrevet 21. mai 2022 Da blir det en styrkeøkt og vask etterpå, venter med intervaller eller annen trening som betyr masse svette til jeg kan dusje rett etterpå. Anonymkode: ebae5...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Del Skrevet 22. mai 2022 Må i hvert fall kunne vaske meg litt, selv om jeg ikke svetter så veldig. Tar på rene klær, og dusjer senere på dagen/kvelden. Anonymkode: cfca1...ff5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #10 Del Skrevet 25. mai 2022 Trener, og klutvasker. Kommer litt an på hva jeg skal. Svetten min på kroppen lukter ikke (kanskje om det går mange dager uten dusj, det har jeg aldri prøvd). Det er stort sett armhulene som er problemet mitt, men det går helt fint med klutvask og deodorant. Om jeg hadde hatt et viktig møte med eksterne parter, eller skulle rett i en høytidelig feiring, hadde jeg ikke trent om det betød vått hør, men det hadde jo vært det samme om jeg dusjet, liksom. Anonymkode: af29e...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Del Skrevet 25. mai 2022 Trener som regel 2 ganger daglig, så noen ganger blir det ikke dusj før på kvelden. Eventuelt en rask vask med klut og tørrshamp imellom. Anonymkode: 5183c...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #12 Del Skrevet 25. mai 2022 Det er behagelig å dusje etter trening, men det går helt fint om du dropper det også. Ny svette lukter ingenting. Anonymkode: 8d983...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 25. mai 2022 #13 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 22.49): Trener du da? Og tar dusjen senere? Eller dropper du treningen den dagen? Anonymkode: 3a7fd...ad4 Borettslaget kommer til å stenge ned vann og avløp i en uke. Å dusje er absolutt ingen problem. Jeg er i svømmehallen og trener hver dag, og dusjer selvsagt før jeg går i bassenget. Men når det gjelder at toalett blir avstengt en uke, føler jeg at det er en langt større utfordring 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #14 Del Skrevet 25. mai 2022 2 minutter siden, Laraa said: Borettslaget kommer til å stenge ned vann og avløp i en uke. Å dusje er absolutt ingen problem. Jeg er i svømmehallen og trener hver dag, og dusjer selvsagt før jeg går i bassenget. Men når det gjelder at toalett blir avstengt en uke, føler jeg at det er en langt større utfordring 😳 De setter vel ut toaletter i brakker eller noe som kan brukes av beboerne? Anonymkode: 53a13...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 25. mai 2022 #15 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De setter vel ut toaletter i brakker eller noe som kan brukes av beboerne? Anonymkode: 53a13...bb3 Jo da, men det er 3 etasje uten heis og toalettene utendørs. Det skal jo gå greit nok, men litt upraktisk midt på natten 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 25. mai 2022 #16 Del Skrevet 25. mai 2022 (endret) Ja jeg trener likevel. Dropper aldri treningen uansett, men nå skjer det sjelden at jeg ikke får mulighet til å dusje etter trening. Endret 25. mai 2022 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #17 Del Skrevet 25. mai 2022 KLutvask og fullt klesskift holder i massevis . Anonymkode: 5c4d5...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #18 Del Skrevet 25. mai 2022 On 5/19/2022 at 10:49 PM, AnonymBruker said: Trener du da? Og tar dusjen senere? Eller dropper du treningen den dagen? Anonymkode: 3a7fd...ad4 Jeg dropper treningen, jeg nekter å gå rundt som en svettestinkbombe. Men det er ganske sjeldent at jeg ikke klarer å få til en dusj, det går ganske fort og er tilgjengelig enten hjemme, på treningsstudio, på jobb eller andre steder. Anonymkode: 8ecba...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #19 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 22.49): Trener du da? Og tar dusjen senere? Eller dropper du treningen den dagen? Anonymkode: 3a7fd...ad4 Hvorfor skulle denne mangel på anledning dukke opp, mener du? Altså - la oss si jeg har en time til trening. Da kan jeg, helt åpenbart (fordi jeg er et fritt menneske etc) trene i 45 minutter og så dusje og kle meg de siste 15. Det finnes selvsagt trening der man ikke har et desperat behov for dusj. Pilates, feks, er en høyintensiv trening uten så mye svette for min del. Jeg kan gå på pilates og så gjøre noe casual. Jeg går ikke på pilates og så på jobbmøte, i selskap, på date eller sånt noe. Om problemet er tilgang på vann, dusj-fasiliteter eller rasjonering av vann så er jeg (igjen) et fritt, tenkende menneske). Jeg evner pakke en (våt) klut og ta en klutvask. Som er et helt akseptabelt alternativ. Anonymkode: 1ed41...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå