Gå til innhold

Om "Tilbakemeldinger til moderatorteamet, og nyheter om forumet"


Hunter7
Gå til løsning Løst av Edie,

Anbefalte innlegg

Beskrivelsen av dette rommet er som følger:

Quote

 

Tilbakemeldinger til moderatorteamet, og nyheter om forumet

Her vil moderatorteamet legge ut nyheter om forumet, inkludert oppdatering om regelverk og underforum. Tekniske spørsmål stilles i dette underforumet. 

 

Vil dette tilsi at KG ikke lenger tillater plenumsdebatt ang. moderering? 

 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på.

Ris og ros har altså nå fått to underkategorier, der den ene (Tilbakemeldinger til moderatorteamet og nyheter om forumet, dvs den vi poster i nå, og som var Ris og ros) har tråder som kan leses av alle, mens den andre (Private forumhenvendelser, med ytterligere tre underkategorier) vil få tråder som kun kan leses av trådstarter, mods, admins og forumsledelse.

Imidlertid ser det ut til at all debatt om moderering skal postes i Private forumhenvendelser, mens underforumet vi er i nå kun skal brukes til tekniske problemer og til ren info fra forumsledelse om regelendringer etc.

Er dette riktig oppfattet? Dvs har dere i praksis lagt ned Ris og ros?

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dette ikke er tilfelle,, slik det kan tolkes?

Det vil i praksis i såfall bety, at det ikke vil være åpenhet om kritikk verdig forhold mht moderering . Brukerene vil bli kneblet, og « dere» kan skjule den kritikken som kommer. Hvordan skal vi da kunne få diskutere dette med andre brukere, for kunne veksle meninger?  Det vil jo da bli enkelt å kvitte seg med « brysomme brukere» uten at noen ser det? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning

Det stemmer at alle spørsmål om moderering skal tas i Private forumhenvendelser. Dette fordi vi ikke diskuterer brukere eller brukersaker i åpent forum, og fordi vi ikke gjengir regelbrudd i åpent forum.

Hvis dere vil diskutere regelverk eller moderering med andre brukere, og ikke med moderatorteamet hadde uansett ikke dette vært riktig underforum å ta det i. Tilbakemeldinger til moderatorteamet (tidligere Ris og ros) er for nettopp tilbakemeldinger til moderatorteamet, og ikke for diskusjon brukere i mellom. 

Siterer til slutt fra det nye regelverket, slik at dere vet at det ikke kommer flere svar fra moderatorteamet i denne tråden:

Sitat

Ved avgitt svar om saken fra moderatorteamet, f.eks. med en markert løsning, er saken å anse som ferdigbehandlet og dermed kan ikke videre svar forventes.

Edie, adm.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsipielle problemstillinger som angår moderering vil det selvsagt være naturlig å diskutere i plenum, fordi slike spørsmål oppstår i tråder eller underforum der man diskuterer i plenum. Det er en av de uunngåelige konsekvensene av å drive et forum. 

Dermed er det ikke slik at man enten vil stille moderator et spørsmål eller kunne gi andre forumsbrukere anledning til å delta i diskusjonen/ tråden - det ene utelukker så definitivt ikke det andre.

PS: Hvis det nå ikke lenger finnes noen underkategori for å diskutere moderering i plenum (og iflg svaret vi har fått aldri har eksistert en slik underkategori, noe som er litt pussig siden jeg har postet et absurd antall innlegg om slikt på Ris og ros gjennom årenes løp), da forstår jeg ikke denne formuleringen i første underforum av Private forumhenvendelser: 

Sitat

Generelle henvendelser

Her kan du poste generelle spørsmål om forumet som du av en eller annen grunn ikke ønsker å poste i ris og ros.

Hvor finner vi det åpne Ris og ros det vises til?

Endret av Aricia
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er utelukkende kun en metode for å slippe "mas" fra brukere.

Når de ikke svarer på PM er det ikke lenger noe sted vi kan etterlyse synlig svar. De kan altså ignorere PMer uten at noen andre får det med seg. Samme gjelder det private forumet. Absolutt ingen måte å henvende seg åpent på til teamet.

Har noen spørsmål til moderering må det altså tas på PM eller i privat forum. Terskelen for å gjøre det er hakket høyere enn i et åpent forum mener jeg. Og da forsvinner og mange av innleggene.

Vi brysomme brukere blir altså mindre plagsomme.

Snakk om å stikke hodet i sanden.

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette  er feigt, at dere ikke kan face kritikken offentlig. Samtidig er det veldig dårlig behandling av oss , som brukere.

Det blir ikke mer  rapportering fra meg ang regelbrudd, Har ingen ønske om å hjelpe dere med denne jobben, da vi blir behandlet på denne måten

 

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten: Hvorfor heter dette underforumet i det hele tatt "Tilbakemeldinger til moderatorteamet"? 

Iflg beskrivelsen av rommet er det jo kun moderatorteamet som skal kunne poste ren informasjon om regelendringer her. Brukere skal kunne stille spørsmål om tekniske problemer, og that's it. 

Navnet på rommet er misvisende. Denne omleggingen framstår som hastverksarbeid.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som vurderer å bruke disse skjulte underforumene må dere også være forberedt å være alene mot hele moderatorteamet - hvor de også plusser hverandres innlegg i gjeldende tråder.

Kan virke avskrekkende på folk.

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (Akkurat nå):

For de av dere som vurderer å bruke disse skjulte underforumene må dere også være forberedt å være alene mot hele moderatorteamet - hvor de også plusser hverandres innlegg i gjeldende tråder.

Kan virke avskrekkende på folk.

Veldig beleilig for  moderator teamet

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg påpekte hvor ufattelig tonedøvt det var, så man kan jo håpe på at det ikke skjer mer. Men basert på hvordan de nye reglene framstår ville jeg ikke holdt pusten.

@Forumansvarlig glimrer også med sitt fravær, og mine advarsler hadde flere feil + inneholdt praksis av moderatorer som går stikk i strid med @Forumansvarlig egne uttalelser om aktuelle regler.

 

Så, vi står selvfølgelig fritt til å bruke disse verktøyene KG presenterer, men husk at det er en vesentlig forskjell på ord og handlinger. Spoiler: Ikke stol på ordene deres.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Jeg påpekte hvor ufattelig tonedøvt det var, så man kan jo håpe på at det ikke skjer mer. Men basert på hvordan de nye reglene framstår ville jeg ikke holdt pusten.

@Forumansvarlig glimrer også med sitt fravær, og mine advarsler hadde flere feil + inneholdt praksis av moderatorer som går stikk i strid med @Forumansvarlig egne uttalelser om aktuelle regler.

 

Så, vi står selvfølgelig fritt til å bruke disse verktøyene KG presenterer, men husk at det er en vesentlig forskjell på ord og handlinger. Spoiler: Ikke stol på ordene deres.

Jeg oppfatter ikke at denne tråden tar opp "nye verktøyer KG presenterer".

Den tar opp at KG gjennom sin nye regeloppdatering har lagt ned Ris og ros, dvs fullstendig fjernet alle muligheter og arenaer for å diskutere prinsipielle problemstillinger knyttet til moderering i plenum. Ris og ros er stengt ned, på en svært underkommunisert måte, for å si det forsiktig. Det er saken her.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aricia said:

Jeg oppfatter ikke at denne tråden tar opp "nye verktøyer KG presenterer".

Den tar opp at KG gjennom sin nye regeloppdatering har lagt ned Ris og ros, dvs fullstendig fjernet alle muligheter og arenaer for å diskutere prinsipielle problemstillinger knyttet til moderering i plenum. Ris og ros er stengt ned, på en svært underkommunisert måte, for å si det forsiktig. Det er saken her.

Du må lese den siste der med en god dose avsky. Poenget er at de setter opp et system som kan virke flott når man prater svulstig om det, eller til utenforstående, men som er rent maktmisbruk og designet for å skremme vekk brukere.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer veldig på maktforholdet her, dvs det skjeve maktforholdet der det er en bruker alene mot hele moderatorer/tramledm/admin-gjengen. 

Blir man urettferdig behandlet eller man opplever at ei problemstilling ikke blir tatt på alvor så må man nå sende ei melding til et av de nye underforaene. Alle moderatorer+resten av gjengen på toppen kan lese hva som blir skrevet. Mens ingen av brukermassen ser hva man skriver. Brukere som gjerne har samme mening eller opplever det samme.

En moderator svarer deg, og har et annet syn på saken enn deg, og de andre moderatorene PLUSSER svaret til kollegaen sin, så han/hun har alle de andre i ryggen. Brukeren derimot står alene siden igjen andre brukere ser hva som er skrevet. Moderatorene backer hverandre, mens brukeren har ingen til å backe seg. Fullstendig skeivdeling og et fullstendig dårlig maktforhold! 

Ser dere virkelig ikke dette selv? Tror dere mange kommer til å benytte seg av dette og stille seg til hugg for en hel haug med moderator-plussing? 

  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ren knebling av brukerne! Og svaret fra Edie oppleves som utrolig arrogant! 

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnatagg skrev (1 time siden):

Dette er jo ren knebling av brukerne! Og svaret fra Edie oppleves som utrolig arrogant! 

Edie eller en annen fra moderatorteamet har imidlertid fortsatt å lese tråden etter at hun postet svaret sitt, for en oversett slurvefeil i det nye oppsettet for Private forumhenvendelser (les: det nye Ris og ros lukket for plenumsdebatt og innsyn) som jeg påpekte i et innlegg her i går er nå rettet opp: 

Aricia skrev (18 timer siden):

PS: Hvis det nå ikke lenger finnes noen underkategori for å diskutere moderering i plenum (og iflg svaret vi har fått aldri har eksistert en slik underkategori, noe som er litt pussig siden jeg har postet et absurd antall innlegg om slikt på Ris og ros gjennom årenes løp), da forstår jeg ikke denne formuleringen i første underforum av Private forumhenvendelser: 

Generelle henvendelser

Her kan du poste generelle spørsmål om forumet som du av en eller annen grunn ikke ønsker å poste i ris og ros.

Hvor finner vi det åpne Ris og ros det vises til?

Sitatet over er fra oppsettet i går, og nå er samme beskrivelse endret til følgende:

Sitat

Generelle henvendelser

Her kan du poste generelle spørsmål om forumet som du av en eller annen grunn ikke ønsker å poste i Tilbakemeldinger til moderatorteamet, og nyheter om forumet.

Så noen med moderatorrettigheter leser her, de har bare laget et regelverk som sikrer at de slipper å svare (og snart kan stenge denne tråden også, regner jeg med).

Mitt neste spørsmål til moderatorteamet ang. nye Ris og ros, aka Private (sic) forumhenvendelser: Hvorfor formuleringen om "som du av en eller annen grunn ikke ønsker å poste i Tilbakemeldinger til moderatorteamet, og nyheter om forumet?? Jeg mener, grunnen til å IKKE poste generelle spørsmål om forumet her inne må da være at beskrivelsen for DETTE forumsrommet tydelig angir at her kan brukere kun spørre om tekniske problemer, og ingenting annet? Dere kan informere oss om regelendringer etc (i lukkede tråder regner jeg med?), og vi kan gi tilbakemeldinger om teknisk krøll. Punktum.

Eller? Kan vi altså fremdeles poste alt som tidligere kunne postes på Ris og ros her i den offentlige delen av det nye underforumet for tilbakemeldinger, hvis vi av en eller annen grunn ønsker det? 

Endret av Aricia
  • Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er du god @Aricia.


Legger til at under generelle henvendelser kan vi også lese og måtte akseptere følgende for å kunne bruke forumet:

1.) "Her kan du poste generelle spørsmål om forumet som du av en eller annen grunn ikke ønsker å poste i det åpne 
underforumet om tilbakemeldinger til forumet. Dette kan for eksempel være forespørsler om sletting av bruker eller 
endring av brukernavn. Hele moderatorteamet har mulighet til å lese innlegg her, og har anledning til å svare. 
Hjelp til endring eller sletting av bruker er det kun administrator som har teknisk mulighet til å hjelpe med."

Det betyr at hele moderatorteamet kan lese og svare og plusse, mens brukeren selv ikke har anledning til å få støtte fra andre brukere som kan ha de samme spørsmålene og opplevelsene?

Hvorfor i all verden skulle brukerne være interessert i å gå kanossagang om tilbakemeldinger til moderatorteamet i et skjult underforum, hvis vi mener det er helt greit å poste spørsmålene i åpent forum for debatt?
Hva skjer med spørsmålene i åpent forum - slettes de, eventuelt flyttes til det skjulte underforumet dersom moderatorteamet etter "en samlet vurdering" mener det hører hjemme i et skjult forum og ikke et åpent?
Hva skjedde med profesjonell gjennomsiktighet, åpenhet og redelighet her på Kvinneguiden.no?


Viser også til følgende som brukere må lese og akseptere for å kunne bruke forumet:

2.) "Tilbakemeldinger til Kvinneguiden
Alle tilbakemeldinger til Kvinneguiden blir lest og vurdert. Kritikk av forumet er velkomment, men det forventes 
vanlig høflighet i dine tilbakemeldinger. Endelige beslutninger tas av et samlet moderatorteam og videre tilbakemeldinger på samme sak etter at moderatorteamet har gitt sitt svar kan bli slettet eller bli stående ubesvart. 
Ved avgitt svar om saken fra moderatorteamet, f.eks. med en markert løsning, er saken å anse som ferdigbehandlet og 
dermed kan ikke videre svar forventes." 

Til dette kan jeg kun si: Det norske samfunnet fungerer ikke på denne måten. I tillegg mangler det henvisning til en ekstern og objektiv klageinstans for brukere (ja, gjerne i flertall)  som ikke er enige i disse beslutningene eller løsningene.


Det hele avsluttes med følgende oppdaterte regel:
3.) "Hetsing og uthenging av moderatorer, administratorer, teamleder eller forumansvarlig kan føre til utestengning uten varsel."
Hvem bestemmer hva som oppleves som hets, uthenging, og de siste ukene også nedlatenhet? Er det brukerne, et samlet moderatorteam, eller Store Norske Leksikom som brukes som underlag for opplevelsene rundt en formulering man kanskje ikke liker og derfor fortolkes til en forståelse av for eksempel begrepet hets?

Til slutt: 
Hvorfor skal brukere måtte skjermdumpe og sitere egne og andres innlegg for å kunne holde en viss kontinuitet i tilfelle sletting uten varsel, for deretter å måtte henvende oss til et skjult forum administrert av de samme som allerede har besluttet å slette/ikke besvare, eventuelt besvare spørsmål?

De siste ukene har det blitt stilt mange betimelige spørsmål som fortsatt er ubesvarte her på "Tilbakemeldinger til moderatorteamet".
Burde det ikke være mest renhårig å først besvare spørsmålene før man lanserer et forholdsvis nytt sett med regler uten varsel som samtlige må akseptere?


 


 

  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavatina skrev (2 minutter siden):

Nå er du god @Aricia.


Legger til at under generelle henvendelser kan vi også lese og måtte akseptere følgende for å kunne bruke forumet:

1.) "Her kan du poste generelle spørsmål om forumet som du av en eller annen grunn ikke ønsker å poste i det åpne 
underforumet om tilbakemeldinger til forumet. Dette kan for eksempel være forespørsler om sletting av bruker eller 
endring av brukernavn. Hele moderatorteamet har mulighet til å lese innlegg her, og har anledning til å svare. 
Hjelp til endring eller sletting av bruker er det kun administrator som har teknisk mulighet til å hjelpe med."

Det betyr at hele moderatorteamet kan lese og svare og plusse, mens brukeren selv ikke har anledning til å få støtte fra andre brukere som kan ha de samme spørsmålene og opplevelsene?

Hvorfor i all verden skulle brukerne være interessert i å gå kanossagang om tilbakemeldinger til moderatorteamet i et skjult underforum, hvis vi mener det er helt greit å poste spørsmålene i åpent forum for debatt?
Hva skjer med spørsmålene i åpent forum - slettes de, eventuelt flyttes til det skjulte underforumet dersom moderatorteamet etter "en samlet vurdering" mener det hører hjemme i et skjult forum og ikke et åpent?
Hva skjedde med profesjonell gjennomsiktighet, åpenhet og redelighet her på Kvinneguiden.no?


Viser også til følgende som brukere må lese og akseptere for å kunne bruke forumet:

2.) "Tilbakemeldinger til Kvinneguiden
Alle tilbakemeldinger til Kvinneguiden blir lest og vurdert. Kritikk av forumet er velkomment, men det forventes 
vanlig høflighet i dine tilbakemeldinger. Endelige beslutninger tas av et samlet moderatorteam og videre tilbakemeldinger på samme sak etter at moderatorteamet har gitt sitt svar kan bli slettet eller bli stående ubesvart. 
Ved avgitt svar om saken fra moderatorteamet, f.eks. med en markert løsning, er saken å anse som ferdigbehandlet og 
dermed kan ikke videre svar forventes." 

Til dette kan jeg kun si: Det norske samfunnet fungerer ikke på denne måten. I tillegg mangler det henvisning til en ekstern og objektiv klageinstans for brukere (ja, gjerne i flertall)  som ikke er enige i disse beslutningene eller løsningene.


Det hele avsluttes med følgende oppdaterte regel:
3.) "Hetsing og uthenging av moderatorer, administratorer, teamleder eller forumansvarlig kan føre til utestengning uten varsel."
Hvem bestemmer hva som oppleves som hets, uthenging, og de siste ukene også nedlatenhet? Er det brukerne, et samlet moderatorteam, eller Store Norske Leksikom som brukes som underlag for opplevelsene rundt en formulering man kanskje ikke liker og derfor fortolkes til en forståelse av for eksempel begrepet hets?

Til slutt: 
Hvorfor skal brukere måtte skjermdumpe og sitere egne og andres innlegg for å kunne holde en viss kontinuitet i tilfelle sletting uten varsel, for deretter å måtte henvende oss til et skjult forum administrert av de samme som allerede har besluttet å slette/ikke besvare, eventuelt besvare spørsmål?

De siste ukene har det blitt stilt mange betimelige spørsmål som fortsatt er ubesvarte her på "Tilbakemeldinger til moderatorteamet".
Burde det ikke være mest renhårig å først besvare spørsmålene før man lanserer et forholdsvis nytt sett med regler uten varsel som samtlige må akseptere?


 


 

Et lite tillegg til punkt 3: Hvis de nå kan utestenge folk uten varsel for uakseptabel oppførsel mot de frivillig ansatte, vil de slutte å gi varsel før utestengning på andre grunnlag også? Og hvorfor skal man ikke få varsel først? Det trodde jeg brukerne hadde krav på for å kunne rette opp misforståelser. Er denne regelen strengere håndhevet enn de andre, og i såfall hvorfor?

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Et lite tillegg til punkt 3: Hvis de nå kan utestenge folk uten varsel for uakseptabel oppførsel mot de frivillig ansatte, vil de slutte å gi varsel før utestengning på andre grunnlag også? Og hvorfor skal man ikke få varsel først? Det trodde jeg brukerne hadde krav på for å kunne rette opp misforståelser. Er denne regelen strengere håndhevet enn de andre, og i såfall hvorfor?

Gode poenger.

Tilføyer at det ikke finnes noen oversikt over hvem i teamet som har egne, private brukere i forumet som kan ha utviklet en varig eller temporær bias mot andre brukere.
Legg så til en manglende ekstern og objektiv klageinstans.

Endret av Cavatina
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavatina skrev (1 time siden):

Nå er du god @Aricia.


Legger til at under generelle henvendelser kan vi også lese og måtte akseptere følgende for å kunne bruke forumet:

1.) "Her kan du poste generelle spørsmål om forumet som du av en eller annen grunn ikke ønsker å poste i det åpne 
underforumet om tilbakemeldinger til forumet. Dette kan for eksempel være forespørsler om sletting av bruker eller 
endring av brukernavn. Hele moderatorteamet har mulighet til å lese innlegg her, og har anledning til å svare. 
Hjelp til endring eller sletting av bruker er det kun administrator som har teknisk mulighet til å hjelpe med."

Det betyr at hele moderatorteamet kan lese og svare og plusse, mens brukeren selv ikke har anledning til å få støtte fra andre brukere som kan ha de samme spørsmålene og opplevelsene?

Hvorfor i all verden skulle brukerne være interessert i å gå kanossagang om tilbakemeldinger til moderatorteamet i et skjult underforum, hvis vi mener det er helt greit å poste spørsmålene i åpent forum for debatt?
Hva skjer med spørsmålene i åpent forum - slettes de, eventuelt flyttes til det skjulte underforumet dersom moderatorteamet etter "en samlet vurdering" mener det hører hjemme i et skjult forum og ikke et åpent?
Hva skjedde med profesjonell gjennomsiktighet, åpenhet og redelighet her på Kvinneguiden.no?


Viser også til følgende som brukere må lese og akseptere for å kunne bruke forumet:

2.) "Tilbakemeldinger til Kvinneguiden
Alle tilbakemeldinger til Kvinneguiden blir lest og vurdert. Kritikk av forumet er velkomment, men det forventes 
vanlig høflighet i dine tilbakemeldinger. Endelige beslutninger tas av et samlet moderatorteam og videre tilbakemeldinger på samme sak etter at moderatorteamet har gitt sitt svar kan bli slettet eller bli stående ubesvart. 
Ved avgitt svar om saken fra moderatorteamet, f.eks. med en markert løsning, er saken å anse som ferdigbehandlet og 
dermed kan ikke videre svar forventes." 

Til dette kan jeg kun si: Det norske samfunnet fungerer ikke på denne måten. I tillegg mangler det henvisning til en ekstern og objektiv klageinstans for brukere (ja, gjerne i flertall)  som ikke er enige i disse beslutningene eller løsningene.


Det hele avsluttes med følgende oppdaterte regel:
3.) "Hetsing og uthenging av moderatorer, administratorer, teamleder eller forumansvarlig kan føre til utestengning uten varsel."
Hvem bestemmer hva som oppleves som hets, uthenging, og de siste ukene også nedlatenhet? Er det brukerne, et samlet moderatorteam, eller Store Norske Leksikom som brukes som underlag for opplevelsene rundt en formulering man kanskje ikke liker og derfor fortolkes til en forståelse av for eksempel begrepet hets?

Til slutt: 
Hvorfor skal brukere måtte skjermdumpe og sitere egne og andres innlegg for å kunne holde en viss kontinuitet i tilfelle sletting uten varsel, for deretter å måtte henvende oss til et skjult forum administrert av de samme som allerede har besluttet å slette/ikke besvare, eventuelt besvare spørsmål?

De siste ukene har det blitt stilt mange betimelige spørsmål som fortsatt er ubesvarte her på "Tilbakemeldinger til moderatorteamet".
Burde det ikke være mest renhårig å først besvare spørsmålene før man lanserer et forholdsvis nytt sett med regler uten varsel som samtlige må akseptere?


 


 

En kommentar til punkt 3:'

Dette er iallefall en av grunnene til at det ikke kommer til å komme mange henvendelser inne på det private forumet til ledelsen. Spesielt mtp den veldig subjektive oppfatningen av hva som er hetsing og uthenging. Dette har vi jo gode eksempler på i tidligere tråder her inne på det som var "ris og ros".

Sjansen for å bli utestengt er med ett blitt mye større enn før, siden tilbakemeldingene nå sensureres for resten av brukermassen. 

Jeg husker det har blitt nevnt, fra "begge sider", at tillitt og respekt er noe som må fortjenes. Den veien blir bare lengre å lengre å gå i mine øyne. 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...